ivf september/oktober 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Voel me nog steeds raar. Kan ook niet precies zeggen wat het nou is.

Ik vind je test prachtig durf wel te zeggen dat er iets gaande is bij je! Ik hoop zo dat ik over een weekje ook zo'n test mag laten zien. Vind t zo eng :(

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Misschien is dat rare gevoel, zo'n lekker onbeschrijflijk gevoel wel een heel goed teken hihi... fingers crossed.

Wat lief dat je dat durft te zeggen... ik niet hoor. Voel me met de minuut slechter en denk dat de ongesteldheid vandaag door gaat breken. Blehhhh zo'n vies zeurderig gevoel de hele ochtend al.

3. Wenssinds2013

Hey ik woon ook in Amersfoort hihihihi.... succes daar!

Nienid vindt dit leuk.
  4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Laten we het hopen. Mijn borsten knallen ook uit elkaar maar dat moet allemaal nog wel van de ovitrelle en utrogestan zijn want het is nog veel te vroeg om dingen te voelen.

Dat laatste beetje pregnyl kan naar mijn idee nooit zo duidelijk zichtbaar zijn. Of het goed gaat weet je helaas nooit. Kan nu maar kan ook met 40 weken nog mis gaan. Probeer een beetje te ontspannend hoe moeilijk dat ook is. Het komt vast helemaal goed. Ik zou in ieder geval heel blij worden van zo'n streepje.

5. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    @Wenssinds2013 wauw, ik hoop zo dat het niet de Pregnyl is maar een wondertje dat binnenin zijn best doet om groot te groeien. Spannend hoor. Benieuwd naar je test morgen!

@indy90 wat spannend de wachtweken! Fijn dat de Pregnyl er bijna uit is. Hopen op een mooie streep volgende week. Wanneer ga je testen?

Hier gaat het stimuleren goed. Jullie hadden inderdaad gelijk dat met de 2e spuit erbij je je beter gaat voelen. Sinds gister heb ik een pijnlijke, gevoelige en gezwollen onderbuik, dus er is overduidelijk van alles gaande daarbinnen. Erg benieuwd naar de eerste follikelmeting, deze heb ik over twee dagen.

6. Wenssinds2013

Ik heb me de hele dag super naar gevoeld, last van hoofdpijn en mijn onderrug alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Ik ben het nog niet maar het voelt alsof dat ieder moment kan gebeuren.

Spannend altijd weer he zo'n follikelmeting.

Ja het is ook nog te vroeg, maar een goed voorgevoel zou al wel heel fijn zijn toch?

7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Fijn dat je je wat beter voelt zei ik al he. Wanneer heb je de eerste meting? Ik ga denk ik zaterdag of zondag testen. Dan moet het in principe wel duidelijk zijn. Maar zie er ineens toch wel tegenop. Weet gewoon niet hoeveel teleurstellingen ik nog aan kan. Maar goed we gaan gewoon verder met wachten en maar hopen op het beste!

xxLinn vindt dit leuk.
  8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Menstruatieklachten komen ook goed overeen met zwangerschapsklachten dus hoeft niks te betekenen!

9. Wenssinds2013

Hai hai, nou mijn streepje is afgenomen op de test dus ik ga er me nu op in stellen echt ongesteld te worden. Maar tjonge ik loop nu al vanaf zaterdag met hoofdpijn en een zeurende rug, als het dan toch moet komen hoop ik dat het snel doorzet.

Hoe is het met jullie?

10. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.203
    2.002
    113
    ach nee....Wens.....wat akelig. Had er voor jou zulke goede hoop op. Wat bizar dat de pregnyl dan zo lang in je lijf blijft. Naar he als je al dagen rondloopt met een ongesteld gevoel en het zet niet door.Dat heb ik soms ook dagenlang. Vind het altijd zo frustrerend. Veel sterkte!

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Nooo je streepje was zo veelbelovend! Dan breekt je lichaam de pregnyl wel heeel langzaam af. Zou morgen toch nog even een testje doen voor de zekerheid.

12. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    aahhh nee @Wenssinds2013 :( wat verdrietig! Dan hoop je idd dat het maar snel doorzet, laat het dan maar komen, dan kun je weer verder.

Wij hebben vanmorgen de eerste follikelmeting gehad en het was nog vrij rustig, baarmoederslijm was bijna 4 mm en nog maar 2 noemenswaardige follikels van bijna 10 mm. Zaterdag terug voor de volgende meting.

De arts zei dat dit nog helemaal niks zegt maar voel toch beetje teleurstelling... stom hé

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Komt vast wel goed joh. ze zijn immers nog maar iniminie dus komen zaterdag vast ineens veel meer tevoorschijn.

14. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Vanmorgen dan echt gezien dat alle ovitrelle eruit is. Hoop zo Dat ik over een paar dagen een mooi streepje mag krijgen. Vind het ineens helemaal eng. Ik hoop gewoon zooo erg dat wij ook een keer geluk mogen hebben.

15. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Fijn dat je je beter voelt nu! Ik voelde die buik ook maar voel nu meer mijn onderrug dat de eierstokken goed hun werk aan het doen zijn :p

xxLinn vindt dit leuk.
  16. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Ik kan me heel goed voorstellen dat het als een teleurstelling voelt, kunnen ze niet de medicatie iets opschroeven in de hoop dat er nog wat meer bijkomen?

17. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Ik duim zo hard met je mee!!! Moet toch haast wel met zo'n toppertje?

18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    je zou het zeggen he. Kon ik de tijd maar even 4 of 5 dagen vooruit zetten dan wil ik testen.

19. Nienid

Nienid Actief lid

13 jan 2016
    216
    68
    28
    Die hoofdpijn is niet fijn... :( Kan het misschien ook nog een beetje door stress komen? Ik merk dat als mijn hoofd wat voller is ik dan ook wat meer last van hoofdpijn heb... Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt waar je aan toe bent!

Wat leuk dat je ook in Amersfoort zit (wie weet dichterbij dan we denken! Hahaha :) ) Heb niet teruggekeken en ben het waarschijnlijk vergeten; in welke stad zit jij voor behandeling? :p

20. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee zit al op de max van 225 gonal. Maar de arts zei expleciet nog een keer laat het los, dit zegt nog niks. Maar ja vrouw eigen he, twijfel slaat gelijk weer toe haha

Deel Deze Pagina