Was is B kwaliteit? Bij het isala geven ze aan hoeveel cellig het is... Maar wat naar dat de tp zo vervelend was. Hoe voel jij je nu?
Ik voel me goed, alleen toen ik uit het zh liep had ik menstruatie krampen maar dat zal de catheter wel zijn geweest ofzo! Een B kwaliteit kan zijn dat de cellen niet dezelfde grootte hebben en paar andere dingen. Hier zaten al zoveel cellen dat ze niet meer te tellen waren maar wel verschillende groters
Pimpelmeesje heb vorige week dinsdag woensdag donderdag en zaterdag getest Van het weekend nog 1 van kruidvat en we hebben clearbleu gehaald Maandag komt de vrouw van moeders van moeders
Aaah oke, zo slecht is het dan toch niet? Spannend hoor, hoop dat het een blijvertje is! En fijn dat jij je verder goed voelt. Mag je morgen ook gewoon werken of moet je rust houden? Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie... Vandaag ook echt een baaldag, omdat het een maand geleden mis is gegaan
Mag gewoon alles doen.. dat ga ik ook doen en er zo min mogelijk aan denken en door met de dagelijkse bezigheden.. als me dat lukt haha.. de vorige keer was ik zo gefocust er op dat wil ik nu niet.. Ah dat snap ik lieverd.. dikke knuffel voor jou!!
Dat herken ik wel. Misschien omdat het toen de eerste keer was, alles nieuw en onbekend. Veel afleiding zoeken en leuke dingen plannen!
Ai dat duurt wel lang zeg maar kan elk moment gebeuren hoop ik.. Ja snap dat je daar bij stil stond vandaag.. arme schat.. hopelijk kan je snel weer starten
Grrr...ik krijg helemaal geen meldingen meer van de nieuwe berichten..... Ik zag mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd!! En ik las dat er een paar tp's zijn geweest. Succes met de wachtdagen! Ik had vanmorgen op dag 13 van de nieuwe cyclus na de mislukte ivf weer een positieve ovulatietest, dus de scratching staat zo te zien op de juiste dag gepland....een week voor de volgende menstruatie. Nu las ik net ergens hier dat je geen gemeenschap mag hebben voor de scratching.....nog niet gehad, want het bloeden is hier nog maar net gestopt, maar ik dacht nu ivm de positieve ovutest dat we het maar weer eens moesten doen whaha....helaas pindakaas dus......dr. C heeft er aan de telefoon niets over gezegd toen we de afspraak hiervoor inplanden pfff....maar het klinkt wel logisch eigenlijk....
Hé ik krijg ook geen meldingen meer? What the fudge, dacht dat jullie niks te vertellen hadden vandaag Wij hebben vanmorgen afspraak gehad in Düsseldorf, gelukkig zijn we heel vroeg vertrokken want er was echt megaveel file! Ik had wel een goed gevoel bij het gesprek, hij had zeker andere dingen te vertellen dan de artsen in NL. Nu afwachten tot ik gestopt ben met de blauwe pilletjes (tenzij de cryo aanslaat natuurlijk) en dan bloedonderzoek, van daaruit verder kijken.
@cdokter mooie oploop zeg, gefeliciteerd @Vally85 Hopelijk breekt je menstruatie snel door @78Sandra Wat fijn dat je scratching in ieder geval goed gepland staat. Ik hoor er goeie dingen over, hopelijk werpt het zijn vruchten af! Mijn tp is verplaatst naar maandag 7 mei. Heb toch nog een test gedaan, omdat ik het vroeg vond en de test knalde er nog meer af. Daarom wordt nu op zondag onze embryo ontdooid en hopelijk maandag teruggeplaatst!
IVF/ICSI Februari & Maart & verder Afspraken: Kimibi: 13 mei testen Wen1977: 1 mei punctie Pimpelmeesje: 2 mei (alvast) intake Düsseldorf, 3 mei eerste bms meting Wen1977: 4 mei terugplaatsing (hoop ik) 78Sandra: 11 mei scratching en NK-cellen onderzoek Ellis2014: 11 mei zwangerschapstest Vally85 - eerste IVF (mislukt) Onder behandeling: Isala Afspraak: Wachten op menstruatie, daarna cryo tp in natuurlijke cyclus Medicatie: Droomwens79 - eerste IVF verse tp mislukt ( nu cryo poging) Zwanger Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:19 maart start cryo tp ronde in natuurlijke cyclus 30 maart laatste follikelmeting gehad, nu 7 april de TP Medicatie: 2 x ovitrelle Wen1977 - eerste ISCI (tweede kindje) Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: 29-04 fm1, 1-5 punctie, 4-5 tp? Medicatie: Decapeptyl (06-04), Gonal F 225 (20-04), Pregnyl, Utrogestan Clueless01 - eerste ICSI met PGD (eerste kindje) Zwanger Onder behandeling: AMC Afspraak: 10 maart: terugplaatsing 5 dagen embryo 24 maart: positief getest! 6 april: vitaliteitsecho Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl, utrogestan Svlok - eerste ICSI (mislukt) Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 7 mei hopelijk cryo tp Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl Jennifer85 - vierde ICSI mislukt Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi 28 jaar - tweede ICSI 2.2 Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: 13 mei testen Medicatie: Utrogestan , Estradiol Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf verse tp mislukt, nu bezig met cryo 1 van 2 (kunstmatig) Onder behandeling Radboud Nijmegen - indien cryo's mislukken Düsseldorf Afspraak: 3 mei eerste echo om bms te meten Medicatie: Estradiol en Utrogestan 78Sandra - eerste ivf (tweede kindje) Mislukt Onder behandeling Vivaneo Kinderwunschzentrum Dusseldorf Afspraak: 11 mei scratching en NK-cellen onderzoek, daarna op naar ivf 2.0 Medicatie: Synarel, Ovaleap, Meriofert, Pregnyl, Utrogestan Loolaa- eerste ivf (tweede kindje). Mislukt - Nu kunstmatig cyclus cryo tp Onder behandeling UMCU Afspraak Bellen eerste dag menstruatie verwachting 22 maart Medicatie Progynova, Utrogestan SantjeB - eerste ICSI (tweede kindje) Zwanger Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: woensdag 22 maart terugplaatsing, 6 april testen, 26 april echo Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Pregnyl, Utrogestan Ellis2014- tweede IVF (tweede kindje) Onder behandeling MUMC Afspraak: 11 mei testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Pregnyl, Utrogestan
Ik hoop het ook. Raak steeds meer in de put van al dat wachten... Moet je echt een knaltest hebben? En dan geen echo??? Spannend hoor. Hopelijk een plakker!
De echo heb ik afgelopen maandag gehad en toen had ze al voorspeld dat mijn ei binnen 2 dagen zou springen. Ze willen het in een natuurlijke cyclus op de juiste dag na de eisprong terugplaatsen vandaar dat het echt een positieve test moet zijn.