De eisprong is er nog niet, dus daarom geen streepje te zien. Alles is natuurlijk behalve de eisprong, hiervoor heb ik vandaag ovitrelle geïnjecteerd ipv pregnyl. Dit mag als de eicel tussen de 17 en 20 mm is en dat was vandaag! Nou idd maar duimen op een positief telefoontje zaterdag en een tp zondag die blijft plakken.
Clueless01 Ja gaat Veel overgeven hou geen eten binnen Donderdag half 4 hebben we de echo Hoop zo dat het goed is
Aankomende zondag, cryo is met 3 dagen ingevroren. Gisteren ovitrelle geïnjecteerd, maar net als de vorige keer goed ziek van.
Ze zei alleen zaterdagmiddag. Over het tijdstip heeft ze niks gezegd. Heb zaterdag al met een vriendin afgesproken, dus we gaan het dan hopelijk samen vieren.
Waar loop je? Bij welke ziekenhuis? Want ik zou MCK leiderdorp met hart en ziel graag willen aanraden!!
Heb je wel eens pregnyl gehad? Mss vragen (mocht het er van komen) of je volgende keer die mag. Ik werd namelijk heeel ziek van pregnyl maar veel minder dan ovitrelle, mss is t voor jou andersom
Nee, dit is mijn eerste IVF en eerste cryo. Beide keren ovitrelle. Denk dat die hormonen sowieso mij niet goed doen. Van de pil ben ik ook mega naar geweest. Maar het gaat steeds beter gelukkig. Ben ook gewoon aan het werk.