Ervaringen UZ te Gent en Dusseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Minniemouse1974, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #1 Minniemouse1974, 13 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2012
    Bij mij is icsi 1,2 en 3 mislukt in nederland.
    Ik zit nu te twijfelen tussen Dusseldorf en Gent. In Dusseldorf kan ik pas 19 juni terecht voor een intake gesprek. Heeft iemand ervaringen met Gent? Volgens mij is dat ook een heel goed ziekenhuis.

Ik hoor graag jullie reacties.

Liefs,
    Minnie

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Je kunt deze vraag beter stellen in het vruchtbaarheidsbehandelingen deel.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier 7 verse ICSI's in DD gehad en daarna nog 2 verse in Gent waarvan de laatste ICSI eindelijk succesvol was.

Zoals je zult begrijpen, gezien mijn banner, ben ik zeer tevreden over Gent.

Over DD was ik de eerste ICSI's ook heel tevreden.
    Er is vanalles mogelijk en je kunt er snel terecht.
    Daarbij gaat alles daar heel snel.
    De reden dat wij uiteindelijk toch overgestapt zijn naar Gent is juist diezelfde snelheid waarmee alles gaat.
    Na 7 ICSI's zonder resultaat wilde ik dat er meer tijd voor mij werd uitgetrokken.
    Ik had op een gegeven moment behoefte aan rustige uitgebreide onderzoeken en follikelmetingen waarna we na afloop nog even rustig aan tafel alles doorspreken.

DD is geen kliniek voor een beginner, maar een goede kliniek voor de gevorderde.
    Gent daarentegen is weer een geweldige kliniek voor de expert ;):D

Voor ons was het ruim een uur enkele reis naar DD en ruim 3 uur enkele reis naar Gent, maar mochten wij ons geluk ooit nog weer eens willen beproeven zullen we toch weer naar Gent gaan.

Succes!

4. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hier na drie mislukte icsi pogingen in Nl en 1 mislukte poging in Dusseldorf, een second opinie aangevraagd in Gent. Die beviel zeer goed en wij gaan nu overstappen.
    Ik vond DD op zich ook al een veel betere kliniek als in NL, maar had ook moeite met de snelheid (zoals sikki al beschreef) van de nederlandse arts daar. Hierdoor een te vroeg ingeplande punctie met als resultaat een hoop onrijpe eicellen.
    In Gent kreeg ik voor het allereerst uitgebreide onderzoeken. Ik had daar echt het gevoel dat zij daar alles goed wilden onderzoeken.
    Waarom niet in beide klinieken een gesprek en dan je gevoel laten spreken?
    Succes met je keuze!

Deel Deze Pagina