Ja het is gewoon een martelgang.. maar goed we hebben in ieder geval een leuk vooruitzicht en het wordt prachtig weer
Ja ik heb het gevoel dat het wel goed zit.. want zoveel klachten van alleen de utrogestan lijkt me haast onmogelijk maja het kan allemaal. Ook van de gehele behandeling natuurlijk dus ja ik wacht het rustig af.. Ah ja haha hij denkt al gauw dat als er water is we wel een bultrugwalvis of mantarog zien. hij is helemaal van de oceaandieren/
Hallo dames, Ik was actief in een andere groep, maar liet het even los en concentreerde mij op andere dingen. Maandag 9 April heb ik intake ivf/icsi behandeling
Wat ontzettend stom dat ze dat zegt. Empatisch vermogen van een steen lijkt het wel. Hoop dat je haar voorlopig kunt ontwijken, want dit soort opmerkingen heb je even niet nodig.
Precies! Op een gegeven moment moet je lichaam er toch aan gewenst zijn. Aaahw, super schattig. Dan is de dierentuin in Arnhem helemaal wat voor hem! Geen walvissen maar wel een prachtige onderwaterwereld!
Welkom op dit forum en leuk dat je met ons mee schrijft! En wat spannend je eerste ivf/icsi! Mag je snel na het gesprek beginnen of is dat nog niet bekend?
IVF/ICSI Februari & Maart Afspraken: Droomwens79: 7 april hopelijk de cryo TP Loolaa: 10 april cryo TP 1.1 Vally85 - eerste IVF Onder behandeling: Isala Afspraak: 8 februari 2e intake en prikinstructies 7 maart gestart met prikken 19 maart punctie Medicatie: Gonal-F 150, Cetrotide 0.25, Ovitrelle, Utrogestan Droomwens79 - eerste IVF verse tp mislukt ( nu cryo poging) Onder behandeling: Medisch centrum kinderwens Leiderdorp Afspraak:19 maart start cryo tp ronde in natuurlijke cyclus 30 maart laatste follikelmeting gehad, nu hopelijk 7 april de TP Medicatie: 2 x ovitrelle Wen1977 - eerste ISCI (tweede kindje) Onder behandeling: Radboud Nijmwegen Afspraak: 14-02 intake, 14-03 evaluatie + instructie Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl, Utrogestan Clueless01 - eerste ICSI met PGD (eerste kindje) Zwanger Onder behandeling: AMC Afspraak: 10 maart: terugplaatsing 5 dagen embryo 24 maart: positief getest! 6 april: vitaliteitsecho Medicatie: triptofem, ovaleap100, pregnyl, utrogestan Svlok - eerste ICSI (mislukt) Onder behandeling: Diaconessenhuis Voorburg (Reinier de Graaf) Afspraak: verplichte rustmaand Wachten op menstruatie eind april Medicatie: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl Jennifer85 - vierde ICSI mislukt Onder behandeling: ETZ Tilburg Afspraak: 13 maart bloedtest 2 embryo’s Medicatie: Gonal-F 137,5 - Cetrotide - Ovitrelle - Utrogestan Kimibi 28 jaar - tweede ICSI (Mislukt) Onder behandeling: Radboud Nijmegen Afspraak: Rust maand wachten op menstruatie Medicatie: Progynova, Utrogestan Jiji - eerste icsi (eicellen invriezen) Onder behandeling AMC Afspraak: 5 februari gestart net prikken 14 februari eerste follikelmeting 28 februari geschatte punctiedatum Medicatie: Triptofem, Fostimon, Pimpelmeesje - eerste ivf mislukt Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: vrijdag 9 maart terugplaatsing, 23 maart testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Utrogestan 78Sandra - eerste ivf (tweede kindje) Onder behandeling Vivaneo Kinderwunschzentrum Dusseldorf Afspraak: 29 maart tp gehad van 5-daagse, 8 april testen. Medicatie: Synarel, Ovaleap, Meriofert, Pregnyl, Utrogestan Loolaa- eerste ivf (tweede kindje). Mislukt - Nu kunstmatig cyclus cryo tp Onder behandeling UMCU Afspraak Bellen eerste dag menstruatie verwachting 22 maart Medicatie Progynova, Utrogestan SantjeB - eerste ICSI (tweede kindje) Onder behandeling Radboud Nijmegen Afspraak: woensdag 22 maart terugplaatsing, 7 april testen Medicatie: Gonal-F, Decapeptyl, Pregnyl, Utrogestan
Ik ben vandaag ziek geworden. Niet echt veel puf om te reageren behalve op die stomme opmerking van die schoonzus van @santjeb Vanmorgen de meting gehad. Het bms was 9 cm en er was geen activiteit in de eierstokken. Dat is precies zoals het hoort. Woensdag mag ik met die heerlijke utrogestan beginnen. En dan is volgende week dinsdag de tp als de cryo goed ontdooid. Spannend dus Ik lees wel mee en leef ook mee en reageer later weer een keer.
Haha hebben ook een abonnement daar en op Amersfoort.. hij is gek op dieren.. Ja precies dat denk ik dus ook.. de vreetbuien zijn wel over ik word overal misselijk van
Welkom en heel veel succes.. zie je er tegenop? We beantwoord graag alle vragen die je hebt voor zover we dat kunnen
Dank je wel. Ik vroeg mij af of de punctie pijn doet en hoor daar verschillende verhalen over. Morgen alweer mijn laatste IUI
Er was geen verpleegkundige dus morgen middag word ik terug gebeld. De dame aan de lijn vond het wel heel erg dat het mislukt had dus toen ze ophing was ik ook gelijk weer overstuur. Ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg en hoop dat de cryo's het ontdooien overleven.
Dit verschilt heel erg per persoon. Ik heb een roesje gevraagd (naast de pijnstiller) en voelde het nog steeds. Het doet niet vreselijk zeer, maar leuk is anders. Maar de voorbereidingen duren langer dan het prikken zelf (bij mij waren er 14 follikels geprikt). Hoe moeilijk dan ook, zoiets als de punctie moet je echt over je heen laten komen. Ik heb nu mijn eerste ivf gehad en hoewel het niet gelukt is vind ik de wachtweken 100x pittiger dan de injecties punctie en terugplaatsing .