Ja, word gewoon 1 lange trip. Eerst op de oxazepammetjes en dan doorrrrrrr op de morfine huppatee. Gebruik nooit dat soort dingen dus dat wordt een feestje hopelijk merk ik dan gewoon niks van al dat gemorrel aan mijn lijf.
Ik ook niet vond het zelfs een beetje spannend om dat pilletje in te nemen haha. Maar heb mijn hoofd op mijn kussen gelegd en was direct vertrokken. Heeerlijk geslapen en dat is wel fijn voor zo'n punctie. Alleen het aanprikken van de follikels kan wat vervelend zijn maar dat is echt binnen 5 minuten gepiept. Iedereen in die kamer sleept je er wel doorheen. Komt goed jij kan dat gewoon! kijk wat je nu al allemaal hebt doorstaan.
Pff weet niet eens meer wat ik krijg maar was een half slaappilletje en een morfine injectie... Ik werd er erg zen van en de mevrouw iets verderop lag keihard te ronken! Ik voelde wel iets maar het was niet echt pijnlijk! Heel veel succes!!
Ha Littlegirl, Ook ik vond de punctie het minst aantrekkelijke van het traject. Maar ik kijk er met een tevreden gevoel op terug. De medicatie helpt en dat is erg fijn. Ik was niet helemaal weg ofzo. Heb alles wel bewust mee gemaakt, zonder al teveel pijn. De arts en verpleegkundige weten echt wat ze doen en slepen je erdoorheen. Na de punctie en twee dagen erna niet teveel plannen. Je kunt wel van alles, maar het is fijn om even rustig aan te doen. Ook omdat je 3 dagen daarna een terugplaatsing hebt waarschijnlijk. Veel succes! X
Hey @Iejoor57, dankjewel daar voor! Hier is de tp na 5 dagen. De zondag heb ik inderdaad niks gepland, de maandag wel een drukke dag, ook qua werk. We moeten er toch doorheen, of ik het wil of niet
Bleh. Net weer gelezen dat er weer iemand zwanger is. Nog geen jaar samen en bam. Echt.. Ik kan af en toe wel janken als ik dat lees hé. Het voelt allemaal zo ontzettend oneerlijk. Op dit moment ook 2 dames die net bevallen zijn op fb dus constant babyfoto's.... Op dit moment ook ongesteld geworden, 1 week voor het einde van de pil. Heb het ziekenhuis gebeld en kan morgen voor een echo. Wie weet dus morgen al gaan beginnen met de deca? Hoe lang spuiten jullie gemiddeld gonal f voor jullie een punctie hebben?
@Iejoor57 ik had me mooi vergist. De cryos worden op dag 5 ingevroren, de verse tp is wel dag 3 haha. Kwam er gelukkig op tijd achter, snel agenda op werk weer leeggepland. @Featherr herkenbaar hoor, ik heb daar ook altijd erg veel last van. Kan me oprecht verdrietig maken. Ik heb 13 dagen gestimuleerd en 16dgn na de eerste gonal mijn punctie.
@Littlegirl1989 Heb je nou zaterdag of zondag de punctie? Volgens mij heb ik er over heen gelezen. Heel veel succes in ieder geval. Hopelijk valt het mee en is de behandeling snel klaar en heb je mooie eitjes. @Featherr Hier ook herkenbaar hoor, nu inmiddels niet meer zo erg omdat ik al een prachtige dochter van 2 heb maar toen wij bezig waren voor de eerste voelde het soms net alsof je aan alle kanten ingehaald werd door inderdaad ook mensen die helemaal nog niet zo lang bij elkaar waren of die per ongeluk zwanger geraakt waren van een 3e en als je dan zelf al zo lang bezig bent en alles er klaar voor is om een kleintje te krijgen voelt dat soms heel oneerlijk en is facebook soms toch ff vervelend omdat de een na de andere zwangerschap, geslacht van toekomstige baby of geboorte aangekondigd wordt. Helaas bied de hele medische molen geen garanties maar hopelijk kun jij over een tijdje ook trots babyspam delen
Littelegirl heel veel succes!!!! Hoe gaat met andere dames? hier alles prima, nergens last van, alleen gevoelige borsten en heb gevoel alsof ik al aangekomen ben. dacht toch ff checken, 2kg zwaarder. ik weet dat gaat gebeuren maar heb er toch angst voor. Denk dat vooral nu vocht is en heb opgeblazen gevoel.
Succes @Littlegirl1989 komt allemaal goed! Dinsdag tp spannend! X Met mij gaat t redelijk. Zit in de tweede week vd wachtweken. Echt verschrikkelijk vind ik die. Door werk en een feestje dit weekend hoop ik dat hij snel voorbij vliegt. En dat de uitkomst goed is... Een vraag aan jullie allemaal: hoe open zijn jullie over de kidnerwens en in welk stukje je nu zit? Daarmee bedoel ik of je zegt wanneer de tp is etc.
Vanavond beginnen met decapeptyl! @Iejoor57 wij zijn er naar vrienden redelijk open over en naar familie dichtbij. Maar ik heb ook familie waar ik amper contact mee heb en die hoeven het ook allemaal niet te weten. En mijn opa is niet heel erg wereldwijs, ik zou het dan echt heel erg uitgebreid moeten gaan uitleggen dus ik doe het niet. De opa en oma van mijn vriend weten het wel.
Nou dat is achter de rug. Had niet het idee dat die oxazepam echt wat deed. Kreeg het echt even te kwaad vooraf. Uiteindelijk hebben ze me er doorheen gesleept. Morfine trok me ook niet echt van de wereld maar hartslag reageerde daar wel direct op dus rustiger te worden. Rechts was echt een hel, links was beter te doen. Maar ellende werd wel beloond want ze hebben 10eicellen gevonden. Nu afwachten.
Vervelend dat de medicatie toch niet zo werkte als je gehoopt had.Gelukkig is alles goed gegaan en een hele mooie opbrengst! Krijg je morgen te horen hoeveel er bevrucht zijn? Doe maar lekker rustig aan vandaag!
Balen dat het toch nog allemaal zo vervelend voor je was... Nu gaan we allemaal meeduimen dat ze alle 10 mooi gaan delen! Donderdag tp dan?
Ok, ook 3 dagen na de punctie dus! Bij mij ook maar sommige hier hebben na 5 dagen Oh ik duim heel erg mee dat ze allemaal mooie embryo's worden!!