O echt? Nooit in verdiept... weet ook niet of ik dat zou doen. Ben bang dat het gelijk zo'n obsessie voor mij gaat worden. Als je naar een mooi plekje wil is Kasteel staverden in Ermelo een aanrander. Je kan er ook mooi wandelen (hoewel het weer nou misschien niet echt top is).
@Vally85 wat een mooi aantal! Punctie komt nu wel echt dichtbij. Oh Haha ik lees nu maandag. Komt goed, maak je niet druk, ik vond t echt reuze meevallen! @Pimpelmeesje hopelijk heb je genoten van je weekendje weg! Wat een leuke verrassing. @droomwens79 welkom terug! Ik hoop dat deze cryo jullie droom gaat vervullen .
Over mezelf; Vrijdagochtend had ok getest, 6 dagen na tp en 11 dagen na punctie. Er kwam een heel licht lijntje, bijna niet te zien. Na opdrogen kon je t wel erg goed zien en heb ik n fotootje gemaakt. Het maakte me erg onzeker en bang, dacht t is nog gewoon pregnyl etc. Zaterdag heb ik wel rustig doorgebracht, heb met mezelf afgesproken niet meer te testen die dag. Wel paar keer n huilbui (niks voor mij ). Smiddags waren we in t ziekenhuis voor tv/opnames, heb ik even Mn urine laten nakijken en daar zat een kleine verhoging leukocyten in—> wsl blaasontsteking. Ik heb anti biotica gekregen maar mag nog proberen het zelf weg te drinken. Dat probeer ik nu. Als t erger word moet ik wel meteen beginnen. Ik vind t een beetje eng in deze fase anti biotica te slikken. Dinsdag komt de uitslag van de kweek dus hopelijk niet nodig. Vanmorgen heb ik uiteraard wel weet getest en binnen 1, minuut een duidelijk lijntje. Ik geloof dus dat er werkelijk wat gebeurd, maar durf het nog niet echt te geloven. Morgen is mijn eigenlijke NOD (14 dagen na punctie!)
@Vally85 en @svlok grappig dat elk ziekenhuis toch zn eigen instructies heeft en werkwijze, ik moest me alleen elke dag wegen bij deze punctie omdat ik een hoog risico had op overstimulatie de vorige keer met veel minder hoefde het helemaal niet. Ik heb bijv nooit hoeven tempen of dingen op moeten sturen. Ik had de punctie met morfine, was echt prima te doen, bij mij hebben ze er meer dan 20 aangeprikt. @Clueless01 ben je er vandaag toch weer @Pimpelmeesje hoe was het heerlijk weekendje weg? @78Sandra fijn dat het spuiten nu weer beter gaat, waarschijnlijk mag jij ook snel voor de punctie hoor. Ik zelf heb volgens mij nu nog 2 volle spuiten gonalf over, als deze zwangerschap goed gaat ga ik eerst aan het ziekenhuis vragen of ze deze bewaren voor mensen met een betaalde poging en anders kijk ik of ik het kwijt kan prive aan iemand. Ik heb zoveel over omdat ik maar hele lage dosering spoot. Mn beste vriendin is zojuist vannacht bevallen van haar tweede, zo leuk. Dus waarschijnlijk of vandaag of van de week al langs om de kleine te mogen bewonderen, zin in
Ja voel me zeker goed, wel af en toe steken en buikpijn, rugpijn en mijn borsten zijn heel gevoelig, maar verder gaat het goed Heb jij wellicht nog leuke lunch tips? Het zonnetje schijnt hier heerlijk, dus we willen ergens met mooi uitzicht gaan zitten
15 dagen geleden 5000 dus dat is t niet. En in 2 dagen is t echt heel erg opgelopen. Dinsdag nog even kijken of t echt knalt en dan wil ik ook de digitale proberen, dan geloof ik t pas.
Ow ik zie dat er nog wat reactie zijn nadat ik mijn post heb gestuurd! @Clueless01 je bent er weer en wat een mooie test zeg echt een verschil in vergelijking met die van vrijdag toch echt wel een gefeliciteerd! Wel goed blijven drinken!! Ik ben diegene die een weekendje weg is geweest tenzij ik wat heb gemist en @Pimpelmeesje ook weg is geweest haha @Siepie85 het blijft inderdaad bijzonder alle verschillen, maar vond het niet erg om te doen, ergens stelt het me juist gerust dat mijn temperatuur nog hoog is
Dan zou het idd best eens zo kunnen zijn, je kan eventueel ook nog een zon kruidvat test proberen, zie zijn volgens mij weer wat gevoeliger.
Dit is een early kruidvat test. Volgens mij zijn die net zo gevoelig alleen blijven die niet goed. Die van eergisteren is helemaal geel geworden. Je kan m niet bewaren. Ik houd t wel even bij dit merk want dan kan ik dinsdag goed vergelijken of ie oploopt!
Ik kreeg de tip van moeders voor moeders om er nagellak op te doen. Moet ik nog doen haha, dus zal eens kijken of dat lukt
@Clueless01 dat is zeker een hele duidelijke oploper wat geweldig!!! Gefeliciteerd! Hoop zo dat ie netjes blijft plakken! En zou inderdaad fijn zijn als je de blaasontsteking weg kan drinken, ik heb een hele gevoelige blaas dus ik doe dat ook regelmatig, werkt bij mij altijd wel.. Moet dan wel echt liters achter elkaar drinken.. Houd er rekening mee dat dat mss je volgende test ook beïnvloed  toch gezellig dat je er weer bij bent trouwens @svlok is n weekendje weg geweest ik niet wel lekker de veluwe! Ik heb officieel m'n nod woensdag maar ik voel nog niks dus ik weet t niet... Door die stomme utro kan ik ook niet ongesteld worden dus toch wachten tot vrijdag.
Pfff ja dat spuiten is het makkelijkste van het proces, daarna begint het grote wachten en hopen....zijn er eitjes van goede kwaliteit, worden ze bevrucht, delen ze goed door, nestelt het in etc....slopend
Ik hoop dat ik dat morgen ook kan zeggen. Ben vandaag echt super beroerd van de ovitrelle, hoop dat het snel minder wordt...
Gefeliciteerd!!! Is alles goed gegaan? Idd bijzonder dat er verschil in zit. Ook ik hoor bij het groepje overstimulatie (hoop het niet te krijgen) dus misschien dat ik toch met temperaturen. Wegen doe ik sinds ik begonnen ben al elke dag.