Lijkt me een goed plan maar dat zei ik volgens mij een paar dagen geleden al. Heb je nog last van diarree of is dat nu over?
Nou diarree is in ieder geval in hoeveelheid flink afgenomen. Ik ga zo naar t ziekenhuis. 1,5 uur rijden, maar goed. Jij hebt dit oo meehad toch? Wat gaan ze nu onderzoeken?
@Vally85 ja joh bizar he.. daarna wel echt twee uren geslapen en verder weinig gedaan. Volgende week maar weer naar kantoor ik werk al twee weken thuis. Ik had de week voor mijn punctie onwijs last van mijn eierstokken vanwege de hoeveelheid eiblaasjes. Dus ben er wel aan toe weer onder de mensen te zijn. @Clueless01 vervelend zeg dat je zoveel klachten hebt. Het is voor een goed doel. Goed dat je het ziekenhuis gebeld hebt.
Je krijgt in ieder geval een inwendige echo en ze zullen waarschijnlijk bloed gaan prikken en dat duurt meestal een uur voordat je de uitslag hebt.
@Clueless01 duidelijker kan toch niet, toch echt gefeliciteerd Goed dat je even ernaar laat kijken, sterkte! @cdokter wat fijn dat het toch doorgebroken is, nu een start van een mooie ronde @Vally85 Daar ben ik helaas ook achter, enige verschil met andere keren is dat ik nu ook aders zichtbaar heb op mijn borsten. Nu wel erge buikpijn dus wellicht dat ik toch dit weekend ongesteld word. Komt goed, het gaat steeds beter met je buik. Je hebt natuurlijk een flinke opdonder gekregen.
Kan ik me voorstellen. Ben zelf ook graag onder de mensen. Het is gewoon bijna 24uur geleden dat ik de tp heb gehad! Blijf het vreemd vinden, maar maak me wel zorgen. Af en toe zon steek... ben bang dat mijn lichaam het afstoot ofzo. Verder ook echt niet vooruit te branden
Ik heb de eerste drie dagen flinke steken gehad. Toen dacht ik ook dat Mn lichaam t zou afstoten. Ik had n 5 dagen embryo, dus wellicht dat de innesteling in die 3 dagen heeft plaatsgevonden, daarna was het namelijk weg. Dus maak je geen zorgen, je kan alleen maar wachten en dat is ontzettend moeilijke en zwaar.
Oh jee nu maak ik me zorgen omdat ik weer geen steken heb. Jeetje wat verwarrend allemaal. Het weekemd dat ik mag testen gaan we een weekend weg met z'n drieen dus wat er ook gebeurt we maken er het beste van
Jij had idd een hele mooie embryo! Die van mij was nog lang niet zover. Voordat ik begonnen was met ivf had ik zoiets van 2 weken wachten, zo voorbij! Nou, ik ben nog geen dag verder en word al gek van de spanning. Dikke respect en bewondering voor alle dames die dit al hebben gedaan !!
Denk dat het per persoon verschillend is hoor. De verhalen op internet over dames met dezelfde klachten als is zijn juist negatief (allemaal ongesteld geworden). En net wat Clueless zegt, je kan niks anders doen dan wachten.
Ja dit denk ik ook. Er is helaas geen boekje met hoe het allemaal moet verlopen. Was dat maar zo, dan was t meteen duidelijk!
Nou ik durf Mn banner aan te passen. Hcg waarde is lekker hoog. Zegt natuurlijk nog niks, maar wat t wel zegt is dat ik nu echt zwanger ben .