Hoi dames hoe is het hier met iedereen? Zoals al verwacht onze terugplaatsing is mislukt. Gisteren ongesteld geworden. Ik had op wachtdag 8 en 9 getest negatief wachtdag 10 ongesteld. Heel jammer ik heb wel 1 cryo dus die wil ik deze cyclus laten terugplaatsen!
O nee, wat naar. Waarom zolang verwacht als ik vragen mag? Hopelijk wordt de cryo snel terug geplaatst
Morgen middag belt een medewerker van het laboratorium ons op om door te geven hoe en wat. Erg spannend allemaal!
13 is mijn geluksgetal haha, dus er zit vast een bevruchting tussen..wel meer dan 1 denk ik toch wel. Ik moet nog even door met spuiten. Woensdag weer echo.....ze denken zaterdag de punctie.
O ik hoop het zo! Las dat bij ivf meestal de helft bevrucht wordt en weer daar de helft van het overleefd. Dus 3 moet wel lukken hoop ik. Spannend, woensdag weer een meting! Zou fijn zijn als je zaterdag de punctie hebt.
@Vally85 mooi aantal! Dat moet echt wel lukken dat er sowieso 1 bevrucht raakt. Bij mij hadden ze er 10 gevonden, waarvan 6 geschikt voor icsi en daarvan zijn er 4 bevrucht. Dus met zo’n mooi aantal moet het echt wel lukken @Pimpelmeesje het kan ook iets positiefs betekenen, het blijft frustrerend dat het zo erg op elkaar lijkt! Haha, ik ben er ook klaar mee, zit elke keer te twijfelen of ik al zal testen, maar weet dat het geen nut heeft om het eerder te doen. Dat 36x naar de wc om te checken heb ik nu al last van, zo bang dat het ieder moment doorbreekt @78Sandra mooi aantal! Spannend hopelijk dit weekend dus je punctie! @nadin dikke knuffel, wat vervelend dat het niet is gelukt. Hoef je geen maand te wachten? Bij ons is er een verplichte rustmaand. Hoe tel je eigenlijk, vanaf de terugplaatsing of de dag na de punctie?
Bij mij waren er van de 14 maar 4 bevrucht, maar dan wel weer 3 overleefd. Ach statistiek Heb ook regelmatig gelezen dat er veel meer bevruchtingen zijn, soms bijna alles. Ik hoop echt voor goed nieuws morgen! Komt vast helemaal goed!
IVF/ICSI Februari & Maart Afspraken: Jennifer85: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Wen1977: 14-03 evaluatie + instructie Pimmelmeesje: 23 maart testen Vally85: 19 maart punctie 78Sandra: 19 maart 2e FM Droomwens79: 25 maart 1ste FM Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies 7 maart gestart met prikken 19 maart punctie Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25, Ovitrelle, Utrogestan Droomwens79 - eerste IVF verse tp mislukt ( nu cryo poging) Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:19 maart start cryo tp ronde in natuurlijke cyclus 25 maart follikelmeting en bms meting Medicatie: 2 x ovitrelle Wen1977 - eerste ISCI (tweede kindje) Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake, 14-03 evaluatie + instructie Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl, Utrogestan Clueless01 - eerste ICSI met PGD Onder behandeling: AMC Afspraak: 8 februari prikinstructies 10 februari starten met prikken 5 maart punctie —> 14 eitjes, 12 rijp 9 maart extra echo controle 10 maart hopelijk terugplaatsing Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl Svlok - eerste ICSI Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: 10 maart verse tp 24 maart testdatum Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl Jennifer85 - vierde ICSI mislukt Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi - tweede ICSI (Mislukt) Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: Rust maand wachten op menstruatie Medicatie: Progynova, Utrogestan Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: vrijdag 9 maart terugplaatsing, 23 maart testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Utrogestan 78Sandra - eerste ivf Onder behandeling Vivaneo Kinderwunschzentrum Dusseldorf Afspraak: 15 maart 1e FM, 19 maart 2e FM Medicatie: Synarel, Ovaleap, Meriofert, Pregnyl, Utrogestan
Denk dat het een stukje geluk is, maar ook dingen zoals gezondheid, leeftijd en kwaliteit van het zaad een grote rol speelt. Nou eerst maar eens afwachten wat ze morgen vertellen en herstellen van de punctie . Heb er toch wel aardig last van...
Ja t is niet niks. Maar als je netjes op de bank blijft liggen (kruikje?) dan wordt het wel heel snel beter hoor!
Oooh meis sterkte..... knuffff Ik mocht onze cryo na de rustmaand pas terug laten gaan plaatsen. Heb jij die niet dan?
Hoop echt zo erg voor jullie dat de cryo lekker 9 maandjes bij jullie blijft! Wanneer verwacht je de TP? Ik had vanmiddag weer een positieve test! Wel echt ontzettend moe, best veel last van mijn rug (zwakke plek, krijg ik altijd meteen last van als er iets in mijn lijf is), pijn in mijn liezen en jammer genoeg voel ik nu mijn eierstokken ook weer goed. Hoop toch niet dat ik de richting van overstimulatie op ga. Ik heb nog steeds geen anti biotica genomen voor mijn mogelijke blaasontsteking. Ga morgenochtend even naar de huisarts, nogmaals urine controleren om te kijken of ik nog steeds teveel leukocyten heb. Als het goed is word ik morgen ook gebeld door het ziekenhuis met de uitslag van de kweek. Deze rugpijn heb ik namelijk ook altijd met blaasontsteking. Morgen 8:00 mooi even de dokter bellen!
Verwacht de week na pasen de tp duurt nog wel eventjes Eerst aftellen naar de fm en bms meting op zondag de 25ste Hopelijk valt het mee met de uitslag van de kweek meis, wel balen dat je er zo'n last van hebt Succes alvast bij de huisarts morgen Enne jaja ik had de test gezien, ziet er echt hoop gevend uit meis En al die klachten, hopelijk van een mooie zwangerschap ipv overstimulatie