Nou dat slaat nergens op hoor, een bbz voel je vaak pas later. Bovendien, ik heb ook echt heel veel pijn gehad, echt niet normaal en dat is ook gewoon weggetrokken. Houd hoop! Morgen weet je het
Ik mag vrijdag pas testen van mijn man.. dus ga het toch proberen.. morgen in ieder geval de poli bellen
Vrijdag pas met al jou klachten moet je allang al positief testen. Sowieso ook wel een geruststelling om te weten of t al dan niet daar vandaan komt. Waarom zou je jezelf nog langer kwellen met die spanning?
Ik heb meestal zelf 27/28 dagen, maar door de hormomen afgelopen maanden zat ik tussen de 21 & 27 dagen.. Al die medicatie was echt niet goed voor mijn cyclus... Zoals mijn acupuncturist al zei compleet uit balans.
Behoorlijk irritant ik vind acupunctuur fijn, ik ga elke maand erna toe. Tijdens de afgelopen maanden voelde ik me er ook goed bij, Soort van Zen momentje. Het is alleen niet via naaldjes maar op een andere manier dan men gewent is moet nu volgende week weer erheen, was gepland na de terugplaatsing & eisprong. Kreeg ook veel tips voor aanpassing voeding voor koude baarmoeder. Dus ja ik ben er blij mee
Wat jammer dat het mislukt is, ik weet wat je allemaal moet doorstaan maar probeer het anders te bekijken je hoefde niet 13 dagen te wachten met extra onzekerheid. Zo is je cyclus een stuk versneld en mag je sneller beginnen. Nu up naar de volgende ronde. Heb je cryo's? Ik zelf heb al 2 kinderen uit 2 verschillende pogingen icsi. De 1e keer was maar 1 bevrucht en die bleef plakken van mijn oudste dochter. De 2e icsi ben ik overgestapt op een ander medicijn en ik had 5 bevruchtingen en de 3e terugplaatsing was het raak en daar is mijn 2e dochter uitgekomen. Nu ben ik wel wat ouder 38 en het gaat moeizaam maar hoop heb ik wel. Ik weet hoe moeilijk het is maar ik weet zeker onze geduld zal beloond worden! Ik ben nu bezig met mijn 3e icsi (voor verzekeraar is het mijn 1e icsi poging) de verse is mislukt. Nu heb ik 2 cryo's in de vriezer. Ik gebruik wel utrogestan bij cryo terugplaatsingen dat geeft me een beetje rust dat dit helpt voor innesteling. De arts vond het geen probleem en gaf me een recept. en ik verwacht mijn cyclus weer op 11 april.
Heel spannend, ik las ergens dat je vrijdag gaat testen duimen voor een positieve test. Op welk wachtdag zit je nu? Op wachtdag 8 en 9 weet ik altijd of ik zwanger ben of niet. Op wachtdag 10 altijd ongesteldheid wanneer ik niet zwanger ben.
IK zou het ook lastig vinden met al die klachten, maar vind wel dat zij en haar man daar samen Ik zou doen waar jij en je man je goed bij voelen. Voor jullie beide is het een belangrijk moment. Ik verwacht vrijdag ook een mooie test! X
Mijn man is bang voor een valse positieve test en we weer teleurgesteld worden.. we willen dit (net als jullie) al heel lang.. we gaan vrijdag ook weg naar Texel voor een lang weekend.. het word t mooi weer dus wat de uitslag dan ook is we kunnen lekker uitwaaien.. en wat ik al zei ik ben heel bang dat de utrogestan mij in de maling neemt dus ik durf ook niet te testen vooral omdat ik me nu anders voel dan mijn eerste zwangerschap @droomwens79
Ik vind het gewoon te eng.. vrees dat de utrogestan mij in de maling neemt.. heb de afgelopen 2,5 jaar al zoveel negatieve testen weggegooid.. vrijdag testen.. inpakken en naar Texel.. Julian heeft er zin in hij denkt dat er walvissen zijn op het eiland haha.. lekker even uitwaaien
Dat is heel erg spannend hoor, krijg je een bloedtest van het ziekenhuis? Eigenlijk he op wachtdag 11 kan je testen en dan moet het betrouwbaar zijn. De volgende ronde ga ik zelf niet meer testen ik werd alleen maar gek van dus dan wacht ik op het bloedtest!
Bovenstaande is zeer herkenbaar voor mij. Daarom durf ik nu niet meer zelf te testen!! duimen voor een dikke positieve streep vrijdag en naar Texel lekker genieten
Zo herkenbaar... Ik heb ruim 3 jaar elke maand naar een negatieve zwangerschapstest zitten kijken en elke maand naar positieve ovulatietesten. Super frustrerend! Maar hoe gek het ook klinkt, en dit las ik ook eerder op dit forum, ik wist gewoon vrijdag al dat het niet goed zat en zaterdag kwam het bewijs dat mijn gevoel klopte. Na zo'n lange tijd met mislukte pogingen herken ik mijn lichaam beter dan gedacht. Misschien heb jij dat ook wel en omdat je nu pijntjes en bepaalde klachten (in positieve zin) en kan jou dat een soort van rust geven? Wat leuk trouwens dat jullie naar Texel gaan! Haha, nou wie weet spot je wel ergens een soort van Walvis
Daar heb je helemaal gelijk in! Ben ergens ook blij dat ik er dit weekend achter ben gekomen en niet vlak voordat ik moest werken. Dan zou ik mezelf echt geen houding kunnen geven en bij 1 woord dat even verkeerd binnen komt in huilen uitbarsten. Dit heb ik nu het hele weekend kunnen doen. Ik heb 3 cryo's 2 die 6 cellig zijn en 1 die 4 cellig is. Ben daardoor wel erg bang dat ze het ontdooiproces niet halen, laat staan het goed doen in mijn lichaam. Al 2 dochters uit eerdere pogingen, wat fijn zeg! Hoop dat nummer 3 ook gaat lukken! Weet je wat de kwaliteit is van jullie cryo's? En hoe komt het dat de verzekering de 3e icsi ziet als 1e?
Ow... dat is wel een groot verschil idd... Best bizar hoeveel die hormonen eigenlijk met je lichaam kan doen.
Nee hoef ze alleen te bellen..was zaterdag in het ziekenhuis omdat ik zoveel pijn had.. en ze konden niks vinden maar moest morgen in ieder geval de poli bellen om aan te geven hoe het nu gaat. Weet niet of ze me weer willen zien