Fijn dat het goed ging. Ik weet niet precies wat een vakdag inhoud, maar misschien dat je er een andere keer bij kan zijn?
Radboud is daar heel streng in. 2 jaar geleden belde ik 1 dag eerder zodat ik niet op mijn werk hoefde te bellen, nou nou ik kreeg toch een preek.
Jeetje dat is wel heel overdreven! Ik had wel iets eerder bericht, in de hoop dat ik al te horen kreeg wanneer de echo zou zijn.. Ik was n beetje gepikeerd dat ze niet eens zei "wat fijn maar", beetje jammer maar het resultaat is er dus ik klaag niet
@Vally85 Kop op meid!! Houd de moed erin! Dikke knuf @santjeb weer aan t werk! Hoop dat je het vol kunt houden en de rust er voor jezelf in kunt houden... in jouw werk erg lastig lijkt me
Ja nou vandaag kan ik niks doen want Ziggo heeft de hele dag werkzaamheden. Dus ik zit zonder internet en televisie. Ik wil volgende week misschien een dagje naar Zwolle gewoon om te zien hoe het reizen gaat en iedereen weer zien. Hoe gaat het met jou?
Ik doe mijn best, maar merk wel dat ik je 't moeilijk vind vertrouwen er in te hebben Kan er geen succes verhalen over vinden voor ook maar een beetje hoop. Volgende week woensdag of donderdag moet ik ongesteld worden, als dat niet zo is test ik misschien vrijdag.
Met mij wel goed. Ik ben erg moe! Afgelopen zondag verhuisd en in ons tijdelijk stulpje getrokken.. dus dat hakt er wel even in. Ben blij als de echo is donderdag!!
Ja dat snap ik wel verhuizen is best pittig. Wanneer kunnen jullie je nieuwe huis in? Spannend hoor je echo leuk!
Gisteren vanaf half 1 weer internet dus toch nog lekker gewerkt. Wel moeilijk om weer te stoppen na 3 uurtjes hoor haha. Vandaag ben ik vrij en heb voor het eerst weer de dag alleen met mijn zoon. Maar moet goed komen gewoon rustig aan en hij is al 4 dus kan een hoop zelf. Het zwembad heeft zichzelf gevuld gisteren haha dus heerlijk dagje in de tuin. Fijne dag allemaal
2 juli krijgen we de sleutel Ik voel me toch een partij slecht vandaag! Ben kotmisselijk, buikpijn en een beetje bloedverlies... niet helderrood, beetje bruin.. maar weet even niet wat ik hiervan moet denken...
Bruin verlies is oud bloed dus hoeft niet meteen slecht te zijn. Qua kwaaltjes kan ik je niet helpen die had ik tot 6 weken net als bij mijn zoon. Heb wel echt olifanten enkels van de warmte en mijn smaak is veranderd. Ik lust nu niet wat ik anders wel altijd at. Heb al weken een reep chocolade liggen haha. Misschien ben je ook een beetje gespannen voor je echo? Dat had ik wel was me toch misselijk de dag ervoor en de dag zelf
Hoe voelen jullie je verder? Ik heb steeds een trek gevoel, word er gek van :S andere daar wellicht ook last van gehad? Verder ben ik erg moe, af en toe buikpijn en gelukkig met vlagen misselijk, maar dat is het.
Heb nog wel een heel licht stekende pijnloos in mijn liezen en onderbuik/onderrug maar niet echt pijn, best wel pijnloos gevoeld, een beetje hoofdpijn door veel dingen regelen en alleen maar moe moe moe. Vandaag voel ik me ineens heel goed en heb totaal geen gevoel voor bijv miskraam, bbz of mola zwangerschap. Alleen maar positieve gevoel dat ik tot mijn bevalling zwanger blijf zijn
Nee juist niet, weinig trek en begin ook af te vallen. Gelukkig was ik door de medicijnen al aangekomen want zat altijd randje ondergewicht Iemand tips tegen misselijkheid? Nog echo's geweest vandaag?
@santjeb haha, maar dat is ook veel te lekker om te eten @Pimpelmeesje dat kan ook, het is volgens het een of het ander en er niet echt een middenweg Ik hoor dat het eten van crackers goed werkt, nog geen ervaring mee. Ik moet nog 5 nachtjes wachten voor mijn eerste echo.