Hallo allemaal, Ik heb een vraag, wie heeft dit ook een keer meegemaakt? Ik moet vandaag beginnen met provera 1ste keer en dan over 10 dagen mijn eerste kuur clomid. Maar ik heb vandaag volgens mij een eiersprong, ik heb een sensitest ovu test gedaan en die geeft 2 dikke strepen aan.. heb vandaag ook veel last van vocht.. meer dan normaal.. Heb nu een clearblue ovu test gehaal, die had ik niet in huis en die wil ik zo nog gaan doen om het zeker te weten! Heeft iemand hier ervaring mee of dit ook een keer gehad? liefs
Hoi Poppedop, Ja ik heb dit ook een keer gehad. Toevallig moest ik die dag ook naar de poli voor een echo. Toen zagen ze ook dat ik een eisprong net had gehad. Toen hebben ze geadviseerd eerst twee weken af te wachten en toen werd ik zwanger! (helaas niet goed afgelopen)
nou ik ga zo proberen er nog een plasje uit te persen om nog een ovu test te kunnen doen hihi.. Dan weet ik het zeker.. Ik ga morgen wel even bellen me de gyno mocht ik echt een eiersprong hebben... Mijn laatste sprankje hoop op een natuurlijke manier zwanger te mogen worden....