Oh dank je wel! Scratching had ik al even opgezocht want zag het vaker voorbij komen. Dat klinkt wel heel interessant en je vergroot de kansen op een innesteling begreep ik. Hopelijk is het dan de volgende poging raak!
Ik zou gaan overleggen om de terugplaatsing in een kunstmatige cyclus te gaan doen (progynova en utro), dan heb je deze stress in ieder geval niet. Enige nadeel is dan wel tot week 12 3x daags utro...
Hè t gaat niet lekker hier... Weinig goed nieuws, geeft wel n duidelijk beeld van hoe moeilijk t allemaal is Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden, gelijk aangemeld bij Radboud, kreeg ik net n bericht dat ik de echo heb op 3 mei, dat is cyclusdag 14.. Lijkt mij nogal laat toch?? Maar weer t ziekenhuis bellen Edit; ondertussen gebeld en blijkbaar kan t wel. Door koningsdag hebben ze t druk maar m'n eigen cyclus is lamgelegd door de medicijnen dus er kan niks mis gaan.
Hey goed nieuws ook ongesteld geworden op vrijdag. We lopen deze ronde gelijk, ben erg benieuwd. Ik krijg op 30 april een echo, spannend allemaal
Morgen zit ik op dag 12 en heb dan een echo. Ik hoorde dat je tussen de 11 en 14e dag een echo hebt als het kunstmatig is.. pff ik vind een week al te veel haha. Maar heb je nu wel eerder een afspraak gekregen dan? Wie weet komen we in het radboud elkaar een keer tegen..
Effe een vraagje hebben jullie wel eens met action test getest die vroege test Vanmorgen gedaan met 2 plas en krijg 2 streepjes maar ben bang voor negatief Zit nu 9 dagen naar tp
Dat is de uitgangsecho die je bedoelt toch? Bij IUI moest dat op dag twee bij mij IVF maakte niet veel uit maar dan nog had ik hem binnen een week.. maja heb beiden maar 1 keer gedaan dus kan er noet echt advies voor geven.. wel stom dat ze dan door een feestdag de boel opschuiven terwijl puncties ed ook gewoon in het weekend zijn
Ik deed de action test op dag 12 na tp in de middag nadat ik een pot thee op had en al dik positief dus alles is mogelijk! Als de pregnyl maar uitgewerkt is
Ik heb zojuist een mail gestuurd en het verhaal uitgelegd. Het is in combinatie met mijn werk ook gewoon haast onmogelijk. Zit vaak alleen, omdat we maar een klein team hebben. Kan moeilijk de boel sluiten... Een meisje, die ik ook op deze site sprak, vertelde dat ze bij Isala in een natuurlijk cyclus een afspraak heeft gemaakt op dag 10 en daarna gelijk al kreeg te horen wanneer de injectie gezet moest worden en de tp is. Ik hoop dat is ook dat geluk heb. En anders evt een kunstmatige cyclus. Liever niet, maar als dat de enige optie is om een dag te plannen doe ik het graag.
Oké nou ben benieuwd morgen.. ik hoorde wel berichten dat de kv minder reageerde de laatste tijd. Maar goed als je daar dus een streep hebt morgen zit goed
Goed dat je gemaild hebt! Ik duim voor je dat het gewoon in een natuurlijke cyclus kan. Misschien krijg je wel een echo om te kijken waar je in deze cyclus zit of doen ze dat niet
Nee afspraak is op 3 mei blijven staan.. Hopelijk kan ik dan wel gelijk ovitrelle spuiten die avond. Denk niet dat we elkaar herkennen als we elkaar tegenkomen haha. Heb wel eens een gezellig gesprek gehad in de wachtkamer met iemand.. Nice! Als ie wit is geweest is dit toch echt positief nou hopen dat ie blijft plakken!!! Nee geen uitgangsecho; dan kijken ze hoeveel eitjes je klaar hebt liggen en of er niks gek is. Omdat de pillen m'n eigen eicel-rijping toch tegenhouden is dat niet relevant. Bij de eerste echo gaan ze kijken hoe dik m'n baarmoederslijmvlies is, als ie dik genoeg is spuit ik ovitrelle en begin ik met Utrogestan en dan een paar dagen later wordt hopelijk t ontdooide embryo teruggeplaatst.