IVF of ICSI februari / maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Vally85, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    3 kwartier? Lag je zo lekker te slapen

Of ivf het meest succesvol is met slechte eileiders weet ik niet. Er moeten eerst eitjes zijn, die daarna bevrucht moeten worden en of dat gebeurt is nog een verrassing. Als er een embryo is moet het zich nestelen en denk dat het dan achteraf allemaal niet uitmaakt of je eileiders slecht zijn of niet.

2. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Als je nog eens tips wil over de veluwe, ik weet nog zat mooie plekjes!

Al met al een halfuurtje dus? Dat overleef ik vast nog wel.

3. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wauw dat is snel!

4. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Ben he echt een halve dag in het ziekenhuis geweest? Heb je veel last van de punctie en weet je al of er eitjes zijn gevonden

Spannend allemaal hoor. Morgen heb ik de punctie .

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Hier ook vanaf 8 tot ongeveer 12 in het ziekenhuis geweest, je partner moet zijn ding doen etc. Jij moet geplast hebben en niet te veel bloedverlies hebben. Daarnaast was ik ook heerlijk groggy van de morfine, had wel mn iPad bij me:)

6. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wees maar blij dat je geen last van bijwerkingen hebt. Zelf ben ik toch wel een emotioneel monster geworden. Eerst door de pil daarna injecties. Hoofdpijn en slecht slapen doet een mens niet goed.

Spannend de meting! Hoop dat je een mooie uitslag krijgt.

En staverden is zeker een aanrader!

7. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Mijn man mag zijn zaad hier in het potje doen (we wonen vlak bij het ziekenhuis). Om 8.45uur melden en om 9uur de punctie . Muziekje mee is wel een goed idee... alleen misschien niet zo gezellig voor mijn man.

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Welk ziekenhuis zitten jullie? Hier is het zo dat de man tijdens het oogsten van de eicellen zn ding moet doen zodat het meteen allemaal vers bij elkaar kan. En hij moet daar dan wachten en krijgt meteen te horen hoeveel er gevonden zijn en of het zaad goed is, kan bijv onverwacht slecht zijn en dan moet de man toestemming geven voor icsi.
    Wij lopen bij olvg-west (voorheen, lucas andreas) en dan in samenwerking met de Vu.

9. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ze hadden met de anesthesist afgesproken dat ze een uur de tijd kregen.. Weet ook niet waarom ze zo lang dachten nodig te hebben :confused:

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    In Dusseldorf is het idd ook tijdens de punctie dat de man zijn duit in het zakje moet doen.....hij mag ook niet bij de punctie aanwezig zijn.....hoe lang de punctie duurt in dd weet ik niet, maar volgens de papieren ben je tussen de 2 a 3 aanwezig in de kliniek. Dat is inclusief de voorbereidingen, uitslaapkamer etc....dus de ingreep zelf zal idd maar een minuut of 10 zijn gok ik. Oh en de punctie daar is altijd onder een roesje, dus je merkt er niets van.

11. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Vally85 vindt dit leuk.
  12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog eens wat......heeft jullie man/vriend ook nog wat aan zijn dagelijkse leefgewoonten verandert voor het traject.....en dan bedoel ik, alcohol minderen, vitamines slikken etc....?

13. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Ahhh bij mij mocht hij er gelukkig bij zijn, ik bedoel met oogsten uit wat ze er net uigehaald hebben:O

14. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    Nee helemaal niks, eerlijk de eerste keer rookte hij nog en was niet echt super gezond maar super zaad.
    En nu de tweede keer rookt hij niet meer en is hij helemaal afgetraind etc, de geboorte van onze dochter heeft wat positiefs wat dat bereft gebracht.

15. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Aangezien mijn vriend bijna een applausje kreeg van de dokter heeft hij niet veel aangepast, maar ik vond het voor de zekerheid toch nodig dat hij geen alcohol dronk de periode voor de punctie :p

Siepie85 vindt dit leuk.
  16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, dat heb ik dus geopperd maar hij keek me aan alsof ik gek was :rolleyes:. Hij drinkt al zolang als ik hem ken iedere dag na het werk twee biertjes (duitse biertjes, dus dat zijn niet van die lullige blikjes....).....zijn zaad is niet getest, omdat iedereen er van uit gaat dat het probleem bij mij ligt ivm de lage amh, hoge fsh, leeftijd etc.....en vanwege het feit dat we al een zoontje hebben uit een natuurlijke zwangerschap, en daar rondom heen meerdere keren zwanger ben geworden op natuurkijke wijze....(wel allemaal miskramen, maar toch).

Hij slikt wel de vitamines conform het lijstje van Dusseldorf, maar ook dat vergeet hij regelmatig....ik neem die potten dus zelfs mee op vakantie...hij laat ze dan thuis....:confused:, echt kerels....

Oh en bijna iedere avond een slaapmutsje....:cool:

Siepie85 vindt dit leuk.
  17. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Wij zitten in Zwolle bij het Isala. Als het zaad binnen een uur aanwezig is op het lab en op lichaamstemp is het goed. Mijn man heeft super zaad en zowel in Harderwijk als Zwolle hebben we eeeder zijn zaad laten onderzoeken op die manier.

18. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Misschien is een uur standaard? Is in Zwolle ook zo, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen.

En bedankt! Hoop dat ik goed reageer op het slaappilletje.:D

19. Vally85

Vally85 Fanatiek lid

21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Mijn man mag er gelukkig ook bij zijn. Zou het ook wel heel erg vinden als dat niet zou kunnen, het is toch niet zomaar iets en wil mijn partner daar wel bij hebben.
    Wel fijn dat het standaard met een roesje is. MiIjn arts gaf aan dat morfine waarschijnlijk wel voldoende is, maar dacht daar zelf anders over en gelukkig bieden ze die mogelijkheid ook aan.

Betreft de leefgewoonte van mijn man... Zijn zaad is getest toen hij niet super gezond leefde (eet geen fruit, drink vooral koffie, koffie of koffie) en toen was het goed. Nu slikt hij, als ik hem help heugen, een vitaminetablet voor. Verder is er niks veranderd.

78Sandra en Siepie85 vinden dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    @Vally85 hoe laat is de punctie morgen?
    En idd heel veel succes komt vast helemaal goed!!

Vally85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina