wie heeft hier ervaring mee en bij de hoeveelste poging is het gelukt? en weet iemand of het ook in zwolle wordt gedaan?
Hoi Dagmar, Wij zijn net begonnen met onze 1e icsi in eigen cyclus en hopenlijk hebben we morgen een terugplaatsing! Naar mijn weten is Groningen het enige ziekenhuis die dit doet, het voordeel is dat je niet zoveel hormonen hoeft te spuiten omdat ze je eigen (enige) eicel gebruiken. Nog een voordeel is dat je 6 pogingen hebt die samen voor de verzekering tellen als 1 poging! Als het daarna nog niet gelukt is, heb je nog 2 standaard pogingen... Maar je moet er wel rekening mee houden dat van de 6 pogingen gemiddeld maar 50% tot een terugplaatsing komt... Volgens mijn gyn, is 50% na alle 8 behandelingen zwanger! Succes! Groetjes Alice
Naar mijn weten gebeurt dit ook alleen in Groningen. Helaas, helaas. Ik had hier graag gebruik van gemaakt, maar ik vind dat toch wel erg ver.
Jep, hier ook 6x ICSI in eigen cyclus gedaan. Gebeurd idd alleen in Groningen. Ik heb zelfs het gerucht gehoord dat ze daar overwegen te stoppen met eigen cyclus. Hier helaas geen resultaat mee gehaald. 4x geen bevruchting 2x tp en vroege mk Na de eerste standaardbehandeling zwanger van Ruben! Succes!
Oh, Zwolle werkt wel samen met het UMCG...dus zou in combinatie wel kunnen dacht ik. Voor de punctie en tp moet je sowieso naar Groningen dan. Elmo
Het duurt niet lang hoor! Je kan in principe elke maand een nieuwe poging doen. Tussen standaard behandelingen moet je tussendoor wachten. Ik ken de redenen niet waarom ze zouden stoppen...ik heb het dan ook niet van het ziekenhuis zelf, wellicht is het een gerucht?
ja dat hoop ik dan maar he.. gezien mijn leeftijd en mijn cyclus zou het best kunnen bij mij namelijk maar ja.. over 2 weken hoor ik het van onze arts wat er gaat gebeuren en wanneer.. en of er iets gaat gebeuren...