@Wen1977 we zijn alweer 2 dagen verder, hoe voel je je nu? Bij mij is het nog steeds hetzelfde. Gek gevoel in mijn onderbuik die afwisselt met steken/krampen, extreem gevoelige borsten, gelukkig een hele glad huid en sinds gister ook lage rugpijn en misselijk door bepaalde geuren. Mijn ontbijt ging net ook met moeite naar binnen. Ik overweg nu ook om vrijdag of zaterdag te testen. Zit dan op dag 29 of 30 van mijn cyclus
Straks heb ik weer controle bij de gynaecoloog. Het ging goed afgelopen weekend maar sinds gisteren weer ontzettende steken vooral links.. eerste week ziek thuis zit er op ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. Mochten jullie nog tips hebben wat ik op netflix moet kijken.. graag
O spannend @svlok, jij gebruikt geen medicijnen toch? Het klinkt hoopvol... Ik ben ook nog steeds misselijk en lage pijn in de rug. Mijn man zei gisteren je hebt dezelfde gloed als vorig jaar... Maar ik had vanmorgen ook ineens menstruatie-achtige krampen, dus het kan nog alle kanten #wd11.
@santjeb wat fijn dat je eerste week goed is gegaan ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Echt series op Netflix of mag het ook Videoland? Waar hou je van? @Wen1977 dat klinkt zeker hoopvol dat je dezelfde gloed hebt krampen zeggen nog niets, ik heb een goed gevoel erover! Nee, ik gebruik helemaal geen medicijnen. Ik zit nu op wachtdag 8
Ik ben pretty little liars aan het kijken.. lekker no nonsens meidenserie Samen met mijn man naar Designated servivor! Erg goed! Homeland is ook een goede serie
Vandaag in ieder geval in de tuin Mijn echo was goed. Rechts is van 9,5 naar 7,5 gegaan en links van 9 naar 4,5 centimeter. Dus mijn eierstokken zijn aan het slinken gelukkig. Heb nog wel erg veel pijn. Net een poging gedaan om te fietsen maar wat een helse pijn zeg! Voorlopig nog thuis dus. De kleine was lekker druk op de echo en deed hard zijn best om koppeltje te duiken wat nog niet lukte haha
@santjeb Mooie foto zeg, echt al een klein mensje in te herkennen Wat fijn dat ze nu aan het slinken zijn. Nu lekker languit en van het weer genieten. Niet fietsen, muts! Gewoon rustig aandoen en vooral goed naar je lichaam luisteren. Haha, super leuk om dat te zien De series die @Ellis2014 noemt zijn inderdaad ook erg leuk. Je hebt ook nog vampire diaries, the originals, Riverdale en 13 reasons why waar je goeie dingen over hoort
Ja dat fietsen was geen succes nee, stom van me. Dat ga ik ook voorlopig niet doen. Super prachtig om te zien ben echt zo verliefd!
Lucifer vinden wij ook erg leuk, maar is net bekend geworden dat ie gecancelled is dus ik hoop niet dat ie stopt met een cliffhanger.. En originals is inderdaad leuk, en wij volgen ook alle superheldenseries van marvel, iron fist staat bij mij bovenaan. Ik heb net iets doms gedaan Mijn medicijnrooster is (ongeveer): 7.00 utrogestan 10.00 estradiol 15.00 utrogestan 22.00 estradiol 23.00 utrogestan Maar nou was ik net om 15 uur niet thuis, dus toen ik thuis kwam dacht ik 'medicijnen nog ff nemen'. Alleen nam ik de estradiol ipv de utrogestan in te brengen. What to do? Vanavond 1 estradiol ipv 2? Breng iig alsnog de utro in..
Misschien even t ziekenhuis bellen? Mn gevoel zegt dat je beter dan t vanavond nog n keer kan nemen, maar geen idee..