Wil iedereen al het goeds wensen. Vind jullie zo dapper. Daar heb ik echt respect voor !!! Gun het jullie van harte. Geef jullie heel veel vruchtbaarheids groetjes.
Hoi Verial, Ik vind het een heel lief berichtje. Ik denk dat dit alle MMM meiden goed doet. Groetjes, Elvira
Ik sluit me helemaal bij Verial aan! Allemaal de beste wensen (lijkt wel nieuwjaar ) en alle goeds dat er maar snel een beebje in jullie mag gaan groeien! Dikke kus, en sterkte allemaal!
Een knuffel, een lief woordje, een hart onder de riem als het even tegen zit.........dat hebben de meiden hier écht nodig. (en ik spreek uit ervaring) Ik mag me zéér gelukkig prijzen dat het bij ons bij de tweede IVF 'al' gelukt is. Meiden........kom op! Ook ik wens jullie een wondertje toe!
Ik heb zelf van heel erg dichtbij meegemaakt wat het met iemand doet als je niet zomaar spontaan zwanger kan raken. Mijn zus is gediagnostiseerd met PCOS. Ben met haar naar een aantal meetings geweest van Freya en heb daar heel veel geleerd. Het doorzettingsvermogen van deze vrouwen is echt ongelofelijk. Ik wil ook hier alle meiden die in de mmm zit heel erg veel sterkte wensen en een hart onder de riem steken!! Mijn zus is na ruim 3 jaar in de mmm zwanger geraakt en ze heeft nu 2 mooie dochters van 2 en 4! xxxx Dreamy