Die pijn herken ik wel (vlak voor mijn eisprong had ik het en nu ik bijna 5 weken de pil slik weer) hopelijk trekt de pijn snel weg!
Jeetje, dat lijkt me geen pretje... gelukkig is dat achter de rug en krijg je maandag goed nieuws te horen!
Net een brief ontvangen dat onze andere bevruchte eicel van goede kwaliteit is en in de vriezer ligt ❤ oh daar ben ik wel even blij om.. omdat het er toch maar 2 waren wat ze hebben gevonden. Hé. . Opluchting weer.
@Vally85 alles zag er goed uit en heb vanochtend al direct gonal f gespoten. Ze zagen 9 eiblaasjes aan de rechterkant zitten en de linkerkant was weer niet te vinden. Ik krijg 1 maart de eerste follikelmeting. @Kimibi Wat een goed nieuws zeg! Hopelijk heb je die helemaal niet nodig.
Wat goed! Fijn dat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen als deze poging niet lukt/nog een kindje wil. Hebben ze echt maar 2 gevonden (geprikt) of waren er 2 goed?
Je moet nog beginnen en nu al 9 eiblaasjes zichtbaar? Wauw... dat is best veel! Kan er aan de linkerkant nog wat komen?
Ik had met stimuleren maar 2 blaasjes die groeiden ze heeft veel meer geprikt maar wisten dat dat eigenlijk niet nodig was en gelukkig zaten in de 2 grote 2 goede eicellen
Hoop t ook inderaad. Ik had zonder stimuleren 20 aan ene kant 15 aan andere kant... oepss getest op pcos maar dat heb ik niet
Heb jij zo weinig eitjes dat ze toch de punctie deden terwijl er maar 2 waren? Wel echt superfijn dat ze allebei goed waren én bevrucht zijn!
ja wij waren er ook over verrast hoor.. dus was echt spannend hoor of er echt 2 zaten en dan nog bevruchten.. pff dat waren al spannende dagen.. zit nu op WD5 gerekend vanaf de TP. eens kijken of ik nog 10 dagen vol kan houden!! ik eet me een ongeluk in de granaatappels hahaha schijnt goed te zijn.. nou ik neem nog een hapje haha
Ik heb granaatappelsap, je hoort het vaker maar ook regelmatig dat de hoeveelheid stofjes die erin zitten niet voldoende zijn om effect te hebben. Aan de andere kant, als er een kansje is dan toch maar proberen. Ik heb ondertussen een pesthumeur, geen idee of t van de hormonen komt maar ik ben t even zo ontzettend zat om in deze ellende te zitten pffff
ik eet 200 gram granaatappel pitjes per dag en daarnaast elke ochtend granaatappelsap. ze zeggen dat het het innestelen bevordert.. geen idee of t waar is.. maar als ik het niet doe en het is ons niet gelukt deze keer dan voel ik me zowat schuldig dat ik er niet alles aan heb gedaan.. tarwekiemolie moet ook goed voor het innestelen zijn! Nou ik neem maar gewoon lekker de granaatappel dan heb ik er een fijn gevoel bij.. ( de pitjes zijn wel wat hard hoor bah )
ik ken het.. het gaat wel weer weg.. en je mag er best even van balen hoor!! dat is helemaal niet erg
Ik herken t ook, vorig weekend had ik t ook heel erg..t is ook allemaal ellende, maar houd t doel voor ogen !
Toen ik goed geluncht had was t al wel een stuk beter hoe gaat t met jullie? Granaatappelpitjes zijn lekkerder in een bakje yoghurt ofzo..
@Kimibi Ik lees ook veel over granaatappels, hopelijk heeft het een positief effect. De granaatappels klinken beter dan tarwekiemolie, ik heb ook gelezen dat het laatste ook een negatief effect op je cyclus kan hebben en dat wil je natuurlijk ook weer niet. Ik ben deze ronde weer met accupunctuur bezig, hopelijk heeft dat ook een positief effect. @Pimpelmeesje goeie tip om het op die manier te eten. Wellicht dat ik ze deze week ook maar eens aanschaf en wat voor soort granaatappelsap drinken jullie?
Hmmm... oke. Naja het s gezond, dus kan sowieso geen kwaad lijkt mij. Ben benieuwd of het idd helpt, maar ook hoe het smaakt. Zover ik weer heb ik het nog nooit op. Hoe voel jij je nu verder? Al aan het aftellen naar het testen?