IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nona86

Nona86 Lid

27 feb 2018
    42
    7
    8
    Vrouw
    Nee dat heb ik niet gehad omdat mijn eileders verkleefd zijn jammergenoeg. ik heb nog geen medicijnen gehad. Waarom wil je geen lange meer? is niet elk kort traject hetzelfde?

2. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Kimibi hou vol! Het zijn niet voor niks de zwaarste weken.. probeer jezelf rustig te houden want je kan er weinig aan veranderen en spanning is niet zo best.. heb je al een testdatum in je hoofd?

@Nona86 dus je weet ook niet welke medicijnen je moet gaan prikken? Ik wil geen lang schema meer omdat mijn lichaam niet zo heel tof reageert op de pil en omdat ik met het lange schema 22 eitjes had waarvan maar 3 embryo’s. Met een kort protocol ging het wel beter maar toen had ik ook overstimulatie waardoor ik nu het antagonistenschema heb en dat heeft nu goed gewerkt. Hopelijk met een goede uitkomst nu pas wachtdag 1

3. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Clueless01 irritant he dat je geen gewone broek meer aankan, ik dacht dat het alleen van toepassing was wanneer je zwanger was :roflmao: Ik ben ook erg benieuwd, donderdag hoor ik meer, maar de verwachting is ergens volgende week.

Ik denk dat dat ook vroeg genoeg is. Slim om je dan ziek te melden en kijken hoe het gaat, ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik het ga doen.

@Nona86 wat fijn dat jullie na zo'n tijd het traject in mogen. Wij doen ook het korte traject met icsi. Voordeel is dat alles in je natuurlijke cyclus gebeurt, tot nu toe vind ik dat erg prettig

@Jennifer85 Bedankt voor de tip, ik zal er nog extra opletten en hopelijk is het dan wat minder pijnlijk. Logisch dat je je zorgen maakt, de wachtweken lijken mij echt vreselijk en je zoekt overal wat achter, maar het hoeft niets te betekenen en je kan nog steeds zwanger zijn ;)

@Kimibi wow drink je er zoveel van? Dan moet je wel flink inslaan :p Ik ben er nog niet helemaal uit voor welke ik ga. Ik slik prenatal nutrients van solgar en nog los omega 3, vitamine d en E (dat laatste is om mijn prolactine laag te houden).

4. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Hmmm, oke. Ben benieuwd of je te horen krijgt wanneer de punctie is. Zou leuk zijn!

5. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik hoop gewoon zaterdag al :p. de geplande datum was as maandag, maar kon 2 dagen eerder, of 10 dagen later zijn.

6. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Niet dat het leuk is, maar wel fijn dat je vriend je daardoor heeft kunnen adviseren hoe het moet. Elke dag een andere kant is dus het beste en is er ook nog een manier hoe de naald het beste er in kan?

7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Komt het door de naalden dat die bij Gonal f zitten dat prikken zeer doet?

8. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    2 dagen eerder klink veel leuker! Ik ga voor je duimen!

9. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ik heb vandaag ook maar alvast 2 pakken gekocht bij de ah. Ben benieuwd hoe het smaakt.

10. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Haha, dat meen je niet? Heb net 2 pakken gehaald. Naja... wie weet doet het toch wat positief.

11. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wat vervelend dat je je zo voelt. Is het juist niet goed als je geen klachten hebt? Hopelijk is het vervelende gevoel (dankzij de dames die ervaring hebben) inmiddels weer weg.

12. Nona86

Nona86 Lid

27 feb 2018
    42
    7
    8
    Vrouw
    Hoi. Wij zijn ook blij dat we weer kans maken op een baby. Wel vinden we het erg spannend. Waarom bevalt het korte traject beter en hoe ziet jouw schema er uit? Heb je dit eerder gedaan of net als ik voor de 1e keer

13. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Clueless01 ik ga voor je duimen, morgen heb je weer een meting toch?

@Vally85 Nee de gonalf heeft juist een fijne dunnen naald, die makkelijk naar binnen glijdt, maar ik merk gewoon verschil met links en rechts. De ene kant is gevoeliger dan de andere kant, alhoewel net gonalf in de linkerkant erg goed ging, voelde het amper.

@Nona86 Waarom ik het prettig vind is dat ik niet de pil hoefde te slikken en alles in mijn natuurlijke cyclus wordt gedaan. Het is mijn eerste keer dus alles is nog erg wennen. Op dag 1 moest beginnen met decapeptyl en op dag 3 kwam daar in de ochtend en avond gonal f 100eh bij. Verder heb ik op dag 3 een uitgangsecho gekregen (al 9 eicelblaasjes zichtbaar) en krijg ik morgen (op dag 8) de eerste follikelmeting.
    Wanneer mag je beginnen met je eerste prik?

14. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @svlok, ja morgen weer een meting.

Mn buik voelt echt zo naar. Maakt me meteen weer heel onzeker, maar goed. Waar ik in de eerste week niks voelde, voel ik nu continu een vol/drukkend gevoel met af en toe wat steken. Gelukkig morgen weer kijken en hopelijk wordt alles er dan snel uitgehaald :).

Hebben jullie ok zon last van die onzekerheid? Dit weekend was ik echt zo bang dat ik teveel of te weinig eitjes zou hebben, maandag was ik gerustgesteld na de echo en nu weer zo bang. Had ik thuis maar n echt apparaat :p.

15. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Oke, ben benieuwd. Hopelijk nog een week en dan mag ik ook beginnen. Ik lees dat je ook een kort protocol doet. Dacht dat die allemaal hetzelfde waren, maar die van jou is heel anders. Hoop dat je vandaag goed bericht krijgt betreft de meting!

16. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
  17. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Ik denk dat ik zaterdag een kansje waag. Dan zitten we op wachtdag 10 ik heb geen pregnyl gehad vanaf die dag maar elke dag kijken.. ik heb daar een beter gevoel bij

Jennifer85 vindt dit leuk.
  18. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ja, korte afstand in 1 keer recht er in doen. Dus niet met een aanloopje ze zeg.. langzaam inspuiten en de vetrolletje niet loslaten houd het in gedrukt voor 10 sec als je klaar bent en daarna er weer uit. Dan pas de knop of spuit los laten

19. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ben ook benieuwd wat je er van vind. Ik vind het drinken er van wel lekkerder de pitjes zijn echt hard. . Maar pitjes weet je tenminste 100 procent zeker dat je alleen de pitjes hebt en geen andere toevoegingen.

20. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik prik altijd schuin en gister erop gelet dat t punt zegmaar als eerst ging, en kan toeval zijn maar t was echt niet pijnlijk. Dus bedankt voor de tip!

Ik begin nu langzaam ook een beetje nerveus te worden voor vrijdag de eerste echo..

Heel veel succes met de metingen etc, snap dat het lastig is; niks voelen is niet fijn, veel voelen ook niet..

Jennifer85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina