Man man, echt onwijs spannend...ik hoop dat er stiekem nog een of twee follikels uit een donker hoekje tevoorschijn zijn gekomen haha.
Ik ben ook echt super benieuwd! Weet niet zo goed hoe alles qua schema loopt, maar ben blij als het injecteren voorbij is.
Weet jij nog hoe groot je follikels waren? En hoe verloopt het traject voor de punctie? In 2 dagen zijn een aantal follikels 5 mm gegroeid. Gaat best hard!
Ja het prikken gaat nog wel, maar gaat wel steeds meer tegenstaan. Lijkt ook net alsof er een harde laag aan het vormen is onder de plek waar ik injecteer.....doet soms gewoon een beetje pijn en voelt hard aan als ik de naald er uit haal en de plek masseer om de vloeistof een beetje te verspreiden....maar goed, nog even volhouden....! En bij jou? Lukt het nog?
Ik had het er woensdag met de verpleegkundige over en ze gaf aan dat je dan meer moet uitwijken naar een andere plek (ik zit al bij mn zij). Ze gaf ook aan de injecties met een klein naaldje in mijn been te zetten, maar dat zie ik al helemaal niet zitten! Ik heb wel dat als ik niet kijk hoe ik de naald in mijn lichaam plaats het dan beter gaat. Geen idee waarom, maar las die tip op internet en werkt best goed.
Oh misschien moet ik dan maar eens wat meer richting de zijkant...zit nu idd wel te concentreren rondom 2 locaties links en rechts schuin onder mijn navel....ga het morgen gelijk proberen..... De naald van de Ovaleap pen is trouwens zo ontzettend dun, die voel ik nog steeds niet echt....maar die Meriofert....pfff...die is iets dikker en ook veel meer vloeistof, dus daar moet ik morgen maar even een nieuw plekje voor zoeken om te prikken . Bedankt voor de tip
Graag gedaan! Ik prik ook de ene keer links en de andere keer rechts, maar wijk wel steeds meer uit naar de zijkant of onder/boven. Hoop dat het voor jou ook werkt.
Ik prik s'ochtends rechts en s'avonds links....doe de Ovaleap steeds rechts en die andere steeds links.....dan kan ik ook niet in de war raken haha....want ik moet er ook twee keer per dag de neusspray bij doen, dus die doe ik aan dezelfde kant als waar ik prik.....het is nog een hele organisatie
Wat een gedoe zeg en waarom een neusspray? Ik moet ook 2 injecties zetten, maar dan in de avond. Beide zet ik de ene dag links en de andere dag rechts. En dan de 1 boven en andere onder.
De neusspray is wat bij anderen de Decapeptyl of de Cetrocide oid is....de remmer zeg maar....scheelt een spuit, anders zou ik er 3 per dag moeten zetten...... En dan de stimulatiehormonen zijn bij mij de Ovaleap en de Meriofert...van beide 225 eenheden, dus 450 totaal per dag...en daar moet 12 uur tussen zitten, dus vandaar 1 in de ochtend en 1 in de avond....en dan dus bij beide injecties een neusspray puf in het linker of rechter neusgat.... Voel me echt een complete junkie als ik al snuivend de kamer weer in kom na mijn snuif en spuitmomentje
Uuuuh... Ik had de eerste meting op stimulatiedag 8 volgens mij, toen waren ze rond de 12-14 mm, grotendeels dezelfde maat. 2 dagen later een paar van 18, een paar van 17 etc tot aan 14mm. Die avond de Ovitrelle gezet, en 2 dagen later 's ochtends was de punctie. Je krijgt soms n slaappilletje voor de nacht voor de punctie en voor een uurtje ofzo voor de punctie, en dan krijg je pijnstillers in t ziekenhuis. Ik kreeg n roesje dus bij mij ging dat iets anders.
Ik heb ook een roesje aangevraagd, heb nog nachtmerries van de hsg... Heb je daar last van gehad of maak je er dan weinig van mee? Hoop dat die van 16 morgen ook 18 zijn. Dan heb ik denk ik een stuk of 6 die geprikt worden. Spannend!!!
Ik heb er helemaal niets van meegekregen, beetje stoned terwijl het spul ging werken en toen werd ik wakker in de andere kamer. Ik kan t zeker aanraden
@Pimpelmeesje We hebben het doorgegeven, het stond nog niet genoteerd. Ben heel benieuwd. Hoop dat ik helemaal zen ben dan @Siepie85 Bedankt, het zag er goed uit en maandag is de punctie. Vandaag de laatste 2 injecties zetten en dan morgen eindelijk even niks! Links kunnen ze heel lastig zien/bij maar rechts zaten er een stuk of 5 die er mooi uitzien en links 3. Hopelijk zit er wat bruikbaars bij.
@Vally85 succes met de meting vandaag! @Jennifer85 Hoef je geen sorry te zeggen. jeetje wat een lastige keuze, heel veel succes en sterkte de komende tijd @Clueless01 geniet van je weekendje rust, dat zal je vast goed doen @78Sandra temperatuur is met 0,1 gezakt en schiet dan meteen in de stress, heb vandaag ook meer last van buikpijn en een opgezette buik Hopelijk blijft het goed gaan. Het voelt namelijk een beetje als ongesteldheidpijn. Met het prikken kan het nog alle kanten op, ik had achteraf ook meer follikels bij mijn punctie @Pimpelmeesje Woehoe goed geregeld hoor spannend ik ga voor je duimen, nu is het aftellen echt begonnen. Ik heb voor de punctie geen slaappilletje gekregen, enkel 2 paracetamol die ik een uur van te voren moest innemen en de punctie zelf kreeg in morfine. De punctie viel echt mee, alleen de napijn had ik echt onderschat. Wij gaan een weekendje weg, verrassing van mijn vriend Dus ik reageer weer als we terug zijn. Hopelijk lukt het om mijn gedachten eraf te zetten en niet vol spanning naar de wc te gaan elke keer, ben zo bang bloed te zien