Toch besloten om mijn verhaal weer te gaan plaatsen In het kort: We hebben een gezonde zoon van 4,5. Daaronder een zoon van 3 met mozaiek downsyndroom. Dit jaar 2 dochters, februari en augustus, zwangerschappen afgebroken ivm downsyndroom. November intake in Maastricht gehad, maar dit gaat ons te lang duren. 6 Januari intake Dusseldorf. Hopelijk kunnen we dan zo snel mogelijk beginnen! Vind het fijn om met andere meiden ervaringen uit te wisselen wie ook dit traject ingaan.
Hoi. Wij zijn nog niet zo ver. 2 februari hebben wij pas de intake in Gent. Wanneer zou je in Maastricht dan kunnen beginnen? Omdat je zegt dat het te lang gaat duren. Ik ga er van uit dat we zo een jaar na de intake pas kunnen beginnen. Wij kiezen voor Gent ivm kortste reistijd. Groetjes en alvast veel succes!
Hallo Adriana, Dan ben je inderdaad zo een jaar verder en daar hadden wij niet zo'n zin in. Volgens de telefoondame in Dusseldorf kun je vrijwel gelijk beginnen! Morgen de intake, dus ben zeer benieuwd!! Qua reistijd is Dusseldorf zelfs iets dichterbij dan Maastricht, voor ons.
Spannend Eline. Wij gaan ook de stap maken richting Dusseldorf. Woensdag ga ik bellen voor de intake. Hoe lang hebben jullie moeten wachten op de intake. Ben benieuwd.. Veel succes morgen!
Positief gesprek gehad! Over 2 weken weer terug en gaan we het plan uitstippelen. Dan zal ik snel aan hormonen kunnen en met veel geluk ben ik over 6 weken zwanger!!! Joepie..... Ben zo blij dat het allemaal al zo snel is. Ze maken gebruik van je eigen cyclus, dus minder zooi in je lijf. Wel vitamine D en folium en zink voor ml. Hoi Miekiej, ik kon geloof ik zo'n 6 weken na het bellen voor de intake. Hele vriendelijke mensen, Nederlands sprekend. Top!
Nou dat is in Gent wel anders hoor! Ten eerste had de mevrouw van het erasmus vergeten onze papieren door te sturen naar gent waardoor we vertraging opliepen. Half november belden ze voor een afspraak te maken. Ze zeiden eerst april. Mijn reactie was :x. Ik zei dat ik dat wel erg lang vond duren. Toen zei hij 2 februari maar dan zit je wel bij een andere dokter. Nou prima toch? Wauw eline dat klinkt goed, over 6 weken zwanger! Hoop het voor je. Houd je ons op de hoogte?
Wat fijn dat je gesprek prettig is verlopen Eline en al zo snel van start. Ik ga morgen bellen hopelijk kunnen wij ook zo snel terecht 6 wkn is niet lang. Ben benieuwd. Succes meid!!