Nou ben heel kortademig /benauwd.. verder gaat het wel. De buikkrampen heb ik inmiddels soort van geaccepteerd dat die er de hele dag zijn. En jij?
Net terug uit het ziekenhuis en we hebben een goede echo gehad! Over 3 weken de volgende en mag me ook al aanmelden bij de vk.
Vervelend dat je kortademig bent. Gisterenavond en toen ik wakker werd had ik steken in mijn rechter zij en dat trok door naar mijn rug, maar verder heb ik echt helemaal nergens last van. Emoties wisselen wel heel erg sinds vandaag. Ene moment voel ik me goed en andere moment (nu) down. Net of ik weet dat het foute boel is. Vind het ook raar dat ik in de 2e ww geen klachten, pijntjes of wat dan ook heb.
Ah vervelend van die steken zeg.. kan ook de groei zijn we blijven positief geen klachten hoeft niet slecht te zijn he.. misschien heb ik juist allemaal klachten en pijntjes omdat het foute.boel is! Wie weet is die emotie wisseling juist een kwaaltje
Ik had het alleen gisteren en vanochtend... geen idee wat het is. Toen mijn man net thuis kwam van zijn werk barste ik in huilen uit. Ergens wordt het afwachten me toch te veel merk ik.
Ah lieverd toch.. dat zijn ook gewoon de bolletjes he.. komt echt goed! We zijn gewoon zwanger totdat het tegendeel bewezen is! Ik vind die benauwdheid erg beangstigend.. volgens de site van Freya kan het een teken van overstimulatie zijn.. ga morgen toch het ziekenhuis maar even bellen. Toen ik naar de trein moest rennen vanmiddag moest ik gewoon hyperventileren.. mijn ademhaling zit nog steeds hoog en die buikpijn vind ik ook maar niks. Zit vooral rondom mijn navel denk dat daar die benauwdheid misschien wel van komt. @Siepie85 en @Clueless01 klinkt dit voor jullie bekend?
Dat zei mijn man ook... rot hormonen ook. Die benauwdheid vind ik ook wel eng klinken. Heb je trouwens ook nog last van je blaas? Hoop dat het ziekenhuis controleert of je geen overstimulatie hebt . Goed dat je belt !
Ja ook dat maar het is eigenlijk het idee als het onderin begint en dan qua pijn naar boven trekt tot aan mijn middenrif. En dat daar de pijn bij mijn blaas en benauwdheid vandaan komt. Want fietsen doet nog steeds zeer bij hobbeltjes maar dan meer richting mijn vagina zeg maar en als ik ademhaal doet het zeer rondom mijn navel.. en die hele zone ertussen voelt alsof ik daar enorme spierpijn heb.. ga morgen echt bellen want maak me nu wel ongerust en weet niet of dit allemaal van de bolletjes komt
Als je je hier echt zorgen overmaakt en bang bent voor overstimulatie en dat zou kunnen met je klachten. Dan zou ik niet tot morgen wachten met bellen eerlijk gezegd. In ieder geval minimaal 2L water drinken op een dag.
Ja wat @Siepie85 zegt. Ik ben ook een keer midden in de nacht geweest omdat ik echt zoveel pijn had. Een echo en bloedprikken en ze kunnen overstimulatie uitsluiten/behandelen.