Was inderdaad uitgangsecho. Ik ben de 'teleurstelling' van gisteren wel bijna vergeten... Spuiten gaat prima. Nu spuit ik naast de triptofem dus de fostimon. Die fostimon is ook prima, die naald is zelfs ietsje korter.. Ik vind het alleen vervelend dat ik er continu mee bezig ben, en niet echt uitga en/of sport op het moment... Maar inderdaad - het is voor een goed doel... En ik hoop natuurlijk dat er nog follikels bij komen! Wanneer moet jij voor je echo?
Ik moet aanstaande maandag. Dat vind ik idd ook erg vervelend. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Normaal neem ik de dag voordat ik ongesteld word aleve feminax (naproxen) in. Ik doe dat nu niet, geeft me geen goed gevoel. Maar ben nu wel echt niet lekker en thuis gebleven vandaag. Intensief sporten is ook niet goed nee, ik ga lekker een wandeling maken in het bos, geeft mss ook wat verlichting. En uitgaan/alcohol doe ik al een tijdje niet, omdat dat ook niet goed is voor de eicelkwaliteit. Ik ga gewoon lekker met vriendinnen uit eten, ook leuk!
Hoi dames. Vandaag de 4e fm gehad en die ene was gegroeid tot 25 mm en 1 van 19 en de rest waren allemaal nog heel erg klein. Toen ze even weg ging en even later weer terug kwam zei ze dat ze toch en punctie willen doen.. jeetje toch wel spannend.. dus zondag 10:30 ben ik aan de beurt.. en nu hopen dat er een bevruchting plaatst vind..
Voor nu maar 2.. maar wie weet pakken ze er meer als ze het zien.. wij hebben 3 kostbare rietjes dus ik hoop dat ze er meer pakken die nu nog even door groeien.. half 11 neem ik de ovitrelle en dan morgen dag niks en dan aan de beurt.. spannend hoor ik zou onder narcose gaan omdat ik angst heb om de controle kwijt te raken. Maar omdat het nu zondag is kan het dus niet omdat er niemand van die afdeling dan aanwezig is.. en ik wil niet de kortwerkende morfine en de rustgevende tablet ik doe het alleen op 2 paracitamol dus vind het erg spannend.. hoe gaat het met jullie allemaal nu dames ?
Volledig onder narcose voor een punctie? Ik dacht dat ze dat in Nederland niet deden. In het ziekenhuis waar ik zit doen ze punctie met Dormicum. Dan wordt je wat slaperig, maar de verpleegkundige kunnen tijdens de punctie wel met je blijven communiceren. Daarnaast krijg je morfine. Omdat ik nu nog nachtmerries heb van de HSG heb ik aangegeven dit te willen.
Ik heb ptss. Drink geen alcohol rook niet slik geen medicijnen alleen paracitamol. Dit is veroorzaakt door een nare ervaring met uitgaan. Dus die kort werkende morfine wil ik niet want ik raak conpleet in paniek en zou dus nou ja onder een roes gaan. Maar net iets meer. Maar nu kan het dus niet..
Mag ik hier ook meeschrijven? Ik zit eigenlijk in de dec/jan groep maar het duurde allemaal zo lang dat ik vorige week pas begonnen ben met prikken. Wij zijn nu 3 jaar bezig, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.. Ik prik nu Decapeptyl, op de 23e start ik met Gonal-F en 4 maart de eerste follikelmeting.
Ik begrijp het... Misschien kan je bij het ziekenhuis informeren naar wat is schreef. Ben wordt je super slaperig relaxed van, maar je bent toch niet helemaal van de wereld zoals echt onder narcose. Volgens de verpleegkundige zeker wat prettiger.
Dankjewel ! Zit te wachten tot dat ik aan de beurt ben. Half 11 stond de afspraak. De vrouw voor mij is niet motiverend hoor. Schreeuwt alles bij elkaar.. gets ik wil niet meer haha. Jawel ik weet waar we het voor doen!
Omg, dat meen je niet! Nou... ik durf nu ook helemaal niet meer en moet nog met alles beginnen!!! Hoe is het gegaan?
Nou meid je hoeft nergens bang voor te zijn.. ik heb het zonder verdoving of iets gedaan.. vanmorgen 2 paracitamol genomen en meer niet!! Het is zo mee gevallen de prik door de wand deed me helemaal niks! Het is wat gevoelig maar ook logisch. Ze hebben 2 eitjes gevonden. Nu wachten op dinsdag op de uitslag. Jeetje wat spannend allemaal nu lekker weer onderweg naar huis!!
@Kimibi jeetje wat knap van je zonder verdoving, dat is niet niks hoor.. heel goed gedaan.. ik vind het wel bijzonder dat ze voor 2 eitjes prikken, hopelijk komt er een mooi wonder uit! Ik ga voor je duimen, ben erg benieuwd dinsdag.. @Pimpelmeesje wat leuk dat je mee komt schrijven. Je hebt al een lange weg IUI gehad?? Is dit nu je eerste IVF? Hoe komt het dat je nu pas mocht beginnen? @droomwens79 hoe voel je je? Vind je het al spannend worden? @Vally85 hoe gaat het met jou?
@Jennifer85 dankjewel, wij hebben inderdaad eerst 5 IUI's gehad en nu ivf nr 1. We hebben een half jaar ertussen gehad omdat mijn vriend onverwacht een openhartoperatie moest ondergaan, hij is nu aardig hersteld, vandaar dat we verder willen
@Kimibi Wat goed! Helemaal omdat je er zo tegen op zag! Hoop dat je dinsdag super goed bericht krijgt! @Jennifer85 Hier gaat het wel goed hoor. Hard aan het aftellen tot ik mag stoppen met de pil en dan maar hopen dat mijn menstruatie snel begint zodat ik kan beginnen met het traject. Kan over mijn traject jammer genoeg niet veel vinden... lijkt wel of ik de enige ben die het gaat doen, dus dat frustreert mij wel een beetje. Hoe gaat het met jou?
Ojeetje wat heftig! Hopelijk is hij goed hersteld en kan je met alle moed verder.. veel succes wn houd ons op de hoogte!
Nou dat heb ik dus ook, jij hebt toch ook kort protocol met cetrotide.. ik heb alleen die pil niet vooraf gehad.. maar die cetrotide spuiten heb ik echt mega last van.. het is zeker geen fijne prik en voel echt de plekken waar ik gespoten heb.. morgen moet ik voor de eerste fm dus ben benieuwd hoe het verloopt.. Wanneer mag je stoppen met die pil dan? Of als de strip op is?