Precies leuk hoor! Wij hebben gisteren onze intake gehad bij de verloskundige en volgende week de termijn echo. Dus volgende week twee echo's! Joehoe
Hmm.. en je hebt geen medicatie nu he. Morgen ga je testen toch? Blijft spannend allemaal. Hopelijk kan je een beetje slapen *dikke knuffel*
Mijn verloskundige wilde eerste geen termijn echo doen omdat ze de punctie datum kon aanhouden. Dus ik gaf aan dat de echos in het ziekenhuis puur voor de eierstokken zijn en we eventjes naar de baby kijken maar verder hebben we het nog niet gefilmd ofzo dus uiteindelijk stemde ze toch in hihi
Bij mij passen ze de datum idd ook niet aan, ookal was de datum bij de termijnecho 1 dag eerder, ivm icsi laten ze datum meestal gewoon staan. Ik had gisteren een echo omdat de vk wilde oefenen voor examen. Zo leuk, helemaal bewegen enzo, ben echt verliefd .
Leuk! Bizar hea, dat dit gewoon een kindje wordt . Ik vind echo’s echt leuk, als ik me onzeker voel plan ik er gewoon een extra.
Nee raar he maja 11 december ik vind het prima. Tussen sinterklaas en kerst in. Maar omdat ik al extra echo's heb gehad, inmiddels al drie, wilde ze hem niet inplannen. Maja uiteindelijk wel gelukkig dus dinsdag en donderdag een echo. Ook wel fijn om steeds te zien dat de kleine het nog steeds goed doet geeft toch rust.
Ja vind ik ook! Ik heb elke week een eco gehad vanaf 6 weken en soms wel 2 , dus lekker doen als je dat fijn vind!
@santjeb zelfs twee echo's wat leuk Dat wordt extra genieten Nee, alles in een natuurlijke cyclus. Morgenochtend eindelijk meer duidelijkheid. Ik hoop het want ben kapot, vannacht al een onrustige nacht gehad en vandaag niet helemaal lekker. @droomwens79 Ik dacht dat je bruinverlies had, maar was dus echt rood/roze. Dat geeft me toch weer wat hoop Wat leuk een kerstkindje en leuk al die echo's Ben blij dat het met jullie kleintjes goed gaat @droomwens79 @santjeb en @Clueless01 en leuk dat jullie nog steeds hier reageren. Vind het leuk om te lezen hoe het gaat.
Ik duim voor je!!! Het zou zo mooi zijn. Slapen zal misschien moeilijk gaan vannacht maar je hebt morgen eindelijk duidelijkheid. Succes!!!
Nee helemaal niets geen verlies. Nog steeds misselijk. Ik stond op het schoolplein en dacht dat ik alles onder zou spugen. Nog steeds moe en pijn laag in de onderrug. Nou ja we wachten zaterdag wel af, testen dan nog een keertje. Moeten dan sowieso stoppen met de utro en zien dan wel wat er gebeurt. Maar in mijn hoofd al bezig met een cryo tp... Maar de vorige keer ook.. mijn man wilde perse dat ik nog zou testen op de testdag van het zh. Dus ik testen en terug mijn bed in. En tegen mijn man gezegd: daar ligt de test succes ermee. Die moest dus vertellen dat ik zwanger was.
@santjeb ik heb heerlijk geslapen was ook zo kapot, ben nog steeds ziek, dus dat is wel balen. @Wen1977 volgens mij ben je gewoon zwanger zeker met wat je omschrijft en je hebt ook geen verlies meer gehad. Haha, leuke manier ga je dat weer doen? Nou meiden ik heb net getest (sorry hij draait automatisch de afbeelding). Ik kan het niet geloven
Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Ik zie het overduidelijk! Misschien heb ik daarom zo slecht geslapen was zo zenuwachtig voor je gefeliciteerd!!!!!!!!