IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Haha ik koop me ook een ongeluk de kv testen heb er nog 5 liggen haha.

2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Vraagje wanneer is die ovitrelle volledig uit de lichaam?

3. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Bij mij al na 3 dagen

4. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    @Kimibi hahaha kon je het toch niet laten er 2 dagen tussen te laten zitten.. je bent echt nog vroeg hoor.. bij mij is het erg wisselend, ik heb zoveel last van die bollen.. ik wil ook al heeeeel graag testen, maar ja ik weet echt dat het nu zeker nog geen zin heeft.

@Wen1977 lang protocol zonder pil? Hoe zit dat dan? En wanneer mag je wel beginnen te spuiten?

@Pitaa91 ik heb gisteren getest en toen zag ik nog een klein streepje dus het zal er bij mij nu wel uit zijn dus bij mij 8 dagen

5. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Kun je test misschien laten zien?

6. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Zooo dat is snel zeg!

Ik heb het voor de laatste keer op donderdagavond 22 februari ovitrelle gespoten.
    Zal het nu wel uit mijn lichaam zijn, twijfel ik heel erg want ik heb het getest vanmiddag. Dit kan nog van ovitrelle zijn?!

Bijgevoegde bestanden:

7. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    De 1e is van dinsdag dat was 6 dagen na ovitrelle en de 2e is van donderdag die was 8 dagen na spuit

Bijgevoegde bestanden:

Pitaa91 vindt dit leuk.
  8. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ik zou er wel vanuit gaan dat dit nog restje ovitrelle is

Pitaa91 vindt dit leuk.
  9. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hahaha broeien :roflmao:
    Ik heb punctie gelukkig onder n roesje (bekkenbodemproblemen) mits ik de punctie doordeweeks krijg. Maar daar ziet t er gelukkig wel naar uit, ze belde vanmiddag nog dat ze voor de zekerheid liever willen dat ik zondag kom voor de 2e echo.

Wat blijft t toch n drama hè dat testen.. Ik kan me vaak wel redelijk inhouden, maar slaap erg slecht als ik weet dat ik de volgende ochtend ga testen. Heb wel 5 pakjes kv 2v5 liggen, wel fijn dat er tegenwoordig goedkope goede testen zijn! Mijn moeder vertelt altijd dat ze in haar tijd 35 gulden kostten..

10. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Wat raar dat ik dan op de derde dag heb getest en alles weg was al.. ieder lichaam is zoooo anders

Jennifer85 vindt dit leuk.
  11. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Waarom moest je zondag toch nog maar komen? Punctie vind ik meestal niet het ergste dus ik ben blij dat ik wel bij ben, vind het echt indrukwekkend om te zien..
    Haha ik heb ook een la vol alleen de kv heb ik nu opgemaakt omdat ik de laatste tijd ook weleens slechte verhalen over heb gehoord.. ik heb de predictors nu gehaald

12. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Wat er je er van gehoord ? Mijn lade ligt ook vol hihi

13. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Ik heb trouwens gehoord dat je beter kunt testen in de middag of avond in plaats van ochtend.. zou dat zo zijn ?

14. Jennifer85

Jennifer85 Actief lid

7 mrt 2011
    405
    45
    28
    Ik lees hier regelmatig vals positieve streepjes met die testen.. ze zijn lang niet meer zo goed als vijf jaar geleden.. de predictor zitten er twee in een doosje voor 5,- bij op=op voordeelshop (weet echter niet of dat nog is aangezien ze regelmatig online uitverkocht waren)

Ikzelf test idd beter in de middag, maar dat is voor iedereen wel verschillend

Kimibi vindt dit leuk.
  15. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ze denken blijkbaar dat ze mss zondag al groot genoeg zijn. Had de mevrouw van de echo ook gezegd, dat ze nog met de arts zou overleggen en misschien zou bellen.

Jennifer85 vindt dit leuk.
  16. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Kimibi ik blijf hopen dat je straks wel een oplopend lijntje ziet

Bij ons doen ze ook niet aan een bloedtest, dus ik zal straks ook vast weer meer zwangerschapstesten inslaan, voor nu eerst even leven naar de punctie en dan hopelijk een mooie tp.

@Wen1977 wanneer mag je starten met spuiten?

@Pitaa91 Ik heb er helaas geen verstand van hoe snel het uit je lichaam is, maar kan zijn dat je nog te vroeg bent met testen. Op hoeveel dpo zit je?

@Jennifer85 Owja, je ziet bij jou wel echt duidelijk verschil, dan moet het nu wel uit je lichaam zijn. Gek dat het zo verschillend is per persoon.

@Pimpelmeesje het ziet er wel naar uit dat je de punctie doordeweeks krijgt, dus dan krijg je hem gelukkig onder een roesje. Ik ben stiekem erg jaloers, vind het doodeng dat ik het niet onder een roesje krijg. Wow, bizar dat ze vroeger zo duur waren! Gelukkig zijn ze nu een stuk goedkoper, helaas is daardoor de verleiding ook groter om te testen. Ik wil proberen echt te wachten tot ik bijna mag testen, dus vanaf 10 dpo.

Over 2 uur moet ik in het ziekenhuis zijn, ben erg benieuwd hoe ze zijn gegroeid en of er wellicht nog meer follikels meedoen.

17. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Als het goed is zit ik vandaag op dag 8

18. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vanmorgen weer getest en nog steeds negatief.. morgen is al 2 weken geleden de punctie gedaan.. ik denk dat we deze moeten laten gaan en hopen op een goede cryo

19. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Oh nee! Dat is jammer. Hopelijk blijft je cryo volgend keer wel lekker plakken!

Kimibi vindt dit leuk.
  20. Nona86

Nona86 Lid

27 feb 2018
    42
    7
    8
    Vrouw
    @Kimibi Wie weet heeft jouw lichaam wat meer tijd nodig? Zolang er geen menstruatie is kan het toch nog?

@svlok Succes straks in het ziekenhuis!

Ik heb zojuist mijn laatste pil geslikt. Nou is het wachten tot mijn menstruatie begint en ik mag starten van het ziekenhuis. Begin het nou wel erg spannend te vinden.

Pimpelmeesje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina