Als afstoting zo voelt hadden we t toch wel eerder moeten voelen al? Ik iig wel. Maar fijn om te lezen dat t normaal is!
Nou ik denk niet dat ik die hoeveelheid ga halen haha.....maar dat ligt aan mijn lage amh....gelukkig geldt die streefhoeveelheid niet voor lage amh'ers....ik mag denk ik al blij zijn met alles boven 2 whaha....nee grapje.....vorige cyclus zagen we op de echo dat er zo'n 5 a 6 klaarlagen, dus hopelijk is dat nu ook weer ongeveer zo en hopelijk wat meer...!
Volgens mij is dat ook zo, mijn man en ik hebben het goed in de gaten gehouden. Denk omdat de vloeistof gemengd wordt met die poeder. Ik heb ook nog geen blauwe plek, maar merk wel dat het prikken steeds lastiger gaat. Mijn buik zet steeds een beetje uit en heb niet echt een vetrol die ik kan pakken ofzo. Ben blij als het prikken voorbij is.
Haha, ja dat heb ik ook......ik voel het prikken steeds beter......lijkt wel of er steeds een beetje meer weerstand is in mijn buik..... Doe jij het staand of zittend dat prikken? Ik doe het trouwens in mijn eentje dat prikken, want mijn vriend kan helaas niet zo heel goed tegen naalden enzo haha....
Ik doe het zitten, dan kan ik iig nog iets vast pakken als ik naar voren buk nou mijn buik zo opgeblazen is. IK koel het eerst met een ijsblokje, maak ik het schoon en droog, dan de injectie, doekje er over en dan koelen. Van die cetrotide krijg ik een grote rode plek en zo kan ik het een beetje koelen. Bij mij en mijn man is het juist andersom, maar toch zet ik zelf de injecties. De eerste heb ik ook zonder hem gezet. Wou het zelf kunnen en niet afhankelijk van hem zijn. Vol verbazing zat mijn man ook gisteren naar me te kijken toen ik beide injecties had gezet. Normaal gesproken val ik bijna flauw als ik een injectie krijg en nou doe ik het zelf.
Haha, goed zeg! Gelijk mede hierdoor over je angst heen...! Ik doe de Ovaleap pen staand in de badkamer, en heb vanavond de Meriofert spuit zittend gedaan. Ik koel het niet, maak de plek alleen even schoon met zo'n alcoholdoekje en daarna met zo'n doekje even de plek masseren zodat het beter opgenomen wordt.... Ik heb zo'n naaldencontainer bij de apotheek opgehaald...maar dat ding zit al weer halfvol....maar komt ook omdat ik natuurlijk twee ampullen moet mengen, dus heb een extra spuit met naaldenset over die ik niet gebruik, en dus maar weggooi omdat ik de ampul wel heb gebruikt. Ik vind ons wel bikkels hoor
Precies. Hoewel... denk als een ander het zet het altijd anders blijft dan wanneer ik het zelf doe. Wat goed dat je zo'n container hebt gehaald. Wij doen alles maar in een grote beker en leveren het later in. Zolang we nog niet zwanger zijn moet ik de injecties die over blijven ook bewaren. Bikkels zijn we zeker . Had altijd al respect en bewondering voor iedereen die doet/heeft gedaan en nooit verwacht dat ik dit zelf zou kunnen als ik in het zelfde schuitje zou zitten. En nou doe ik het toch. En moet ook wel bekennen dat ik blij ben dat dit forum er is waardoor je me mensen kan praten die in het zelfde schuitje zitten.
Nee. Ik heb de medicijnen per post gekregen via Nij Geertgen, na betaling van een godsvermogen . Tip van de naaldencontainer kreeg ik van een vriendinnetje, dus zelf maar opgehaald bij de lokale apotheek.
Wat stom, waarom moest dat zo dan? Ik kreeg m er wel bij, maar direct teruggeven want wij hadden er al 1 thuis. Gaan wel snel vol met die spuiten. Lege gonal-f pen mocht ik trouwens van de apotheek gewoon in de prullenbak doen.
@78Sandra het mengen vind ik ook nog een uitdaging, maar zolang het effect heeft is het goed Dat is toch alsnog een mooi aantal Ik heb het prikken ook altijd alleen gedaan, werd alleen maar nerveus van mijn vriend @Pimpelmeesje Ik denk het wel hoor en dan had je wellicht nu al bloedverlies. @Vally85 Ik had daar aan het einde ook meer last van en daardoor kreeg ik uiteindelijk toch blauwe plekken. @Clueless01 gelukkig ligt dus niet aan mij, wordt nog wat, ga vandaag weer echt werken. Richting kantoor, vrijdag en maandag heb ik vanuit huis gewerkt en dat vond ik al best heftig. Ik heb geen naaldenbox gekregen, maar bewaar het netjes om later bij mijn apotheek in te leveren. Moeten jullie ook temperaturen en wegen? Ik ben aan het temperaturen en vandaag is mijn temperatuur enorm gedaald, nu slaat de onzekerheid toch toe. Wat als het nu al misgaat?!
Met wat voor termometer temperatuur je? Ik moet dat ook, maar doe t op verschillende tijdstippen met n oorthermometer. Anders ga ik mezelf teveel druk maken..
Nee ik bedoelde in eerdere rondes. Wij hebben na 3 jaar nog nooit een positieve test gehad, dan had ik toch wel eerder een keer n afstoting moeten voelen? En de buikpijn van nu heb ik nog nooit gehad. Geen paniek mbt temperatuur; het kan een innestingsdip zijn, een flinke daling 1 of 2 dagen ten tijde van de innesteling. Goed teken dus. Temp kan denk ik ook van t padje zijn door de medicijnen. Maar ik heb een hele tijd getemperatuurd, en hoe vaak t ook mis ging, de temperatuur zakte pas n dag of 2 voor de menstruatie. Tempte je nu wel zelfde tijd voor je uit bed ging? Ik hoef trouwens niet de meten, ook raar toch.
@Clueless01 ik gebruik een digitale thermometer en temperatuur elke dag op hetzelfde tijdstip rectaal. Heb dit ook hiervoor gedaan om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb. @Pimpelmeesje owja dan kan je wel vergelijken, gelukkig voelt het nu anders. Dat geeft denk ik wel moed De buikpijn die je nu ervaart kan een combi zijn van de punctie en innesteling. Ik heb nog nooit een innesteling gehad dus nog nooit zo’n daling gemerkt schrok me rot! Ik moet dus de komende dagen afwachten. Bij mij zakte de temperatuur 1 dag van te voren of pas op de ochtend van mijn menstruatie zelf. Ik moet wel zeggen dat ik vannacht een onrustige nacht heb gehad, veel wakker en erg warm enzo
Ja die warmte 's nachts hè?? Pffff Innestelingsdip is geen betrouwbaar teken (niet elke zwangerschap heeft een dip, en ik heb wel eens een dip gehad zonder zwangerschap), maar het is een positief teken, dus zeker niet iets om je zorgen over te maken