Zaterdag punctie! Heb alleen misschien wat stoms gedaan. Pregnyl injectie al klaargemaakt, moet om half 10 prikken. Maar las later dat dat helemaal niet mag! Maar ja, kan er nu niks meer aan doen...
Amy, maak je geen zorgen. Mijn fertilliteits assistente maakte hem altijd smiddags om 16.00 uur voor me klaar in het ziekenhuis. Ik nam hem dan mee naar huis, en legde hem dan in de koelkast om vervolgens om 00.00 uur te gaan spuiten. Is altijd nog goed gegaan
Ik denk ook niet dat het veel uitmaakt, bij mij wilde ze het ook al klaar maken in het ziekenhuis zodat het ik s avonds kon zetten. Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden voor de punctie morgen, ik hoop dat het me mee gaat vallen. Hoor allemaal wisselende verhalen. Duimen jullie voor me?
Heel veel succes morgen! Ik heb geen ervaring nog met een punctie, maar het komt vast helemaal goed laat je weten hoe het gegaan is?
Duim zeker voor je! Jij eerst en dan ik de dag erna! En gelukkig is het niet erg dat de Pregnyl eerder is klaargemaakt! Maakte me echt zorgen! Heel veel succes morgen! Liefs
Wat een goede dingen gebeuren er hier. Top, wordt er helemaal blij van Franciena veel succes morgen. En Amy ook voor overmorgen, veel succes. En iedereen succes met alles ( zo kan ik niemand vergeten! ) Morgen mijn eerste spuit en woensdag eerste FM. Yes, we gaan ervoor!
Mijn duimen draaien vol op !! Neem een pijnstiller van te voren en "ontspan" .. mijn eerste punctie liep ik fluitend het ziekenhuis uit !
Krijgen jullie niks van te voren vanuit het zh? In ons ziekenhuis krijg je 4 tabletten oxazepam mee om in te nemen de avond voor de punctie en op de ochtend voor de punctie... Hier btw alle 2 de keren de punctie met 2 vingers in mn neus gedaan volgens mijn man Dus dat gaan we aankomende maand weer doen Amy en Franceina, jullie kunnen t meiden!
Zou mooi zijn als ze alle 14 rijp zijn zeg ... en met die punctie komt het helemaal goed hoor !!! (Ik heb over dit berichtje heen gelezen, sorry .. )
Hallo dames Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met onze eerste icsi poging. Door operaties aan darmkanker is helaas het een en ander beschadigd bij mijn vriend waardoor icsi met tese de enige optie is. De tese is al in oktober 2012 gedaan! En afgelopen maandag was mijn 1e dag van de cyclus. Dinsdag de echo gehad of ik geen cystes had. Alles was goed dus ben ik dinsdag avond mogen beginnen met puregon 125e. Zaterdag moet ik terug voor een echo en bloedprikken. We zijn zo blij dat het nu echt begonnen is. Willen al een hele tijd starten maar door allerlei gebeurtenissen is het iedere keer opgeschoven. Maar nu kan niemand ons meer tegenhouden want drie dagen zijn al geprikt!!! Iedereen veel succes hier en hopelijk mag ik veel verhalen lezen met een mooi einde.
Wij krijgen ook oxazepam 1 voor de avond er voor en 1 voor 's ochtends. Heb ook 2 zetpillen gehad naproxen ook voor 's avonds en 's ochtends. Bijna klaar om naar het ziekenhuis te gaan. Doei!!!!!!
Heel veel succes vandaag Franceina, ik duim!!! Welkom Arlet en heel veel succes! Wij zijn in behandeling in het universitair ziekenhuis Antwerpen (UZA)
Even bijwerken! LEDEN: Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Franceina: 33 jaar / IVF 1 (26 april 34 jaar) Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 Lichtje28: Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Franceina: 6 februari / punctie / IVF 1 Amy1987: 5 februari / FM 2 / IVF 1 Eline83: eerste week feb starten injecties / IVF 1 Manuela123: ongeveer 10 febr. starten met injecties / ICSI1 Sara1983: start decapeptyl 31 jan Imke22: 14 februari FM. 1. Dansprinsesje: 10/2 FM 1 Lovelymommy84: 16/2 start deca, 2/3 uitgangsecho Lichtje28: 11 feb FM1 Unicornbaby: 5 februari / tp 1 / IVF 1 NOD: Amy1987 : ?? Franceina: ?? Manuela123: 9 feb Eline83: ?? Sara1983 Imke22: 7 februari. Dansprinsesje : .../03 Lovelymommy84: .../03 Lichtje28: Unicornbaby: ??? ZWANGER:
@ Arlet; welkom hier en heel veel succes. Laat niks jullie Meer in de weg staan !! Wat heeft je vriend dan ookal veel meegemaakt, bah .. @ Franceina; heeeeeeel veel succes. Ik duim op mooie, rijpe eicellen ! 🍀 @ Unicornbaby; wanneer mag je testen ? Nu nog 9 dagen ?