Ik heb geen last gehad van het prikken, maar je moet dan ook wel opletten hoe je je naald erin steekt. Niet recht erin en de juiste kant van je naald onder anders steek je hem bot erin. Ik hield er geen administratie van bij, ik keek gewoon waar er geen puntjes stonden. Je mag namelijk best ruim prikken.. succes nog dames!
Hi Nona86, jammer genoeg welkom bij de club.. heb je al IUI gehad? Ik heb kort protocol gehad. Ik wil nooit geen lange meer. Welke medicijnen gebruik je? Het is ook erg verschillend per persoon hoor, dus je kan je je niet echt vastpinnen op het traject van iemand anders (dan bedoel ik je kans op zwangerschap ermee).. succes en vraag maar wat je wilt weten..
Healthy people is in de aanbieding bij de ah deze week. Ik heb Zonnatura omdat daar geen suiker in zit, en is 100% sap.
Ik heb deze ook, maar vind het zooo niet lekker. Er word ook gezegd dat er te weinig in zit waardoor het geen zin heeft dus heb nu het idee dat ik een pak per dag moet drinken haha
Van deze drinkt ik echt een pak weg per dag hahaha.. de eerste keer dat ik het dronk vond ik het ook niks aan maar nu wel lekker..
Nou ik heb net wat opgezocht en die van zonnatura zit 100% granaatappel in staat er.. hoe zuur zal die zijn haha, misschien toch die gaan proberen. Het schijnt ook goed te zijn tijdens de zwangerschap
Welke vitaminepillen gebruiken jullie? ik gebruikte eerst mama compleet davitamon met extra foliumzuur. daar kreeg ik vreselijk hoofdpijn van. nu slik ik zwanger van kruidvat daar zit alles en en ook omega 3. de pillen zijn vreselijk groot haha maar daar heb ik geen last van, ik voel me zelfs fitter daardoor.
Ik was van plan om zelf de Zonnatura te mengen met m'n bio appelsapje. En ik gebruik Orthica prena fem, mijn lichaam neemt niet zo goed voedingsstoffen op, m'n hele leven al op t randje van allerlei tekorten, dus ik gebruik al jaren Orthica, is een heel goed merk.
Ik heb ook die mama compleet van davitamon met visolie.. @Pimpelmeesje heb je die zonnatura al geproefd? Is die te doen of moet je die dan echt mengen?
Het is te doen maar niet lekker. Halfhalf met appelsap vind ik het wel lekker. T is ook vrij prijzig, een flesje van 330ml kost 3,41 euro. Denk dat ik volgende keer weer pom koop, dat is ook 100%, niet biologisch maar 710 ml voor 3,49 euro, dat scheelt meer dan de helft...
Ik bestel de boodschappen altijd, maar denk dat een grotere ah ze ook wel heeft.. Overigens is bestellen bij de jumbo wel aan te raden, dan heb je veel meer keus, alles wordt in de keuken gezet (geen spontane aankopen ook) en als je een Geen Verzendkosten aanbieden koopt kost het niks extra
vandaag voel ik me zo onzeker.. morgen zit de eerste week er op.. ik voel sinds gisteren niks meer.. eerst voelde ik van alles in mijn onderbuik krampjes enzo wat steken hier en daar in de baarmoeder.. maar nu zijn me borsten ook weer helemaal normaal zonder pijn.. ik schuif het allemaal op de bolletjes maar dan moet ik er toch nu ook nog wel last van hebben? wat een onzekerheid zeg.. hopelijk voel ik me maar 1 dag zo haha. kan toch niks anders dan doen dan wachten... ben wel benieuwd naar de vrouwen die de tp hebben gehad wat daar de klachten van zijn geweest in de wachtweken..
Jeetje meid ik snap het helemaal, maar ik weet als geen ander dat dit echt helemaal niks hoeft te betekenen! Je kan echt nog steeds gewoon zwanger zijn.. laat je je niet gek maken door je lichaam hoor! ook al gebruikte je die bollen niet dan nog zijn er mensen die helemaal geen klachten hebben.. een vriendin van mij had geen hormonen of iets extra’s en had op haar NOD een negatieve test en geen klachten en toch is haar zoontje inmiddels geboren
bedankt voor je berichtje.. heb de hele dag beetje een zenuwachtig gevoel.. af en toe aan de rechter kant een steekje maar dat is 2 sec en heel zacht en dan weer weg.. nog ff volhouden kir! haha ik spreek me zelf maar even moed in de schoenen haha
Dat je minder last van de bolletjes krijgt vind ik wel logisch; je went aan (bijna) alle soorten medicijnen. De eerste 2 weken aan de pil werd ik gek van de bijwerkingen, later een stuk minder. En van een zwangerschap kán je nu helemaal geen klachten hebben. Van t wachten wel natuurlijk! Dus sterkte daarmee