WOOOWW wat een verschil dan met de eerste keer. Dat telefoontje ook!! Ik weet precies hoe je je voelde!! Hoe is de kwaliteit dit keer? Bij ons 8 goed en 4 iets minder goed maar waren wel allemaal 8 cellen, 1 zelfs meer. Ik heb echt last van mijn onderrug en nu ook mega hoofdpijn, stel me alvast in op de volgende teleurstelling. Ik voel dat je nu echt nog in die bubbel zit he van woehooooeee wat goed dat je er zoveel hebt! Ik moet zeggen dat ik het ook wel een fijn gevoel vind dat je nog andere plaatsingen krijgt maar ik heb niet zo dat hoopvolle van andere vrouwen. Ik denk dat dat een stukje zelfbescherming is maar ik durf zeg maar niet echt meer te hopen dat het gaat lukken... ik ga er zeg maar gewoon door heen.
9 waren 8 cellig dus goed en 2 12 cellig en daardoor bestempelt als redelijk omdat die dus wel heel hard van stapel zijn gelopen. Ik zie elke terugplaatsing als een kans op een kindje. Heb inmiddels genoeg meegemaakt om te denken dat het vast weer niet lukt en blabla maar wat heb ik daar aan? Voor nu denk ik of eigenlijk weet ik gewoon zeker dat het gaat lukken is het niet nu dan is het wel over een tijdje. Dit geeft me rust en dat er 11 cryo's zijn helpt natuurlijk wel heeel erg. Weet je al wanneer je gaat testen? Ik had ook hoofdpijn en pijn in de onderrug de afgelopen 2 x en was toch 2 x (kort)zwanger dus dat zegt niks hoor!
Ja daar heb je ook niets aan, maar voor mij is dat erg lastig om er positief over te praten. Ik heb meer zoiets van eerst zien dan geloven . Ik heb vrijdag de 13e als testdatum gekregen van het ziekenhuis maar maandag is de pregnyl uit mijn lichaam dus ik denk dat ik dinsdag ga kijken. Ligt eraan als ik het echt samen met mijn partner wil doen dan zit ik aan de donderdagavond vast want hij wilt niet vroeger testen. En jij? Meestal heb ik het wel aan het juiste eind met het aanvoelen van mijn ongesteldheid. Ik ben twee keer zwanger geweest en toen voelde ik me toch echt anders. We gaan het afwachten..... maar dit vind ik wel weer even andere koek dan met IUI.
Spannend hoor! Ik heb natuurlijk al 2 x eerder in deze situatie gezeten. De eerste keer kon ik goed wachten tot de testdatum. Volgens mij 1 dag daarvoor getest. De 2e keer heb ik de otrivelle eruit getest en daarna dus positief. Nu ga ik morgen of maandag even kijken hoe het met de ovitrelle staat en als het weg is ga ik volgende week zaterdag of zondag testen dan zit ik op 13dpo dus dan moet het ook wel duidelijk zijn. Anders eerst even kijken wanneer het wel weg is. Mijn vriend is heel erg van doe lekker waar jij je goed bij voelt want jij zit in de ''ellende'' Ik vind het allemaal ook wel eng hoor. Maar ik wil gewoon niet denken aan de wat als? Ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat het wel goed komt. En hoewel ik het soms ook helemaal niet meer zie zitten houd dit gevoel me op de been.
Vandaag officiele testdag voor het ziekenhuis 16 dagen na de punctie van maar 2 grote follikels en 1 kleintje waarin maar 2 eicellen zijn gevonden.. na wachten op een super spannend telefoontje te horen gekregen dat ze beide bevrucht waren en 2 dagen later de tp van 2 mooie embryo's van 8 cellen. En dit is het resultaat wonderen bestaan ! wij zijn nog wel bang want weten dat er nog veel mis kan gaan maar voor nu gaan we lekker genieten
@indy90 over 2 weken heb jij ook een positieve test in handen hoor ! Wat super dat je nog 12 cryo's heb @Wenssinds2013 wanneer mag je de bloedtest doen ?
Inderdaad daar gaan we gewoon voor! Had gelezen dat je wat bloedverlies had? Is het weer over? Prachtige testen in ieder geval en super spannend of het er 1 of 2 zijn! Wanneer heb je de eerste echo?
Bloedverlies is helemaal weg gelukkig gisteren al niks meer gezien. Ik heb vandaag gemaild en dan hoor ik morgen verder alles. Ze zijn nu gesloten alleen voor iui's en puncties zijn ze open. Ik hoop op 2 hihi
2 zou wel een heel mooi cadeautje zijn! Ben heel benieuwd. Hoop me over een dikke week het zwangerschapsclubje te kunnen aansluiten.
Wooowww gefeliciteerd, lijkt me zo'n heerlijk gevoel ik hoop op een plakker voor je! Bij mij doen ze geen bloedtest, ik moet gewoon zelf een urinetest doen. Maar ik kreeg gister einde van de middag in een keer mega zware hoofdpijn en werd vanochtend wakker met vervelende ongi onderrugpijn. Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik morgen (of ergens volgende week) ongesteld ga worden. Voelt nu al intenser dan ongesteld worden na IUI. Voel de teleurstelling nu al. Ik doe morgen nog een testje dat helpt bij mij altijd in de mentale voorbereiding als ik zie dat 'ie negatief is.
Vanmorgen even gekeken of de ovitrelle er al uit is. (Dag 9 na de spuit) nog een minuscuul lijntje te zien dus verwacht dat hij er morgen wel helemaal uit is. Voel me vandaag niet zo lekker. Alsof ik ziek word dus hoop dat het snel over is. Merk toch wel dat deze behandeling weer een aanslag op mijn lijf is geweest ben echt doodop. Liefst slaap ik de hele dag nog een weekje en dan ga ik testen. Ben zo nieuwsgierig of er iets gebeurt daar binnen! Hoe is het met de meiden die begonnen zijn met stimuleren? Voelen jullie je al wat beter? En @Littlegirl1989 hoe gaat het nu met je?
dag dames! Zo wat een berichten, probeer het te volgen maar gebeurd zoveel in korte tijd. Lees zo tussendoor dat aantal positieve test in hun handen hebben! SUPER! en nog paar op het wachtbankje. hoe slopend is dat, helaas weet ik er alles van. Dinsdag hier naar het ziekenhuis voor 1e fm, zo spannend ritje naar Utrecht van 1,5 uur zeker wel midden in de spits en je bent amper 10 minuten binnen. Maar ja het is voor goed doel. Ik hoop zo op op mooi resultaat, ik heb verder weinig last van alle hormonen,spuiten etc.. Hopelijk blijft dit ook zo, wie weet over kleine 2 weken een tp. succes dames!!
Misschien hangt er wat in de lucht, ik werd gisteravond ook mega beroerd. Voel je je al wat beter? Lekker daar waar kan uitrusten tot je mag testen . Spannend hoor. Ik stond vandaag op met een mega ongesteldheidsgevoel in mijn onderrug. Dacht echt einde oefening en dat denk ik nog steeds want voelt mega drammerig. Toch een test gedaan, niet op de foto te krijgen zoals ik m zie want in het echt is de test mooi roze. Maar ik denk toch nog een rest pregnyl. Ik zal morgen nog eens testen als ik niet ongesteld ben. Ook al moet ik zeggen dat het testen voor mij niet zo handig is hahaha.... want ik word er zo onrustig van dat ik eigenlijk vanmiddag al weer wil kijken omdat ik bij mijn vorige zwangerschap 's middags duidelijker testte...
29 september, volgens mijn schema zou er nu nog 6,5 hcg in mijn lijf zitten van alle prikken dus ik had dit streepje niet verwacht.
Spannend hè? Ik ben best nerveus omdat ik mijn eierstokjes wel goed voel werken zeg maar dus ben erg benieuwd of het ook het juiste effect heeft op de aantallen Ik mag me om 8:40 melden en heb een reis van Amersfoort naar Amsterdam voor de boeg dus dat zal ook wel langer duren ivm files op dat tijdstip ... Veel succes morgen en ik ben ook erg benieuwd naar jullie resultaat!
Pfff dat is zenuwslopend zeg! Maar toch nog maar even nagelbijten tot morgenochtend! (Ik duim hard mee!!)