Pfff... Vreselijk zeg. Ik dacht dat je een natuurlijke cyclus had of zijn het andere medicijnen? Hopelijk is de volgende cryo een plakker mocht deze echt weg zijn. Sterkte!!
Wat fijn dat de tp goed is gegaan en van een topper! Wel jammer van de overige bevruchte eicellen. Wanneer mag je testen?
Geen idee maar ze verwachtte dat ik volgende week misschien al een negatieve test zou hebben, en nu is ie nog knalpositief, dus dat kan dan toch haast niet anders?
Nee je hebt gelijk .. hij kan niet ineens van super positief naar negatief gaan. Nou hopelijk blíjft hij positief en is er niks ernstigs aan de hand
Ja erg balen van de overige 3 eicellen. Had graag wat in de vriezer gehad voor het geval dat. Nu moeten we bij een mislukking gelijk door naar poging 3...de laatste volledig verzekerde poging. Ik mag de 14e testen.
@78Sandra wauw en nu duimen, hopelijk blijft ie plakken! @Pimpelmeesje jeetje gaat het een beetje meis? Ik ga zo voor je duimen dat de volgende wel blijft plakken! Lief dat je het vraagt. De echo was goed en het hartje klopt! Alles groeit goed, mooi vruchtzakje, reserve voedsel en een heel klein hummeltje te zien
Zoals verwacht... Mijn menstruatie komt er aan. Heb dagen geen afscheiding gehad en nu net een beetje roze verlies.
Misschien is het een inestelling lieverd.. geef de moed niet op hè .. hoe moeilijk ook!!! Zolang je geen echt helder bloed hebt zegt t niks en houd je positieve energie omhoog!! Ik duim voor je! Knuffel
Ah lieverd hele hele hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!! En precies wat @Kimibi zegt misschien een innesteling we blijven duimen
Jeetje, wat K weer zeg......ik zou voor de zekerheid ook nog even een testje doen......dan weet je het echt zeker.....
Je zei zelf dat het embryo zich weer opnieuw moest delen dus misschien wat ingenesteld. Wacht vandaag even af als het niet door zet kan je een test doen morgen dan weet je het zeker
@Vally85 innestelingsbloedingen kunnen ook later komen. Ik had op dinsdag (dag 8) ook roze verlies en op donderdag (dag 10) testte ik positief. Geef de moed niet direct op, zolang het niet doorbreekt is er nog hoop