Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en hoop hier eigenlijk verhalen te kunnen delen met vrouwen die hetzelfde hebben mee gemaakt. Het is even een verhaal, maar hier komt ie. Ik ben begin het afgelopen jaar begonnen met clomid 50mg omdat ik PCOS heb. Tot mijn verbazing ging dit allemaal heel snel en ook meteen goed. Ik had op cyclus dag 10 een fm van 13mm op dag 13 was hij 20mm en op dag 16 was er geen eitje meer te zien en dus gesprongen. Flink klussen natuurlijk en ook meteen raak! Op mijn verjaardag had ik een positieve test in handen, beste cadeau ooit natuurlijk!! Alle echo's waren goed, ook de 20 weken echo. Met 24 weken ging ik voor een gewone controle naar de verloskundige en vertelde ze dat het hartje gestopt was met kloppen, ik dacht dat ik door die stoel heen zakte. Dit verwacht je niet meer in dit termijn, helemaal niet omdat alles goed was telkens. Ik moest dus gaan bevallen van mijn zoon, ontzettend pijnlijk zowel mentaal als lichamelijk. Het is nu 3 maanden geleden dat ik ben bevallen en ben sinds deze week weer begonnen met clomid. De wens is namelijk dubbel zo groot geworden. Ik hoop hier eigenlijk succes verhalen te horen over moeders die hetzelfde hebben meegemaakt en toch nog gezonde kindjes hebben gekregen. Het maakt mij namelijk heel erg onzeker.. Ik heb vandaag mijn eerste fm gehad op cyclus dag 12 en hij was 14mm. Hij lijkt dus later te groeien dan die keer dat ik zwanger ben geraakt. Donderdag weer een meting dus ik hoop dat hij groeit. Hoop niet dat dit mijn kansen verkleint als het eitje idd langzamer groeit, iemand een idee? Alvast bedankt voor eventuele reactie's