Even weer een vraag... Ik heb zo nu en dan buikkrampen (darmen waren vanochtend een beetje van slag) en mega veel afscheiding. Moet ik me nou zorgen maken of is dit normaal?
@Pimpelmeesje haha je houdt het goed bij! Ik zat nog te twijfelen of ik een countdown zou gebruiken, maar volgens mij word ik dan helemaal gek @Clueless01 goeie oplossing, ga ik vanaf morgen ook maar doen. Vind het ook zo gek om nu al zwangerschapsbroeken aan te schaffen @Vally85 Door de hormonen raken je darmen van slag en veel afscheiding is ook normaal, maak je geen zorgen
Haha zwangerschapsbroeken is wel n goede optie, maar dat durf ik echt niet hoor. Dat vind ik net zoiets als nu al een rompertje ofzo kopen. Durf ik niet..
Ik denk niet dat er iets is wat er kan gebeuren waardoor je weet dat het niet goed is gegaan, tot er een full-on menstruatie komt. Zijn allemaal bijwerkingen van de utro die je noemt. No worries!
O echt? Vreselijk zeg. Was zo blij dat het alleen hoofdpijn was en verder niks maar sinds vandaag is het echt een en al drama. Morgen heb ik de eerste fm, misschien speelt de spanning bij mij ook mee .
Heel vervelend dit... eerst was ik zo goed als verstopt en nou loop ik leeg. Hopelijk wordt het minder erg.
Ach sorry! Ik ben echt scheef bezig vandaag.... Maar ook dan kan t haast niet fout gaan helaas gewoon veel bijwerkingen al die troep
Haha nou welkom bij de club. Ik loop gelukkig niet meer leeg, maar al bijna een week geen vaste ontlasting. Maak me dr niet zo druk om aangezien de hoeveelheid wel normaal is maar heel vervelend inderdaad..
@Clueless01 ik snap precies wat je bedoelt, een collega zag vandaag een goeie aanbieding voor luiers bij de hoogvliet en zei tegen mij je moet ze alvast inslaan, want zo goedkoop kom je ze niet meer tegen, maar ik durf dat gewoon niet. Ik had wel broeken besteld, maar het voelde niet goed, dus heb alles weer teruggestuurd. Hier gaat de ontlasting ook moeizaam, zolang ik het maar kwijt raak, maakt het mij niet uit in welke vorm
Omdat ik in Dusseldorf zit met mijn behandeling en de medicijnen door hun via Nij Geertgen geleverd word bij de nederlandse clienten.....in Dusseldorf is het boter bij de vis, tenzij je verzekerd bent bij UMC...die heeft sinds dit jaar een contract met Dusseldorf en dan hoef je het niet voor te schieten. Ik ben verzekerd bij ONVZ, dus moet alles wel eerst zelf betalen, zo ook dus de medicijnen.
Hoe laat moet je morgen? Ik heb morgen vrij dus alle tijd om voor je te duimen Ik heb, op hoofdpijn en misselijkheid bij vlagen na, nog niet meer bijwerkingen.....vind wel dat die naalden steeds lastiger er in gaan.....lijkt wel of mijn buik stugger word ofzo .
Dat zou ik ook nooit durven. Ik heb ongeveer een maand geleden in Engeland een boekje gekocht voor als je zwanger bent om in te vullen. Vond t zo mooi en leuk. Dat is t enige dat ik heb..
Ik ben in 2 dagen al 1 kg afgevallen dus na mijn idee gaat het iets te hard. Wat een ellende veroorzaakt die hormonen. Geeft me wel weer troost dat jullie dit ook hebben (gehad)
Ik hoop het maar. Denk dat ik geen oog dicht die voor de eerste meting morgen. En al die bijwerkingen maken het er niet makkelijker op
Wat lief. Dan moet je alleen wel de wekker zetten, om 8uur ben ik aan de beurt. Ik hoop dat je bijwerkingen niet erger worden. Alsmaar naar de wc rennen is echt niks. Prikken gaat bij mij ook echt niet. De naald ging er zo moeilijk in dat ik bijna flauw viel (iets waar ik juist bang voor was toen ik voor het eerst prikte). Heb jij dat ook?
Om 8.00 uur ben ik al wakker hoor....ik heb een peuter van 3,5 whahaha en die houdt niet van uitslapen....helaas....en ik zet s'ochtends tuseen 07.15 en 07.30 uur mijn eerste injectie, dus moet er hoe dan ook uit . De naald gaat idd steeds moeilijker, vind het echt irritant, vooral omdat die eerste paar injecties zo makkelijk gingen. Nu moet ik hem er echt in duwen... Morgen ben ik lekker vrij...ik werk 4 dagen...dus even lekker tijd samen met mijn zoontje, die is niet helemaal fit, dus een dagje thuis is voor hem ook wel even lekker...