IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Vreselijk nieuws... Net mijn eerste FM meting gehad. Ik had maar 5 eitjes die letterlijk gewoon NIET zijn gegroeid, ondanks 10 dagen spuiten met FSH/fostimon... Ik word vanmiddag gebeld, maar er is een kans dat mijn eicellen gewoon geen goede kwaliteit hebben... Ik ben best verdrietig zeg... Maar tegelijkertijd blij dat ik dit aan het doen ben zodat ik duidelijkheid heb?

2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ohnee :(. Hoezo niet gegroeid? Je had bij de uitgangsecho toch 8 eiblaasjes? En kunnen ze niet de medicatie ophogen?

3. Iejoor57

Iejoor57 Lid

12 jun 2016
    56
    9
    8
    @Jiji aaah dat is echt balen zeg. De eerst keer spoot ik ook minder fostimon 150 geloof ik, nu is het verhoogd naar 225. Miss dat het bij jou ook kan?

4. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    de eerste keer dat ik stimuleerde groeiden er geen 1 .. allemaal 10 mm of minder. na de 4e echo zagen ze er 1 groeien. en de 5e echo moesten we het afbreken.
    toen we weer opnieuw begonnen hebben ze gelijk de dosis naar maximale gezet.
    mijn blaasjes groeien heel erg langzaam en ook de ene echo was die groter dan de andere. heel apart maar blijf hoop houden !! komt allemaal goed..

5. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Dankjewel. Dat is lief. Toen ik vroeg of het niet beter is om af te breken en nog een keer te proberen zij mijn arts dat het vaak gebeurd dat er dan precies dezelfde uitkomst is?!

6. Jiji

Jiji Actief lid

5 feb 2018
    269
    124
    43
    Vrouw
    Ik begrijp het ook niet!! Ik had er dus nu nog maar 5... En heel mini... Nog geen 10mm, dus totaal NIET gegroeid, terwijl ik wel 225 fostimon heb gehad... Het ziet er dus echt niet zo rooskleurig uit... Ik prik nog door t/m donderdag en dan kijken ze opnieuw... Maar ben wel geschrokken zeg.

7. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Oh wat balen. Dat is ook de hoogste dosering. Ik hoor trouwens wel dat er elke keer verschil in kan zijn hoor... volgens mij is niet perse precies t zelfde

8. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @droomwens Ik heb een cryo zoontje (verse tp van A (2 tegelijk) was mislukt). Cryo was B en bracht ons meer geluk. Ik duim dat een cryo jullie meer gelukt brengt. En denk maar zo: een cryo is 5 dagen en dat is de dag dat een bevruchte eicel bij een "normale" bevruchting ook pas in de baarmoeder zou aankomen en niet zoals bij een verse tp op dag 3.

@Vally85 de afspraak is op ons verzoek verzet. En het maakte qua planning niets uit aangezien ik toch mijn eerst volgende cyclus moet afwachten en net ongesteld ben.

@svlok volgens mijn ontraden ze sporten niet. Alleen na een punctie moet je even wat rustiger aandoen. Ik heb niet hardgelopen omdat ik hetzelf geen prettige gedachten vond. Maar omdat ik wel wilde bewegen dus gewandeld. Maar zo durfde ik na een tp wel meteen te plassen en dat schijnen sommige dames ook weer niet te durven. Zo heeft iedereen zijn "bijgeloof".

@Clueless01 volgens mij is het niet standaard dat ze bloedwaarden prikken.

@Iejoor57 welkom! Balen dat de eerste poging mislukt is! Hopelijk snel een plakker! Ik had geen bijwerkingen van de deca. Wat betreft de botte naalden, probeer steeds een andere plek te vinden. Ik was na een ronde altijd wel

@Jiji wat een teleurstellen zeg! He bah... kan het zijn dat je niet reageert op dit medicijn en op gonal f misschien wel??? Klaar liggen betekend helaas niet dat ze willen reageren... (ik wil niet betweterig overkomen/doen maar als ze niet willen groeien en je er maar 1 hebt laat aub geen punctie doen! Zonde van je poging! En eis een andere poging want het is onzin om te zeggen dat als ze nu niet reageren ze de volgende keer weer niet reageren of niet reageren op andere medicijnen!!! Echt laat je niets wijs maken... (fostimon ken ik trouwens niet)

9. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Clueless01 Dat is natuurlijk ook zo, maar je gaat toch een beetje vergelijken en dan is 2x per dag 100 prikken toch best veel, maar zoals je zegt ze zullen er vast over na hebben gedacht ;)

@Pimpelmeesje dat valt op zich mee qua bijwerkingen, hopelijk blijft het zo! Ben benieuwd hoe vanavond je gonal f gaat!

@Iejoor57 Spannend, ik heb pas 1 shot deca gedaan, dus nog niet echt bijwerkingen. Enige wat werkt is de naald er snel proberen in te prikken i.p.v. langzaam. Had gisteravond niet zo'n last van de naald, alleen van het te snel erin willen spuiten.

@Jiji logisch dat je verdrietig bent en laat je dat vooral ook even zijn, hopelijk komen ze alsnog met goed nieuws.

Ik heb morgenochtend mijn uitgangsecho, heb ook nog even de vraag gesteld over de follikel van 15 mm die zichtbaar was afgelopen dinsdag. Ze kon me helaas niet vertellen of dat mijn start in gevaar zou brengen, ik moet dus helaas morgen afwachten. Merk dat ik wel erg gespannen en ook lichtelijk verdrietig ben, vorige keer ging mijn start ook al niet door en kreeg ik dat bij de uitgangsecho te horen, dus nu erg zenuwachtig voor morgen.

10. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Zo dames mijn punctie heb ik vanochtend weer gehad.. was pijnlijker dan normaal, maar wel 14 eicellen.. hopelijk blijft er een keer eentje zitten.. ik hoor uiterlijk zondag op de terugplaatsing maandag doorgaat..

Kimibi, svlok en Vally85 vinden dit leuk.
  11. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Heb je niks tegen de pijn gehad? Maar wat een mooi aantal! Ik ga duimen op een goed bericht.

12. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wat ontzettend lief dat ze een klavertje vier er op getekend hebben. Heel bijzonder lijkt me dat... Ik heb geen idee of het ziekenhuis waar ik zit ook foto's maakt/geeft, maar ga er zeker om vragen!

Hoe voel jij je nu verder? Heb jij nou ook een kort protocol gedaan?

13. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Wat een mooi aantal, hopelijk heb je nu niet al te veel last van de pijn. Wanneer krijg je t horen of ze ook allemaal bevrucht zijn?

14. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Nou eerlijk gezegd groeiden er nu maar 2 .. maar die zijn er wel uitgehaald en beide bevrucht!

Jiji vindt dit leuk.
  15. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ik voel me verder goed. Vanmiddag wel enorme steken ineens daar zo onder. Ontzettend zere botsten vooral de rechter heel apart.. heb een beetje menstruatie krampjes maar ik denk dat dat of door de punctie komt of mn eierstokken zijn.. ik voelde mijn eierstokken altijd omdat ze zo groot zijn. Dat voelt ook als een soort menstruatie pijn..

16. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Jawel krijg een spuit in mn bil voor de punctie alleen mijn eierstok lag niet lekker dus ze moest erg veel duwen om er alles uit te krijgen. De naald zat ook een keer verstopt dus ze heeft uiteindelijk 5x moeten prikken ipv 1x elke eierstok

17. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    De pijn valt nu wel mee. Ik krijg pas bericht als er helemaal niks bevrucht is anders krijg ik het tijdens de tp te horen hoeveel

Hoe is het met spuiten gegaan?

18. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Gebruik je ook utrogestan? Want daar had ik dat altijd enorm van

19. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Kimibi gefeliciteerd, wat fijn dat ze beide bevrucht zijn, dat is toch nog altijd maar weer even afwachten.

@Jennifer85 oei 5x prikken klinkt niet echt prettig, dan is het logisch dat je er meer last van hebt. Spannend dus nog even afwachten tot de terugplaatsing. Gister ging het naaldje er niet helemaal lekker in, dus deed meer pijn, maar het is voor een goed doel ;)

Nu enorm gespannen omdat ik zo naar het ziekenhuis ga, ergens zegt een stemmetje in mijn achterhoofd dat ik niet al te blij moet zijn en eerst moet afwachten of ik echt mag starten.

20. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Oh ja.. dat gebruik ik sinds de punctie 3 keer 2 per dag. Getsiee... ik denk dat daardoor mn borsten zo pijn doen

Deel Deze Pagina