@Vally85 heel veel succes vandaag! @78Sandra jeetje wat een rot arts zeg! Dat zegt helemaal niets bij een eerste meting. Het kan allemaal nog doorgroeien. Ik had eerst ook maar 5 follikels die niet groot waren en dat is ook allemaal doorgegroeid. Goed dat je naar een andere arts gaat! @Doom8 wauw dat is echt een droom gefeliciteerd en geniet ervan het is je gegund. @Siepie85 daar ben je toch hier zitten al veel bekenden en het is alleen maar leuk dat je blijft meekletsen. Vind het jammer dat je anders elkaar uit het oog verliest @Loolaa haha ik vond het ook wel een goede beargumentatie hopelijk is dan het pregnyl al voldoende uit mijn lichaam! Goed dat je het hebt voorgelegd, ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld @Clueless01 en @Pimpelmeesje hoe voelen jullie je nu? Hier gaat het wel goed, erg gevoelige borsten, af en toe met een vlaag wat misselijkheid en erg moe. Mijn temperatuur blijft mooi hoog, dus hopelijk blijft dat nog een week zo!
Geen idee of jouw temperatuur trouwens hoog blijft door de pregnyl dat zou denk ik ook nog kunnen. Vindt het zo irritant dat de medicatie ook nog al die symptomen kan geven. Maar achteraf terug gekeken namen ze bij mij toe in de tweede wachtweek. Hier sinds gisteren een vieze smaak in Mn mond die ik bij Mn dochter ook had en de hele zwangerschap niet weg ging, dat is ook wel een goed teken denk ik.
Nou ja zeg, wat is dit nou weer. Ik had er zogenaamd 10 en door de pregnyl uiteindelijk meer dan 20. Je weet nooit hoe het loopt dus. Hopelijk vandaag een betere ervaring!
Hier gaat t best goed. Bij de pregnyl injecties van de iui voelde ik me de 2 weken erna verschrikkelijk, nu valt t nog best mee. Misschien toch overgevoelig voor een hulpstof, aangezien ik nu ovitrelle heb gebruikt. Ben alleen nog benauwd als ik erg druk doe, en m'n darmen zijn wel flink aan t rommelen. Ietsjes misselijk soms maar niet echt heftig. Begint nu moeilijker te worden om er rustig onder te blijven merk ik @Clueless01 hoe is t met jou? Gaat t nog een beetje met werk?
@Siepie85 Klopt hij kan wel hoger worden, maar als ik het vergelijk met andere keren dat ik heb getemperatuurd is mijn temperatuur ongeveer gelijk. Nu een mooie dip te zijn en nu een stabiele hoge temperatuur voor al 3 dagen, dus hopelijk is het positief Ondanks de vieze nare smaak is het denk ik wel een goed teken ja @Pimpelmeesje ik merk dat de eerste week wel prima ging, maar nu we op 1 week zitten is het toch wel spannend. Wanneer wil je gaan testen? Vervelend dat je je zo benauwd voelt, kunnen ze daar niets aan doen?
Nee, ze weten niet waarom t is aangezien ik geen overstimulatie heb. Ik had eerst zaterdag, aangezien mijn ziekenhuis aangeeft 15 dagen, maar nu ik heb gehoord dat iedereen hier al bij 14 dagen mag testen wil ik vrijdag gaan testen. Maar vriendlief was hier niet zo enthousiast over, dus nog even overleggen en jij?
Hey dames, sorry dat ik er even niet bij was.. ik was behoorlijk aangeslagen van de derde biochemische zwangerschap.. we hebben nog maar 1 cryo waar we niet vanuit gaan dat die goed ontdooit (meer niet ontdooit dan wel) dus we moeten nu gaan nadenken wat we willen gaan doen.. icsi 5 in buitenland of misschien helemaal niet meer.. Ik wens de dames op het wachtbankje heeel veel sterkte en hoop op mooie resultaten! Dames die nog aan het spuiten zijn, blijf lekker broeden en neem je rust voor de punctie.. succes!
Ik neem even n paar dagen afstand! Word echt gek van mezelf en ben er veel teveel mee bezig. Dus ik log gewoon even een weekendje uit en dan kan ik hopelijk tot rust komen .
Hey meiden, even snel een berichtje. Vandaag de echo gehad en had er 3 van 18, 3 van 16 en nog een aantal van 14 en 12. Morgen heb ik weer een meting. Weet niet precies of het goed is, maar denk het wel. Ben benieuwd wanneer de punctie is!
Ik hoop het! Weet niet zo goed wat normaal is en goes of slecht en waarom morgen weer een controle... vind het ook steeds spannender worden allemaal. Hoe gaat het met jou?
Klinkt hartstikke goed! Ben benieuwd naar morgen! Punctie dan misschien wel maandag of dinsdag, spannend hoor!
Jazeker, een ontzettende flappie die arts, die weet wel hoe hij iemand met een goed gevoel naar buiten moet sturen haha.....maandag krijg ik een vrouwelijke gyn.....eens kijken of die wat tactischer is . Spannend hoor je temp.....ik hoop dat het een goed teken is en dat het niet van de Pregnyl oid komt....