Hey meiden, Vanmiddag de terugplaatsing gehad nu in de moeilijke wachtweken! Ik zie mijzelf niet meer op het lijst hoe komt dat! Wie gaat mee in de ww
{met kleur overnemen; klik op "reageer" en haal de quote tekstjes weg} IVF/ICSI Februari & Maart Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies 7 maart gestart met prikken Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25 Droomwens79 - eerste IVF mislukt Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:15 maart vervolg afspraak arts ivm cryo tp Medicatie: Wen1977 - tweede ISCI Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake 01-03 evaluatie Medicatie: Clueless01 - eerste ICSI met PGD Onder behandeling: AMC Afspraak: 8 februari prikinstructies 10 februari starten met prikken 5 maart punctie —> 14 eitjes, 12 rijp 9 maart extra echo controle 10 maart hopelijk terugplaatsing Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl Svlok - eerste ICSI Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 7 maart punctie --> 10 vruchtbare eitjes gevonden 8 maart bellen voor bevruchting 10 maart verse tp Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl Jennifer85 - vierde ICSI Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi - tweede ICSI (Mislukt) Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: Rust maand wachten op menstruatie Medicatie: Progynova, Utrogestan Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: vrijdag 9 maart terugplaatsing, 24 maart testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Utrogestan
Lieve meiden, weer even een vraag betreft het zetten van de injecties. IK dacht dat het schuin moest, mijn man zegt recht er in steken. Nou zit ik gelijk in de stress omdat ik dus niet weet of ik het nu al verpest heb Op de instructievideo prikken ze ook recht.
Het maakt geen verschil voor de werking, als t er maar in komt. Schuin doet t alleen iets minder zeer.
je verpest niks lieverd en je kunt niks fout doen!!! schuin of recht heeft te maken met wat JIJ zelf prettig vind aanvoelen.. ik deed m recht er in niet langzaam maar in 1 keer hop en langzaam in spuiten en je bent klaar.. schuin of recht heeft niks met wat het spul moet doen.. je hebt nu schuin geprobeerd en probeer je vandaag recht en als je dat fijner vind dan doe je dat en anders schuin.. ik pakte altijd een vetrolletje ik keek even of de eenheden goed stonden en zonder twijfel recht in 1 keer er in.. dan heb je er minst last van.. het komt echt allemaal goed! je moet gewoon even wennen en daar mag je best onzeker over zijn maar je kan echt niets fout doen! knuffel
Denk ik ergens fout gegaan met die kleurtjes ofzo. Als je op reageren klinkt en dan alle quote tekst weghaalt kan je jezelf toevoegen door iemand te kopiëren en aan te passen.
Nog 10,5 uur en dan zit ie d'r in.. Blijft n bizar idee.. Heb wel n beetje de neiging om te denken "alles is tot nu toe zo goed gegaan, dan zal de uitkomst ook wel goed zijn!" maar de kans is natuurlijk groter dat t niet lukt dan dat t wel lukt.. Pff de ww-drama begint nu al
Bedankt voor je lieve woorden!! Ben blij dat ik iig niks verkeerd heb gedaan. IK zal het eens proberen in een keer recht er in te steken.
Terugplaatsing gehad! En we kregen ook een foto mee! Kon m'n vriend wel slaan toen ie 'm dubbelvouwde grrrr.. Maar als ie blijft plakken ga ik vragen of ze m nog een keer kunnen uitprinten. Van de 14 eitjes zijn maar 4 bevrucht.. Ik denk toch echt dat ze de punctie te vroeg hebben gedaan. Maar wel een A kwaliteit embryo teruggeplaatst
Yess wij hebben 8 embryo’s! ze worden nu onderzocht op het down syndroom (PGD, 18% kans per embryo) en morgen krijg ik de beste teruggeplaatst! Een 5 dagen oud embryo!
@nadin Spannend hoor nu de wachtweken, heb je de komende tijd voldoende afleiding? @Pimpelmeesje We moeten er wat voor over hebben, ze zeggen niet voor niets dat dit traject enorm zwaar is, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het ons allemaal gewoon gaat lukken! Ondanks dat er veel zijn afgevallen zijn 4 embryo's echt wel een mooie prestatie en super dat er een A kwaliteit is teruggeplaatst. @Clueless01 wauw super goed nieuws! Morgen eindelijk de tp en dan de spannende ww. Vandaag voel ik me echt stukken beter, ik kan weer lopen en heb minder last van mijn buik. Heb vanochtend thuis gewerkt, maar merk nu wel dat ik erg moe ben. Dus op aanraden van de arts ga ik zo maar een powernapje doen
nou bij mij is vandaag de rode duivel op bezoek gekomen. fijn dat het niet zo lang duurt en nu al is gekomen. lijkt me ook niks om er zo lang op te wachten. was er wel een beetje bang voor maar gelukkig is het er al.. dat april maar onze maand mag worden..
In ieder geval duidelijkheid en niet zo lang hoeven wachten! Maar alsnog balen dat t niet stiekem tóch gelukt was heel veel succes alvast voor de volgende ronde
Balen, ondanks dat je het al had verwacht.. ik hoop ook echt dat t de volgende ronde voor jullie raak is. Wanneer mogen jullie door?