IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Dan doen wij dus ook:oops:

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Nou het was ook het eerste wat ik deed, ipad openen en dit topic erbij pakken:D

svlok vindt dit leuk.
  3. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh echt nee dat niet.. heb er tot nu toe elke week eentje gehad. En natuurlijk zou ik wel elke dag willen kijken maar probeer het toch los te laten. Omdat het mijn tweede is hoop ik het eerder te voelen. Pff heb ook afgezien van de prenatale screening. Heb een betoog moeten houden waarom we het niet willen maar ik ben pas 30 dus de kans is niet heel groot en we hebben nog andere argumenten.

4. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Yeah gefeliciteerd! Leve de cryo's!!!

svlok vindt dit leuk.
  5. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja heb je er weer vertrouwen in nu!!! :thumup:

svlok vindt dit leuk.
  6. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Wij dus ook. Werden gewoon automatisch naar polikliniek prenatale diagnostiek gestuurd, voor n vruchtwaterpunctie. Nou dus niet hea, ik wil geen een test, behalve dan de 20 weken echo.

7. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Echt waar ja.. nou ze wilde zeker weten dat we ons goed hadden ingelezen voordat we nee zeiden. Nou dat heb ik zeker wel gedaan. Ik ben nu vijf jaar ouder dan de vorige keer dus ik weet ook wel dat de kans nu groter is maar vooralsnog vrij klein. En als het eerste bloedonderzoek niet goed is ga je dan een risicovol vervolgonderzoek doen wat alsnog niet volledig betrouwbaar is. 20 Weken inderdaad wel

8. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    AAAAAAAAH @svlok GEFELICITEERD!!!!!
    Ben m'n bed nog niet uit moest eerst even kijken :D Ben zo blij voor je!! Lig bijna in tranen hier :roflmao:

santjeb, svlok en Kimibi vinden dit leuk.
  9. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Zojuist de eerst meting gehad en het eiblaasjes is 12mm. Ik heb dus nog voorlopig geen eisprong. Zaterdag weer testen en wie weet dan een mooie test in handen.

santjeb vindt dit leuk.
  10. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Haha, leuk om te lezen dat jullie zo meeleven

@Clueless01 :D

@santjeb aawh dat is lief van je, je bent een schat. Dat je zo zenuwachtig bent dat je slecht slaapt, haha gekkie :roflmao: Het klinkt heel stom, maar ik durf nog niet te enthousiast te zijn. Heb het ziekenhuis ook nog niet gebeld, wil toch eerst nog doortesten tot maandag:oops:

@droomwens79 Dankjewel :D Ja, inderdaad. Nu hopen die ie blijft zitten. Heb je toen ook nog door getest?

@Ellis2014 We zitten vlak bij elkaar, hoe voel jij je nu verder? Ik durf alleen nog geen banner te nemen :oops:

@Clueless01 @droomwens79 @santjeb vanaf wanneer zijn jullie gestart met jullie eerste echo. Leuk dat jullie allemaal voor extra echo's gaan.

@Wen1977 Dankjewel, hoe gaat het nu met jou? Nog getest?

@Pimpelmeesje Aawh dankjewel lieverd :D Ik ben wel mijn bed uitgerold, maar voel me zo beroerd vandaag, weinig kans om ervan te genieten. Top timing om ziek te worden

@Vally85 er groeit in ieder geval een mooie follikel, ik ga voor je duimen dat je snel een positieve test hebt!

11. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik had mijn eerste echo op 6 weken 3 dagen.

12. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja natuurlijk! Ik leef met jullie allemaal mee en gun iedereen een prachtige zwangerschap.
    Mijn eerste echo was met 7 weken in het ziekenhuis. Toen ik ze belde dat ik zwanger ben plande ze hem in

13. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend dat schiet al op. Dus bijna je tp.

14. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    @svlok vandaag een zware off day...
    Voel me slecht..misselijk,... extreem moe... Even bleh zeg maar...

15. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik gok volgende week vrijdag of zaterdag, maar of dat echt zo is weet ik niet. Eerste keer dat ik dit ga doen.

santjeb vindt dit leuk.
  16. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hè gadver, nou dit weer...
    Door alle bijwerkingen kan ik nog steeds vaak niet werken. Ben voor de meivakantie naar de arbo-arts gegaan (op eigen verzoek) en die zei ook "tja, het is niet anders". Einde vh schooljaar in zicht dus hij zag er niet zo veel heil in om mij "permanent" ziek te melden. Volgens mij ook eea hierover verteld hier.
    Vanmorgen mijn teamleider nog gesproken, hij vroeg alleen of ik hem op de hoogte wilde houden voor volgende week en zei me positief te blijven.

Nu belde ineens de assistente van zijn baas, afdelingshoofd, om een afspraak te maken. Ik dacht dan zal er wel een mail zijn gestuurd, maar die is er dus niet. En ik krijg die afspraak blijkbaar met hem, mijn afdelingsleider en iemand van p&o. Ligt het aan mij of is het heel raar om zo'n afspraak in te plannen zonder ook maar iets van een begeleidende boodschap, belletje, od...? Daar gaat m'n zen-blijven-de-eerste-week-na-de-tp :(
    Heb mn teamleider gelijk gebeld maar die neemt niet op.

17. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje wat naar. En een enorme delegatie zeg voor zo'n gesprek. Je zou zeggen dat de eerst iets van arbo zou krijgen. Hoelang ben je nu thuis?

18. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik ben af en aan thuis; in de eerste poging 4 weken thuis geweest, van 23 maart tot 13 mei alleen 2x een halve dag, en nu sinds deze week na de meivakantie.
    Vorig jaar met de IUIs ook wel al veel verzuim gehad, psychisch zat ik er ook doorheen. Ben toen ook naar de arboarts geweest, laatste paar weken hebben ze mij vervangen. Het eerste deel van dit schooljaar had ik pauze van de behandelingen en toen dus ook bijna geen verzuim.

Ben voor de meivakantie naar de arboarts geweest, die heeft ook doorgegeven dat ik door behandelingen en zware bijwerkingen die niet te voorspellen zijn niet altijd kan werken, de komende weken.

19. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @svlok Nee niet meer getest. Het beste is om de dag te testen aangezien je hcg zich dan verdubbelt. Maar steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is.

20. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik zat al even te kijken ivm de vakantie voor de cryo tp. Als ik nu ongesteld word is het rustmaand. Als ik daarna ongesteld wordt mag je dan beginnen met progynova? Of heb je dan nog 1 maand rust.

* echt je denkt alles te onthouden maar ik merk nu dat alles toch al weg is gezakt en het is nog geen 2 jaar geleden *

Deel Deze Pagina