Na dag 41???? Maar dan heb je niet de pil geslikt denk ik, maar een natuurlijke cyclus? Het is voor mij meer dan 3 jaar geleden dat ik de pil slikte, maar van wat ik me kan herinneren werd ik meestal 3 dagen later ongesteld dus hoop deze keer ook.
Ik had altijd een natuurlijke cyclus maar wel netjes tussen dag 29 en 35 voordat ik in de eerste icsi aanging.
@Vally85 duurt het altijd zo lang voor je menstruatie doorbreekt? @Pimpelmeesje vind het inderdaad gek dat het zo verschillend is per ziekenhuis, maar maak je niet teveel zorgen, ze zullen echt niet de punctie inplannen als het nog te vroeg is. De fm is goed gegaan, inmiddels hebben ze 7 grote follikels gevonden van tussen de 17 - 22 mm en daarnaast nog 8 kleintjes. Ik moet vanavond om 22:30 10000eh pregnyl spuiten en krijg woensdag om 09:30 uur de punctie
Het gaat prima eigenlijk ergens houd ik hoop natuurlijk. En ik weet eigenlijk niet of het zh na een negatieve test ook een bloedonderzoek doet. Wie weer zien we daar wat in. Ik kan natuurlijk die ene persoon zijn waar het lang duurt voor het hcg aantoonbaar is. Je hoort het wel een vaker maar goed we wachten geduldig af nog 2 dagen.
Ik heb geen idee wat lang is nadat je de pil hebt geslikt maar normaal is tussen de 3 en 5 dagen Spannend, bijna de punctie!
Misschien dat je ze kan bellen met de vraag of je e3n bloedtest mag doen? Als daar meer in te zien is lijkt het mij een goed plan!
@Vally85 Ik heb eigenlijk ook geen idee wat normaal is, maar het moet inderdaad snel doorbreken Ja, super spannend! Ik merk dat ik vannacht al slechter heb geslapen. @Kimibi Je kan het altijd vragen en dan kan het zkh je hebt beste adviseren.
Ik hoop het! Gisteravond vreselijke buikpijn, geen oog dicht gedaan, dus ik denk het zal wel begonnen zijn. Nou, helemaal niks... zucht. Snap dat je zenuwachtig bent. Hopelijk slaap je vanavond door het slaaptablet een stuk beter.
ja heb ze net al een mailtje gestuurd. Moet haast wel.. en anders ga ik naar mijn eigen huisarts hoef ik ook niet ander half uur te rijden heen en ander half terug voor een bloedtestje. zitten jullie dicht bij jullie ziekenhuis waar jullie onder behandeling staan? wij niet echt.. en dan met de echo's die we elke keer om kwart over 8 hadden moesten we ivm de spits altijd om10 over 6 weg in de ochtend en dat om de dag pff haha
sta er niet te veel bij stil want dan komt het niet.. ik heb gewoon een maand moeten wachten tot het doorbrak na de pil. moest zelfs aan de provera tabletten omdat het niet kwam.. een vrouwen lichaam zit raar in elkaar hoor normaal sta je er niet op te wachten en komt het op momenten dat je liever niet wilt en wanneer je het wel wilt blijft het uit.. alles is een mindset hoor.. ik hoop dat het snel komt !!
Heb al een mail terug. Bij mij in het Radboud Nijmegen doen ze geen bloedtest. 15 dagen na de terugplaatsing is de urine test betrouwbaar. dus negatief is negatief. Moet dus donderdag een test doen officieel.. er zou vast niets veranderen in 3 dagen! heb vandaag ook niet meer getest ik kijk donderdag nog even. zij vertelde wel dat het te vroeg is geweest om te testen.. nouu... 15 dagen na punctie negatief..... vind ik niet vroeg aangezien er sommigen moeten testen na 15 dagen punctie.. maar goed!! oh ik kom er achter dat ik zo koppig ben haha kom een hele andere kant van mijzelf tegen.. ook maar even gevraagd mocht het echt negatief zijn hoeveel tijd er tussen zit voor een cryo TP of dat met de eerste menstruatie is of de 2e.. ik denk de 2e.. zij willen altijd een volle maand rust dus ben benieuwd!
wat een mooi aantal!! de pijn bleef bij mij een half uurtje dat ik mijn benen niet eens recht kon leggen en daarna het gevoel als je op een bal zit ongeveer ander half dag! ik hoop voor je op veel bevruchting van goede kwaliteit!
Dat weet ik dus echt niet meer... Toen ik in het traject zat kon ik me niet voorstellen dat ik het ooit allemaal zou vergeten, maar ik merk dat toch heel veel dingen echt weggezakt zijn. Volgens mij vond ik het vooral ranzig, maar echt bijwerkingen??? Yeah mooie score! nu hopen op allemaal bevruchtingen en door delingen. Wanneer hoor je meer? Wij moeten ook dik 1 uur rijden, maar aangezien wij ook zitten de oudste van mijn man op school moeten afzetten (ook icsi trouwens) zeiden het ook en vroegen dan ook altijd of het later kan. Napijn herken ik niet, een dagje een wat zeurderig gevoel. Maar zulke pijn als Kimibi omschrijft herken ik gelukkig niet.
ik had pijn omdat ik geen enkele pijnstiller heb gebruikt/heb gekregen bij de punctie dus na de tijd voelde ik de pijn die normaal nog onder de medicatie valt