IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Kimibi bizar dat jij moet afvallen, wat een onzin. Ik zou toch eens kijken naar wellicht een ander ziekenhuis.

@santjeb Helaas een flinke blaasontsteking te pakken, de pijn werd steeds heftiger en schoot door naar mijn rug. Gelukkig geen nierbekkenontsteking, maar wel een antibioticakuur. Moet even kijken hoe ik me morgen voel anders blijf ik lekker thuis.
    Haha, grappig dat je echt een meisje verwachtte en nu toch een jongen krijgt. Maar belangrijkste is dat het gezond is ongeacht wat het wordt toch ;)

@Vally85 goed naar je lichaam luisteren en als het echt niet gaat toch even afstemmen met werk wat de mogelijkheden zijn.

Vally85 vindt dit leuk.
  2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @svlok ik heb ook al twee keer n blaasontsteking gehad, zo pijnlijk! Derde voelde ik alweer opkomen en nu drink ik elke avond een glaasje pure cranberry sap en doet echt wonderen, bijna geen last meer van Mn blaas!

Ik voel me sinds 12/13 weken zoveel beter! Amper nog misselijk, soms heel even en ook niet echt meer moe, echt gek opeens na zoveel weken beroerd, maar kan er nu wel van genieten :p.

3. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes lieverd hopelijk gaat het letterlijk vruchten afwerpen! Goed dat jullie even drie break ingelast hebben het doet lichamelijk en geestelijk heel erg veel met je

4. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn zoon is 4 jaar en 2 maanden. Dus nog geen 5 als de kleine komt.

Wen1977 vindt dit leuk.
  5. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Goeie tip. Ik heb ook op aanraden cranberry tabletten gehaald en moet zure dranken drinken. Zal vanmiddag even pure cranberry sap halen. Momenteel doet de antibiotica nog niet echt zijn werk erge buikpijn en rugpijn.

Gelukkig voel je je stukken beter, dat geeft hoop! Ben zo moe, ben wel toe aan meer energie :p

6. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja absoluut het maakte mij ook niet uit het was meer een gevoel. Ik vind het leuk een mannen huishouden :D
    Pff jeetje wat naar zeg! Gelijk heb je hoor om thuis te blijven. Je moet nu voor twee zorgen

7. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik vind het lieve meiden die er rond lopen maar je moet echt strijden voor jezelf en af en toe net de goede voor je hebben.

Het meest erge vond ik nog dat wij na poging 1 een evaluatie hadden, er 45 minuten sorry is gezegd. En toen we bij de deur stonden en een hand gaven: "en als poging 2 niet een beter resultaat geeft, zijn jullie voor poging 3 een bespreek geval". Wij waren te verbouwereerd om niet iets terug te zeggen.

8. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Je geen aansteller voelen, je voelt je zoals je je voelt. De ene heeft gewoon nergens last van en de ander heeft gewoon allerlei klachten. Ik ben er van overtuigd dat het niet meewerkt dat wij ook een traject gehad hebben niet meewerkt. Ik heb gewoon de pech gehad een hele zware zwangerschap gehad te hebben (misselijk tot week 37, maar de laatste 5 weken nog intens genoten. En een prenatale depressie). En toch, nog geen jaar later, ga ik er weer voor...

9. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Een bespreekgeval?? Voor wat??

Ik ga daar dus echt geen poging 2 doen.
    Er zitten inderdaad ook hele aardige artsen/verpleegsters tussen, maar ik heb net even geteld; maandag wordt arts nr. 15 waar ik een afspraak mee heb. In Rijnstate kwam ik altijd bij 1 van 2 artsen, nooit andere gezien in al die maanden dat ik er heb gelopen.
    Bovendien ben ik een paar keer ook echt niet vriendelijk behandeld, ik heb hemel en aarde moeten bewegen om een echo te krijgen na de eerste keer dat ik dacht een miskraam te hebben, er zijn een aantal keer dingen gezegd die later toch niet zo bleken te zijn, bloedonderzoek dat gedaan zou worden maar later toch maar niet, bij de terugplaatsing nadat ik aangegeven had dat ik flinke bekkenbodemspanningissues heb toch de brede eendenbek gebruiken... Ze vertellen ook veel minder dan andere ziekenhuizen, wat er mis was met de andere eitjes weet ik nog steeds niet.
    En ik heb gewoon geen vertrouwen in hun protocol, zeker niet nadat ik de intake bij Düsseldorf heb gehad.

Ik heb net (weer) een vraag gemaild, ben benieuwd wanneer ik er antwoord op krijg.

10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Ja is gewoon accepteren dat het zo is eigenlijk. Met de vorige zwangerschap ondanks alles tot 36 weken gewerkt. En zou het zo weer doen. Zwanger zijn is gewoon niet Mn grootste hobby haha. En vindt het ook zon dooddoener dat wij er van moeten genieten omdat we zon traject hebben gehad.

Dus neem je tijd en denk aan jezelf en gewoon doen wat jezelf kan en wil!
    Ik wil me graag weer ellendig snel voelen haha.

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Ben je dan echt qua BMI dan ook te zwaar? Dus boven de 25, dan snap ik het wel want uit onderzoek is gebleken dat het dan echt wel degelijk betere resultaten kan geven. Zo niet dan vindt ik ik het wel redelijk bizar dat je af moet vallen.
    Heel veel succes in ieder geval!

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Nog een tip geen idee of het helpt maar vaak kleine beetjes eten. Ik had bijv altijd van die kleine crackers bij me. En vooral het proberen te accepteren dat het er is en voorlopig niet weg gaat dat maakte het voor mij al een stuk dragelijker!
    En lekker hier klagen haha, dat mag gewoon!

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Sterkte met de blaasontsteking, mocht je morgen nog klachten hebben even weer contact opnemen dan kan het zijn dat je toch andere antibiotica nodig hebt.

14. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Bedankt zal ik doen. Het lijkt nu al beter te gaan, dus denk dat deze wel helpen :D

15. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik heb ze gelijk besteld samen met de thee. Hoop dat het helpt. Hoeveel en wanneer slik je ze?

Vervelend dat je zo moe blijft...

16. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Super stoer! Ik zit nu nog inde fase dat ik dit nooit meer kan zo ziek en moe en misselijk.

17. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Haha, de mijne ook niet. Vind het wel erg, in de zin van schuldig voelen, dat ik er niet van kan genieten of mee bezig kan zijn op een leuke manier nu ik me zo ellendig voel.

Ben pas 6 weken zwanger. Als het langer is dan kan ik vertellen hoe en wat aan de mensen om mij heen. Hoop dat het allemaal wat beter gaat straks.

18. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Echo vanochtend gehad, was netjes leeg alleen nog wel wat vocht en wat rommelig. Dus samen met de gyn besloten nog een menstruatie af te wachten. Want dit is niet nog een mooi nestje voor een embryo en wil geen kansen verspillen!

19. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Zit ik gisteren nog te vertellen hoe goed cranberrysap werkt, heb ik vandaag weer een blaasontsteking. Baart me toch wel zorgen; derde in de zwangerschap.. zit ook nog in Amerika dus maakt t niet makkelijker

20. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hey meiden ,even een vraag... Hoeveel echo's krijg je eigenlijk?

Deel Deze Pagina