Pffff ik vind het toch wel lastig. Van donderdag op vrijdag moest ik snachts naar de toilet en helaas weer ongesteld. De laatste poging iui ook mislukt. Hoe kan het???? Er zijn helemaal geen oorzaken gevonden dat het niet zou moeten lukken en dat dit. We zijn nu een paar dagen verder en hebben alletwee verdriet. We willen even een maandje rust houden en dan door naar IVF. Zijn er mensen tussen die ervaring hebben met ivf, hoe beleven jullie het? Ik hoop dat wij er door het maandje rust weer met volle moed tegenaan kunnen. Hoe snel waren jullie zwanger bij ivf en hoelang duurt een behandeling precies? Ik hoop dat er iemand is de mij er antwoord op kan geven.
Hoi Ik86, ik heb geen antwoord op je vragen, maar wil je alleen even een digiknuffeltje geven! Wij gaan straks ook met IUI6 beginnen (zit in luteale fase van iui 5, maar door slechte timing van iui weinig hoop) en de moed zakt mij ook wel eens in de schoenen. Helaas betekent het vaak niet zoveel wanneer ze geen oorzaken vinden, omdat ze in Nl ook maar vrij beperkt zoeken. Gelukkig zijn de kansen op een zwangerschap voor iedereen groter met een ivf dan met iui. Ik hoop dat de eerste IVF gelijk raak mag zijn!!
Wij hebben in februari onze 8ste iui achter de rug. Normaal zouden we d'r maar 6 krijgen maar in december heb ik een vmk gekregen. Hierdoor kregen we 2 pogingen extra. Ook mislukt.... Nu heeft mijn man een verminderde zaadkwaliteit maar toch. Bij onze zoon was het de tweede poging raak. Afgelopen donderdag hebben we de inzake voor IVF gehad en ondanks dat het zwaar zal worden ben ik blij dat we weer verder kunnen gaan. Sterkte en succes!
Ik ben sinds vandaag weer begonnen met neusspray en morgen ga ik weer prikken voor mijn 2e IVF icsi ronde. Ik dacht in het begin dat doe ik wel ff. En de eerste weken het hormonen spuiten de neusspray de punctie dat ging allemaal best. Maar de teleurstellingen die ik heb moeten verwerken vielen me toch vies tegen. Helaas is mijn eerste poging uitgelopen op een bbz en heeft mijn cryo het niet overleefd maar wij gaan weer vol goede moed verder!
Ik86: balen meid . Weet precies hoe je je voelt. Althans, ik zit in dezelfde situatie. Ook net 6 mislukte IUI's verder en geen oorzaak gevonden. Wij starten in mei met IVF. Hebben een paar maandjes rust i.v.m. Verhuizing. In april begin ik met de pil en daarna gaat het circus beginnen. Ik vind het erg spannend. Voor jou nu een dikke knuffel, en hopelijk vind je de moed snel terug om door te gaan!
Dankjullie wel voor de reacties. Ik denk dat ik morgen het ziekenhuis ga bellen om in ieder geval een afspraak te maken voor de intake voor de ivf. Dan hebben we dat al achter de rug. Ik wens jullie ook veel succes!