@Jennifer85 aaaah wat gaaf! Hopelijk blijven de testen mooi oplopen! Heb je er geen foto van? Blijf je wel testen of wacht je echt tot volgende week? Ik moet morgen (vandaag) naar het ziekenhuis voor de punctie, dus bellen heeft niet veel zin @Pimpelmeesje haha goeie oplossing! Misschien ga ik hier ook wel zoiets voorstellen ben benieuwd of je het tot de 24e volhoudt! @Clueless01 erg frustrerend dat ze jullie zo slecht op de hoogte houden, maar wel beter dat jullie straks echt een topper krijgen teruggeplaatst. Wij krijgen direct vandaag te horen hoeveel vruchtbare eitjes ze hebben gevonden en mogen morgen bellen om te informeren hoeveel er bevrucht zijn. Hele stomme vraag maar hoe tellen ze precies, is de dag van de punctie al dag 1 of is de dag erna dag 1? Pff kan niet goed slapen vanwege de zenuwen heb ook de gekste dromen, haha
@Jennifer85 kan gebeuren, anders moeten we het lijstje weer naar voren halen, is wel handig Ik zie een licht streepje Spannend, ben benieuwd naar je volgende testen
@Vally85 Ik heb uiteindelijk wel redelijk geslapen, ben nu toch best moe en zenuwachtig over een half uurtje gaan we richting het ziekenhuis. Ik geef jullie later een update
Ik weet al wel dat ze 12 vruchtbare eitjes hebben gevonden 3 en dat Mn vriend voldoende zaadjes had en er geen TESE materiaal is gebruikt. Maar dat is dan ook alles.. de dag van de punctie is dag 0. Dat had ik expres nog even nagevraagd .
Heeeel veel succes vandaag !! Mijne blijft negatief dus ik houd me voor de rest een beetje stil maar ik blijf wel jullie verhalen volgen!! Ik hoop voor ieder van jullie om hele mooie uitslagen en uiteindelijk een mooie zwangerschap!! Lieve groetjes kirsten
Aah wat balen @Kimibi.. @Jennifer85 dat is duidelijk een oploper, wanneer is je officiële testdag ookalweer? Hoop zo voor je dat ie blijft plakken!! @Vally85 snap ik, de pil vind ik ook verre van n pretje en ik moest die ook superlang slikken.. Maar ik had me al ingesteld op bijwerkingen omdat ik van de pregnyl ook altijd 2 weken ziek was, daar ben ik wel een uitzondering in hoor.
@Kimibi ohnee het had juist zo mooi geweest.. pff jeetje niet leuk! Ik snap dat je je hier even rustig houd, heb ik ook altijd gedaan.. neem je rust voor straks die plakker van een cryo.. @Vally85 hoe ging het spuiten? @Pimpelmeesje wanneer heb jij de tp? Of ben ik nu helemaal in de war.. @Clueless01 dat is al erg fijn! Kreeg jij ze nou pas na dag 5 terug?
IVF/ICSI Februari & Maart Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies Begin maart start IVF ronde 1 Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25 Droomwens79 - eerste IVF mislukt Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:15 maart vervolg afspraak arts ivm cryo tp Medicatie: Wen1977 - tweede ISCI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake 01-03 evaluatie Medicatie: Clueless01 - eerste ICSI Onder behandeling: AMC Afspraak: 8 februari prikinstructies 10 februari starten met prikken 19 februari echo—> starten stimuleren 27 februari echo Medicatie: triptofem, ovaleap100 Svlok - eerste ICSI Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 7 maart punctie Medicatie: Jennifer85 - vierde ICSI Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi - tweede ICSI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 2 februari begonnen met stimuleren 12 februari follikelmeting Medicatie: Gonal-F 225eh - Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon,
Ohh duurt lang he! Maar er zal echt wel een terugplaatsing komen met die mooie score.. en dan die ellendige wachtweken..
IVF/ICSI Februari & Maart Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies Begin maart start IVF ronde 1 Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25 Droomwens79 - eerste IVF mislukt Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:15 maart vervolg afspraak arts ivm cryo tp Medicatie: Wen1977 - tweede ISCI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake 01-03 evaluatie Medicatie: Clueless01 - eerste ICSI Onder behandeling: AMC Afspraak: 8 februari prikinstructies 10 februari starten met prikken 5 maart punctie —> 14 eitjes, 12 rijp Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl Svlok - eerste ICSI Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 7 maart punctie Medicatie: Jennifer85 - vierde ICSI Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi - tweede ICSI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 2 februari begonnen met stimuleren 12 februari follikelmeting Medicatie: Gonal-F 225eh - Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, [/QUOTE]
Ik heb trouwens de lijst even naar voren gehaald, dan kan iedereen het weer even bijwerken.. heb alleen aangepast dat svlok vandaag de punctie heeft.. de rest wist ik niet de precieze datums
Ik moet over een uur naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of alles oke is. Als dit zo is mag ik vanavond de eerste spuit zetten. Heb gek genoeg super geslapen, maar ben nu toch wel erg zenuwachtig.
IVF/ICSI Februari & Maart Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies Begin maart start IVF ronde 1 Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25 Droomwens79 - eerste IVF mislukt Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:15 maart vervolg afspraak arts ivm cryo tp Medicatie: Wen1977 - tweede ISCI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake 01-03 evaluatie Medicatie: Clueless01 - eerste ICSI Onder behandeling: AMC Afspraak: 8 februari prikinstructies 10 februari starten met prikken 5 maart punctie —> 14 eitjes, 12 rijp Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl Svlok - eerste ICSI Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 7 maart punctie Medicatie: Jennifer85 - vierde ICSI Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi - tweede ICSI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 2 februari begonnen met stimuleren 12 februari follikelmeting Medicatie: Gonal-F 225eh - Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: 5 maart punctie, vrijdag 9 maart hopelijk terugplaatsing Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Utrogestan