Minigirl, Klopt. Ik zit momenteel in de stimulerende fase. Ik moest vier weken wachten op de intake en mocht de eerstvolgende cyclus meteen starten. Super snel dus! Ja, het korte protocol. Het lange wordt ook gehanteerd hoor, maar omdat mijn situatie even afwijkt, was dat voor ons geen optie. Ze denken hier erg met je mee. Het klopt dus wat Taatje zegt, dat het schema persoonsgebonden is. Als het goed is adviseert je gyn welk protocol voor jou passend is. Dat was bij mij iig zo. In het geval van endometriose, zal dat bijvoorbeeld het lange protocol worden. Ik kreeg ik op de derde dag van mijn menstruatie een start echo. Diezelfde dag mocht ik al beginnen met stimuleren en de zevende cyclusdag kreeg ik al mijn eerste fm. Ik zit nu pas op dag 10 en er wordt aangegeven dat ik langzaam reageer op de hormonen. Het zou dus zelfs nog vlotter kunnen gaan. Dr.Vink is inderdaad heel aardig Taatje. Gaat helemaal goed komen
Kit, bedankt voor je uitgebreide toelichting. Het klinkt allemaal wel goed, vind ik. Weet je al wanneer je de punctie hebt? Hebben jullie al besproken hoe de verdoving zal zijn?
Nee, geen idee nog. Ik heb nog maar 1 follikel die groot genoeg is en een van 11 mm in de running. Het is dus afwachten was er morgen te zien is op de echo. Super spannend! Ik krijg sowieso dormicum via het infuus. Eventuele pijnstillers moet ik nog bespreken!
Ha Kit, Ben je al terug van de FM? hoe was het vandaag in Voorburg? Ik was er ook, tegen 12.00 uur. Bij mij was de follikel 14mm, waardoor ik waarschijnlijk woensdag de iui heb.
Hey! Dan zijn we elkaar net misgelopen. Niet dat ik had herkend haha. Ik heb natuurlijk geen idee hoe je eruit ziet Wat goed, 14 mm! Op naar woensdag. Spannend!! Ik mag dinsdag terug voor de punctie. Ik heb vier dominante follikels. Mocht nog een dag stimuleren, waardoor ze hoopt dat aantal op 6 komt. Dat zou netjes zijn, zei ze.. Spannend!!
ha Kit, Grappig dat we elkaar net misgelopen zijn. Als je er 4-6 follikels hebt klinkt inderdaad wel netjes. Uiteindelijk heb je er een nidig met een eicel die zich kaat bevruchten. Op naar dinsdag! Ik zag vandaag dr Lenie van Os voor het eerst. Zij was ook heel aardig. Ik krijg maandag misschien een nieuwe FM, als de ovulatietest nog niet positief is. Dat kan maandag afhankelijk van de ovulatietest er zo tussendoor een FM gepland worden waarna een pregnyl georikt moet worden. Echt fijn dat ze echt zo hun best doen Voorheen voor de onderzoeken zat ik in een ander ziekenhuis, was verschrikkelijk hoe ze daar deden.
Ja daar gaan we voor! Ik zou al dolgelukkig zijn met 1 bevruchting/terugplaatsing. Ik hoop stiekem wel op meer, zodat we emmy's in kunnen laten vriezen Jammer zeg, dat ze in dat andere ziekenhuis zo naar deden! Gelukkig zit je nu hier dan! Ze zijn echt allemaal super lief hier Spannend meid! Succes morgen! Hoop dat je ovutest lekker positief is!