Bij mij is de punctie onder voorbehoud ingepland as maandag om 11:00. Maar heb 24 eitjes dus als mijn bloedwaarden niet goed zijn wordt de boel afgeblazen.
@Kimibi grr wat balen zeg (heel zacht uitgedrukt) ik zal niet zeggen dat het al over is hoor, want je zit nog niet op de testdatum maar het word wel steeds moeilijker.. @svlok succes straks @Nona86 spannend, hopelijk komt het snel.. ik was ook nog nooit zo blij met een menstruatie haha @Vally85 hoe is het met jou??
Maken jullie het nog wel gezellig tijdens de behandeling? (muv de dagen voor de punctie natuurlijk) https://newscientist.nl/nieuws/seks-tijdens-ivf-vergroot-kans-op-zwangerschap/
@Clueless01 jeetje spannend hoor, want op overstimulatie zit je niet te wachten.. ik snap dat je zelf door wilt gaan, maar dat er veel zitten wil niet zeggen dat ze goed van kwaliteit zijn. Ik had bij mijn vorige poging ook 21 eitjes waarvan er maar 3 embryo’s werden. Denk er goed overna! @Pimpelmeesje haha klopt wel, maar heb jij weleens utrogestan gebruikt? Geloof me dan heeft geen van beide er zin in hahaha
Ja hoor. We deden het gewoon gezellig voor mijn punctie en op dag van mijn verse tp uit 2e poging ook al.
Wie weet ben je nog te vroeg met test en is het later op de dag of morgen wel positief. Je hebt verder geen menstruatieklachten/pijntjes of wat dan ook?
Ja klopt . Telt dan niet als poging omdat er dan geen punctie is geweest, dat dan weer wel. Maargoed wil gewoon dat t doorgaat.
@svlok Heel veel succes zo en hoop dat je te horen krijgt wanneer de punctie is. @Nona86 Ik dacht dat je later moest beginnen, maar spannend hoor! Zelf heb ik ook vanochtend de laatste pil geslikt, dus wie weet beginnen we wel tegelijkertijd. @Jennifer85 Ik ben nou aan het wachten tot mijn menstruatie begint. Ben echt vreselijk zenuwachtig en toen ik vanochtend de doosjes open maakte om al die spuiten, medicijnen enz te bekijken raakte ik helemaal in paniek en in tranen. Weet gewoon niet of ik het kan en snap en of het lukt...
Ach meid, dat komt echt wel goed! Laat je vriend/man helpen, dit doe je samen en als je eenmaal een paar keer die spuitjes hebt gezet denk je echt "oooh is dit alles??" En hier kan je altijd vragen stellen om te controleren of je iets goed begrepen hebt. No worries, dit is de weg naar je grote droom, probeer blij te zijn dat het bestaat, en af en toe verdrietig zijn of balen hoort er ook bij, maar wees alsjeblieft niet bang dat je het niet kan.
Helemaal niets.. als ik nou iets voelde dan was dat met een reden natuurlijk.. mijn cyclus is altijd heel erg verschillende duurt sowieso altijd tussen de 40 en 50 dagen.. dus ik word ook niet zomaar ongesteld.. en dat is ook het lastigste er van.. maar 9 dagen na bevruchting innestelen is al lang geweest is nu 13 dagen. Dan had ik al wat moeten zien toch . Oh zo vervelend die onzekerheid
Yes Yes, in Mn bloed zien ze geen tekenen van overstimulatie. Dus maandag de punctie met 24 eitjes in de race!
Ik herken t zo erg, dit had ik 3 weken geleden ook. Was zo bang dat ik t niet goed zou doen en dat ik t niet aan kon. Heb er heel veel over gesproken en hoe kinderachtig ook; tot nu toen heb ik alle spuiten samen met iemand gedaan, zodat ik niet hoef te twijfelen. En de angst dat t niet lukt blijft; maar ik probeer vooral te denken dat ik dankbaar ben dat ik deze kans krijg.
@Pitaa91 Dan is het wellicht nog te vroeg om te testen, lijkt me erg lastig om te wachten en hopelijk krijg je straks alsnog een mooie test in handen. @Kimibi het kan nog he, dat voor nu de hcg nog te weinig aanwezig is, zolang je niet ongesteld wordt geeft het moed @Nona86 Hopelijk breekt je ongesteldheid snel door! @Pimpelmeesje ik moet er ook niet aan denken, laatst geprobeerd, was dus echt geen pretje, deed gewoon pijn in mijn buik. @Vally85 Het komt echt allemaal goed, het is eng om te doen, maar zolang je het doel voor ogen houdt gaat het helemaal goed komen. @Clueless01 Woehoe super goed nieuws! Dan ben je de eerste die de punctie mag ondergaan ik ben erg benieuwd Het ging goed in het ziekenhuis, ik heb nu 6 eitjes die in de race zijn. De grootste is 20mm en de kleinste is ongeveer 17mm. Ik moet nog door stimuleren en krijg maandagochtend weer een echo en dan waarschijnlijk woensdag de punctie.
@Clueless01 goed zo! Toch zeg ik wel pas op na de punctie, houd echt je rust! @Vally85 tuurlijk kan je het wel aan! Het is voor je grote wens dan kan je alles aan.. en idd doe het samen.. neem ook de tijd als je je spuit gaat zetten er kan echt bijna niks mis gaan en als je twijfelt gewoon ook zkh bellen he!! @svlok nog doorstimuleren? Wow jeetje bij mij plande ze gelijk de punctie want zo groot zijn ze bij mij niet geweest met echo.. wat apart he dat ze overal anders handelen.. wel goed hoor 6 stuks als je maar 1 werkende eierstok hebt.. @Kimibi de utrogestan bollen houden ook een menstruatie tegen dus daar moet je sowieso niet naar kijken.. hou nog even vol, wanneer was je testdatum ook alweer?