Hier ben ik, het is me 100% mee gevallen. Echt waar ik was veel banger voor wat er ging komen dan dat het eigenlijk was. Ik heb een flinke shot morfine en een rustgevend middel gehad en dat hielp echt goed. Ik heb wel gevoeld dat ze prikte maar het was eigenlijk meer een stompje dan een prik. Ik had 18/19 follikels en 19 eitjes , whaaa ik heb goed gebroed.....hahahahaha Het nadeel daar van is dat ik een hogere kans op overstimulatie heb waardoor ik me nu dus strikt aan de 2 liter vocht en rust moet houden. Vrijdag moet ik bloedlaten prikken en gaan ze kijken of mijn bloed niet te dik is, als het goed is dan wordt er vrijdag ochtend een terugplaatsing gedaan. Vanmiddag heb ik last gehad van zware menstruatie pijn, wat niet echt heel prettig was. Maar goed dat zijn we snel weer vergeten als ze donderdag bellen hoeveel embryo´s we hebben.
nou gelukkig dat het zo meegevallen is! ik zat hier druk mee te lezen met alle ervaringen over niet al te lange tijd hoop ik ook mijn eerste punctie te krijgen (begin as vrijdag te spuiten) duim voor je voor mooie embryo's!
Goh veel verschillende verhalen erover eigenlijk.ik heb ook een punctie gehad maar vond het echt vreselijk! ik had wel wat morfine gehad maar dat had geen effect bij mij afschuwelijk. Maar ik moet je er wel bij zeggen dat ik 26 eitjes had zitten dus dat zal het waarschijnlijk wel zijn geweest (teveel). Maar sucses meid en als ik het zo lees valt het bij de meeste wel mee. Grys