Hallo iedereen, Ik ben wel benieuwt of er nog meerdere hier onder behandeling zijn bij MCH Westeinde in Den Haag. Ben je daar ook onder behandeling, laat even een berichtje achter Groetjes, Mirangel
Ik ben inmiddels weer onder behandeling voor een tweede bij het MCH. Omdat de zaadkwaliteit van mijn man inmiddels wel verbeterd is doen we eerst een aantal keer IUI en niet meteen weer IVF-ICSI. Ik vind het een heel fijn ziekenhuis en de mensen van de afdeling gynaecologie/fertiliteit allemaal heel aardig. Ik heb het wel eens anders meegemaakt bij het Haga.
Oh wat leuk om dat te lezen zeg, Ik ben vaak bij DR.Geluk en jij? Bij mijn vriend ging het van vermindert vruchtbaar naar vruchtbaar en weer naar vermindert. 4 iui's gehad, helaas geen resultaat! Nu op naar de ISCI erg spannend!! Leuk om te lezen dat nog iemand daar onder behandeling is
Ik Ben ook onder behandeling van het MCH en ook bij dr. Geluk!! Ik Ben nu bezig met clomid 100mg maar slaat niet meer aan. Ws volgende ronde naar 150. Ik heb PCO, vriendlief wel prima zaad kwaliteit gelukkig.