Ja lukt mij bijna altijd wel gelukkig, was nu alleen iets te enthousiast. Verbaasd mij eigenlijk dat het niet eerder mis ging met al die troep daaronder ik ben best wel gevoelig voor crèmes, glijmiddelen etc, kreeg vroeger snel schimmelinfecties en blaasontsteking. Ik voelde de bui al hangen met die bolletjes maar t is tot nu toe goed gegaan. Nu wat gegeten en het gaat weer goed. Nog 2 dagen!!
Het kán dus wel.. Overstimulatie telt natuurlijk niet, dat is niet de normale situatie. Maar je bent de eerste hier waarvan ik lees dat werken de volgende dag weer ging. Toch vreemd dat t zo verschilt hè?
Zeker omdat ik beide kanten dus heb mee gemaakt. En het mij dus heeeeel erg tegenviel deze keer. Ik werkte toen zelfs in een wijkteam als arts en fietste de hele binnenstad door zonder problemen echt bizar gewoon. Nu was met de bus gaan al pittig naar de poli waar ik nu werk
Haha fijn hoor, team blaasontsteking . Nou, de anti biotica doet goed zn werk ik mij! Ik heb nog nauwelijks rugpijn (daar heb ik altijd t meeste last van als ik een blaasontsteking heb). Mn buik en darmen zijn wel lekker van slag, mss door de anti biotica, misschien wel door hormonen, geen idee. Ik val wel echt heel erg veel af. Omdat ik best misselijk ben en Mn buik de hele dag rommelt, kan ik gewoon niet zoveel eten. Ik heb aan moeten komen om met IVF te mogen starten. Door de hormonen zat ik inmiddels een paar weken geleden 5 kilo boven t minimale gewicht, maar ik zit er nu nog maar 1 kilo boven. Echt lastig, want ik eet wel gewoon goed alleen heeft mijn lijf meer nodig dan de gemiddelde.
Hey dames! Gevonden haha Dan sluit ik ook graag hier bij Even kort.. In het jaar 2017 5 IUI pogingen gehad zonder resultaat. In januari mijn eerste IVF ook zonder resultaat en nu op naar poging 2. 30 maart start ik met de deca en 11 april de eerste FM.. Ik ga mijn best doen om bij te lezen en iedereen even te leren kennen
Hé daar ben je! Bijlezen is denk ik een onmogelijke opgave hihi, maar we hebben ergens een lijstje dus zet jezelf erbij! Ik ben ondertussen op wachtdag 12 (14 dpo) en ik ga vrijdag testen.. Had 14 eitjes, 4 bevrucht, 1 verse tp en nog 2 cryo's.
Hier net terug uit het ziekenhuis, lab was duidelijk verbeterd! Ik had vorige week een hb van 8.6 was verschrikkelijk hoog voor mij is en hij was nu 7.6 dat is normaal haha. Verder alle andere waarden ook perfect en hij had nog HCG bepaalt dat was iets van 20000 dus ook goed. En ze hebben een echo gemaakt en helaas door de kwaliteit van het apparaat en mijn dikke baarmoederwand konden we niet op zoek naar wat knipperends maar het zag er allemaal keurig uit voor het termijn. Volgende week de echt echo Ik mag morgen weer proberen om een halve dag te gaan werken, helemaal blij haha.
@Pimpelmeesje ik voel me redelijk, merk toch dat ik erg onzeker word. Normaal was ik tussen maandag en vandaag ongesteld geworden, er is nu nog niets te bekennen. Ik zit onder de pukkels, borsten doen enorm pijn en voel af en toe steken in mijn onderbuik. Merk dat ik wat meer afscheiding heb, maar geen idee of dit komt door de Pregnyl of dit echt daadwerkelijk symptomen zijn... Ik kon het niet laten en heb gistermiddag toch een test gedaan, die was licht positief en wou hem vanochtend herhalen, maar heel dom was ik niet helemaal wakker en heb het veel te kort eronder gehouden, dus die was niet goed af te lezen @Clueless01 wat fijn dat je nu minder last hebt van je rug ik heb geen idee of het erg is dat je zoveel bent afgevallen, je kan altijd voor de zekerheid het ziekenhuis bellen. @Ellis2014 Leuk dat je je ook hier aansluit! @Siepie85 Wat fijn dat alles er zo goed uit ziet, dat geeft toch hoop Jammer alleen dat de echo niet duidelijk is
@svlok Ik duim zo erg voor een dikke positieve test voor jou morgen. Ik ben inmiddels 2 dagen na mijn NOD. Mijn borsten zijn echt zo erg gegroeid. Ben even na de Hunkemöller gegaan, want t zag er echt niet uit. 1,5 cupmaat groter, bizar.. zo snel al.
Zo snel al?? Ik heb van mezelf maat 65E/F, groter is bijna niet te vinden Dat wordt erg lastig, maar moet zeggen dat ik sinds de behandeling gestart is ook geen bh heb gedragen, alleen topjes om t net n beetje op z'n plek te houden. Hoe voel je je nu?
@Clueless01 aawh lief van je, thanks! Jeetje dat gaat ook hard, wat krijg je dan wel niet als je verder zwanger bent haha @Pimpelmeesje Jeetje dat wordt een hele uitdaging om wat te vinden! Hier ook gegroeid, maar wil nog niets nieuws kopen, durf ik niet
Haha dames grappig dat jullie dat allemaal hebben, hier gelukkig niet vorige zwangerschap ook niet. En toen ik borstvoeding gaf was het ook maar 1 cupmaat groter. Wat fijn was want hij zijn nu niet zulke theezakjes geworden
Haha bij mij echt zo erg. Ik had altijd een beetje voorgevulde omdat ik maar 75B heb. Maar die stonden nu helemaal zo wijd omdat Mn borsten zo naar voren groeien . Dus nu 75C en 70D gekocht, niet voorgevulde , en die sluiten mooi aan. Durfde eigk ook niet, maar t zag er echt niet uit.
Zooo, zaterdag de punctie...om 10.30 uur....morgenavond om 00.30 iur de Pregnyl zetten (10.000ie).....spannend hoor!