ivf september/oktober 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door indy90, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @indy90 wat bijzonder!! Ik ben heel blij voor jullie!

indy90 vindt dit leuk.
  2. Iejoor57

Iejoor57 Lid

12 jun 2016
    56
    9
    8
    Dit is toch super om te zien! Zo'n klein mensje in je buik. Lukt het om een je te genieten van dr zwangerschap?

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Mooi he. Vond het tot nu toe lastig maar tijdens de echo helemaal in de wolken. Hopelijk kan ik dat gevoel gewoon vast houden. Ben zo blij :oops: gun dit jullie allemaal!

4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.713
    3.166
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Littlegirl1989 Wat fijn! En wat leuk die foto's!
    Emmy, dat ga ik trouwens onthouden :D

@indy90 wat bijzonder! Geniet ervan.

Hier alweer 5 dagen deca aan het spuiten en gister laatste dag van de pil. Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld ga worden. Die deca prikken zijn best gemeen, soms heb ik er 1 die ik niet voel en dan ben ik ook echt verbaasd :D
    Al 2x in een bloedvat geprikt dat er zelfs bloed in het spuitje zit :rolleyes:
    Oh en het bijt, of ligt dat aan mij?
    Nu klink ik trouwens heel erg als een zeur maar ik doe het graag, het is voor een goed doel!

5. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Wauw wat bijzonder! lekker na genieten! Superrr gewoon

6. Wenssinds2013

Spannend zeg, ik hoop dat ze alle vier mooi door delen meis!

Palmpje vindt dit leuk.
  7. Wenssinds2013

Super dat jouw Emmy zo'n goede kwaliteit heeft. Ja heel bijzonder he, ik vond het ook een hele ervaring! Wij kregen zelfs een doosje mee voor onderweg naar huis met sultana's enzo erin hihihi. Hopelijk over twee weekjes goed nieuws! Wanneer is je testdatum?

8. Wenssinds2013

Ik had zoooo het gevoel ongesteld te worden het weekend, maar ik ben zwanger. Het muntje valt helemaal niet dus. Maar de test liegt er niet om. Bij mij komt op het moment alleen maar angst naar boven omdat ik ruim 3 jaar terug een miskraam had bij 8 weken en al die tijd heb ik dus niet meer zo'n test gezien. Hopelijk zakt dat gevoel steeds meer iets af. Bij alle negatieve testen had ik echttt gedacht dat ik bij een positieve echt een gat in de lucht zou springen van blijdschap, ik was jaloers op iedereen op het forum die een positieve test plaatste en dan onzeker waren. Dan dacht ik eerlijk gezegd je moet blij zijn met zo'n test. Dus nu voel ik me een super grote muts, want ik voel het nu zelf ook. Het wil nog niet echt landen. Hopelijk redden we het tot de echo en kunnen we daarna gaan genieten.

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.996
    6.994
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Zodra het idee geland is en de eerste echo achter de rug, kun je er hopelijk van gaan genieten!

10. Wenssinds2013

Weet iemand toevallig of dit normaal is zo duidelijk zo vroeg? Ik zit 11 dagen na de TP en Embryo was gedeeld tm 8 cellen geloof ik was geloof ik 4 dagen oud.

Bijgevoegde bestanden:

11. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.996
    6.994
    113
    Vrouw
    Zojuist weer gebeld door de kliniek. Ze doen nog steeds alle 4 mee! Wel zei ze dat 1 zich nu aan het ontwikkelen is tot morula en de andere 3 zijn 10 cellig. Ze hadden allemaal wel al morula kunnen zijn nu maar ze zien dat ze nog steeds aan het delen zijn. Vandaag is het dag 4. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik gaan vrezen dat die gaan 3 afvallen of kan het gewoon nog goedkomen?

Morgen iig de terugplaatsing :thumup::thumup::thumup:

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ja mooi hè! Over een paar weken heb jij ook zo'n mooie echo meid! Gefeliciteerd! Super leuk.

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik had ook heel vroeg een knaller deze keer!

14. Wenssinds2013

Ow dat is fijn om te horen! Had dat bij mijn natuurlijke zwangerschappen niet volgens mij... ik probeer me te ontspannen hihi

15. Wenssinds2013

Weet je op welke dag na TP? En hoe oud was jouw embryo?

16. Wenssinds2013

Dat weet ik niet Meis, maar waarom bel je niet even en vraag je nog even om opheldering?

Succes morgen Fingers crossed!

Palmpje vindt dit leuk.
  17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Die onderste is van 10 of 11 dagen na terugplaatsing. Dag later knalde hij echt geloof ik.

Bijgevoegde bestanden:

18. Wenssinds2013

Okay, maar dat is is echt een stuk lichter dan die van mij. Had jij op dag 11 of 12 na terugplaatsing dan dat beiden strepen even donker waren?

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Waar ben je precies bang voor dan? Dat het er 2 zijn? of iets anders want snelle stijging zegt niet zoveel hoor. Die van mij was hooguit 12 dagen na terugplaatsing net zo dik als de controlelijn en liepen ook heel snel op.

20. Wenssinds2013

Ik dacht dat te snelle oploop niet goed kon zijn. Dat het een mola zwangerschap of bbz kan zijn. Ik ben gewoon wat onzeker ik ben dit gewoon niet gewend hihi. Twee zullen welkom zijn maar ik heb wel een fysiek probleem zeg maar (heel lang verhaal) dus zal wel uitdagingen geven....

Deel Deze Pagina