Welkom op dit forum! Bijleren is denk ik nog best lastig . Ik heb maandag de punctie gehad van mijn eerste IVF. Gisteren gebeld dat er 4 eitjes zijn bevrucht en morgen de terugplaatsing (hoop ik). Spannend spannend spannend! Was de ivf poging bij jou niet gelukt of gestaakt? Hoop dat je 11 april een mooie meting hebt!
O wat spannend!!! Alsvast soort van gefeliciteerd! Ga je morgen weer testen of wacht je liever nog even?
@Clueless01 jij hebt al een positieve test in handen gehad, dus je moest wel en dan mag het ook haha @Ellis2014 bedankt, laten we het hopen! @78Sandra Goed nieuws, echt lekker de punctie in het weekend. Daarna alle tijd om bij te komen, lekker tijdstip om je pregnyl te spuiten @Vally85 nee, echt nog niet gefeliciteerd! Het kan gewoon nog van de pregnyl zijn Ik ga kijken of ze oplopen, want ook mijn temperatuur is vandaag weer gestegen, dus er komt voorlopig nog geen ongesteldheid aan. Helaas zijn de testen te licht om te delen, krijg het bijna niet op de foto, dus daardoor ook erg bang dat het niet gelukt is
Ja dat wordt laat opblijven ...maar goed....eigenlijk valt het nog mee....ik ga normaal tegen 23.30 naar bed, dus dat uurtje extra kan er wel bij....
Zelf heb/krijg ik het niet, maar dus weet niet precies wat pregnyl is. En van temperaturen heb ik ook niet echt verstand.... sorry. Misschien is het nog te vroeg om te testen en als je er vandaag of morgen een test doet wel een dikkere streep. Ik ga voor je duimen!
@svlok vervelende is dat niemand van ons dat ook weet omdat we allemaal utrogestan hebben gekregen. Ik hoop idd dat het gewoon goed nieuws is maar dus totaal geen idee.
Jij hebt Ovitrelle gehad toch voor je punctie? Dat is hetzelfde als Pregnyl maar dan de synthetische versie er van. Pregnyl is Hcg hormoon...
@svlok, je had de punctie een dag na mij toch? Dus je bent nu 13 dpo? Dan zou (heel) licht nog wel kunnen, maar kan inderdaad ook van pregnyl kunnen zijn, dus zou er een paar achter elkaar met ochtendurine doen.
Wat zouden jullie doen? Ik wilde eigk stoppen met testen, heb van zondag tm vandaag duidelijk positief getest (kruidvat early, lopen op een gegeven moment niet meer, zijn dan op zn donkerst). Ik wil eigenlijk gewoon voor de rust stoppen en dan gewoon zien hoe t loopt. Maar, t ziekenhuis wil dat ik zaterdag test en die uitslag doormail. Maar dat geeft mij zoveel stress en spanning. Misschien heel raar, maar ik wil gewoon of helemaal niet meer testen, of elke dag en de daarbij horende spanning en slechte nachten. Ik slaap echt slecht omdat ik gewoon de uren zit weg te kijken tot 6:00 en kan testen. Kan ik niet gewoon beter stoppen met testen nu en zaterdag t ziekenhuis laten weten dat ik positief heb getest?
Wat je kan doen is met jezelf afspreken om niet meer te testen en dan alleen nog zaterdag. Of is dat helemaal geen optie en geeft dat juist alleen maar weer stress. Je testen zien er wel echt heel goed uit hoor, dus wat dat betreft zou je je geen zorgen hoeven te maken! Vreselijk is het eigenlijk he. Ik wil je ook vooral een virtuele knuffel geven!! En positief eindigen je bent gewoon zwanger!!!
Ik denk ook dat je hardstikke zwanger bent en zou idd nu stoppen met testen en dan zaterdag voor het ziekenhuis nog doen.
Maar dat is dus wat ik echt niet durf. Ik weet niet wat er met me aan de hand is, maar moet al huilen bij het idee. T is gewoon elke dag of niet . Lekker joh, die hormonen.
Oké ik heb t dus wel gedaan. Net een uit n pakje van 3 sensitest dipstick. Dan een voor donderdag en een voor vrijdag. En dan zaterdag sensitest midstream van t ziekenhuis en dan stop ik.
Hahaha oh @Clueless01 wat is t toch n drama met die twijfels hè! Maar nu heb je iig besloten dus dan maar de slechte nachten Ik moet nog 1 dag overleven, ik word er gek van.. Zit te denken om morgen na de ochtend niets meer te drinken en dan 18 uur testen als m'n vriend klaar is met werk.. Of is de concentratie dan niet goed?
Jawel hoor. Je NOD is officieel al voorbij, dan kan je op elk moment van de dag testen! Natuurlijk niet liters water. Ik test nu ook op elk moment van de dag overduidelijk positief! Ik vind t spannend voor je! Hoop echt op een mooie test.
Niet gelukt.. ik had 11 follikels.. punctie from hel! Toen 3 eitjes over en de dag erna maar 1tje bevrucht.. na 9 dagen al ongesteld...
Dat is idd echt balen! Ook dat je punctie zo vreselijk was. Knap dat je dan toch zo snel weer het traject in gaat (zelf weet ik nog steeds niet of ik dit wel nog een keer zou kunnen).
Ik blijf gewoon door testen en kijk of ik een oploop zie en anders wordt mijn lichaam me goed voor de gek Vanochtend leek de test wel ietsje donkerder dan gister, maar echt minimale oploop. Wellicht nog niet voldoende zelf aangemaakte hcg of toch echt nog pregnyl in mijn lichaam @Pimpelmeesje ik heb de punctie op woensdag gehad, jij volgens mij dinsdag toch? Spannend, ik zou ook gewoon testen, ben erg benieuwd! @Clueless01 haha, muts ben je ook, maar als het je rust geeft om te blijven testen moet je dat zeker doen! Ze zien er super uit je testen.