Ik duim ook voor jou!! Ja, hopelijk kunnen onze emmy's in de vriezer!! Wanneer krijg jij bericht? En wanneer mag jij testen? 24 februari zeker? Ik mag 25 februari testen. Unicornbaby, zullen we taarten komen bakken bij je?
WoW Amy, ook al op het wachtbankje met zo'n supercellig embryo. En Arlet en dansprinsesje mooi aantal follikels bij je. Ik heb er zin in morgen, spannend, ben erg benieuwd!! Kan gewoon niet wachten. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken, alleen de oudste naar school brengen, de paarden voeren en de jongste naar mijn ouders brengen en om kwart voor 11 rijd ik aan. Lekker muziekje in de auto, moet helaas wel alleen, hmmmm.
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28) Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 Lichtje28: .... / ...... Isa1: .... / ........ AFSPRAKEN: anoniem26: 11 februari / FM 4 / ICSI 1 Eline83: 11 feb / FM 1 DD / IVF 1 Lichtje28: 11 feb FM 1 / ...... Dansprinsesje: 13/2 FM 2 Isa1: 14 februari FM echo en bloedprik / Imke22: 14 februari FM. 1. Lovelymommy84: 16/2 start deca, 2/3 uitgangsecho Manuela123: 17 februari FM 1 / ICSI 1 Sara1983: Punctie verwacht 26 feb / ICSI 1 NOD: Unicornbaby: ??? Amy1987 : 25 februari testen! Imke22: ?? februari Franceina: 24 februari testen! Eline83: ?? Sara1983 Dansprinsesje : .../03 Lovelymommy84: .../03 Lichtje28: Anoniem26: Arlet: Manuela123: Isa1: ZWANGER:
Dank je wel Eline!! Heel spannend morgen voor je!! Heb je paarden? Tof!! Moet je lang rijden naar DD? Waar woon je? Inderdaad, lekker muziekje aan en als het resultaat mooi is, dan is de terugweg zo voorbij! Anoniem en Lichtje, ook succes morgen bij jullie FM!! Ik ben benieuwd!!!
Wow Amy, wat een super goed resultaat zeg!! Alsof het allemaal niet nog spannender kan, maar dat wachtbankje is wel het toppunt volgens mij! Ik ben net ongesteld geworden, jippie!! Eindelijk! Ik denk donderdag een uitgangsecho, morgen hoor ik meer. Anoniem en Lichtje, heel veel succes morgen bij de fm meting.
Even over dat mijn afspraken er niet bij staan. Moet ik die zelf er bij zetten? Heb donderdag 3e follikel meting en bp. Verwacht dan dat ze kunnen zeggen wanneer de punctie plaats mag vinden. Hebben jullie last van de medicijnen? Ik heb gelukkig (nog) geen bijwerkingen (behalve meer hoofdpijn) Ik zie wel uit naar de punctie... maar dat wachten lijkt me echt zenuwslopend. Proberen er dan niet mee bezig te zijn zal ik proberen. Weten jullie of je gewoon alles mag doen in de wachtweken?
Arlet, door t kopieren kun je je zelf in t lijstje zetten. Ik wil t anders ook wel even voor je doen? Ik ga zo toch even achter mijn pc zitten. In principe mag je in je wachtweken gewoon alles wel doen. Ik ben zelf alleen t type wat wel wat rustiger aan doet. En zeker de eerste 3 dgn na de tp, maar dat zit tussen mn oren hoor Gewijzigd; Ik heb je in de lijst gezet Arlet
Heel veel succes morgen Eline. Jammer dat je alleen moet gaan, maar met n leuk muziekje op, moet t goed komen Hoeveel paarden heb je? Ik had er twee, nou ja twee, mn dochter had er een, n kruising (met arabiertje, een oudje) en ik had n haflinger. Heb ze helaas onlangs verkocht. Mis ze wel hoor! Maar kan en mag er niet meer op rijden en dan is t enorm zonde als ze stil komen te staan.
Sara, yes! Eindelijk van start! Arlet, ja, je mag het zelf inderdaad gewoon aanvullen als je weer een nieuwe afspraak hebt Ik mag 5 dagen na de punctie geen zwaar huishoudelijk werk doen en niet zwemmen en geen gemeenschap. Na de terugplaatsing gelden die regels dus nog 2 dagen. Ik ben morgen lekker vrij, ga wel wat boodschapjes doen hoor... En donderdag en vrijdag weer aan het werk. Ik kon gisteren en vandaag thuiswerken. Maar ik heb een kantoor baan... Wat doe jij voor werk? Goed luisteren naar je eigen lijf!!
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28) Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 Lichtje28: .... / ...... Isa1: .... / ........ AFSPRAKEN: anoniem26: 11 februari / FM 4 / ICSI 1 Eline83: 11 feb / FM 1 DD / IVF 1 Lichtje28: 11 feb FM 1 / ...... Arlet: 12 feb FM 3 / Bp Dansprinsesje: 13/2 FM 2 Isa1: 14 februari FM echo en bloedprik / Imke22: 14 februari FM. 1. Lovelymommy84: 16/2 start deca, 2/3 uitgangsecho Manuela123: 17 februari FM 1 / ICSI 1 Sara1983: Punctie verwacht 26 feb / ICSI 1 NOD: Unicornbaby: ??? Amy1987 : 25 februari testen! Imke22: ?? februari Franceina: 24 februari testen! Eline83: ?? Sara1983 Dansprinsesje : .../03 Lovelymommy84: .../03 Lichtje28: Anoniem26: Arlet: Manuela123: Isa1: ZWANGER:
Met mijn werk maak ik me niet zo druk hebokk zittend werk. Maar vroeg het me vooral af betreffende mijn hobby. Paarden. Heb zelf drie paarden aan huis. Dus vroeg me af of ik wel gewoon stallen mag mesten en paardrijden. Van mijn vriend mag ik het niet Zal t donderdag voor de zekerheid even navragen.
Anoniem en lichtje, jullie ook veel succes morgen! Sara, yes, eindelijk beginnen, benieuwd of je donderdag al kan komen voor de uitgangsecho. Amy, lekker broeden meis, hopelijk mogen er ook nog een paar de vriezer in meis! Arlet, t paardrijden en de stallen uitmesten zou ik even lekker een ander laten doen
Yep inderdaad de 24ste bloedprikken. We krijgen binnen 3 weken bericht per brief wat er met de emmy's gebeurt is. En jij wanneer hoor jij iets, zou wel echt super zijn als ze allemaal in de vriezer kunnen.
Spannend Eline, duim hier voor je. Ik ga meestal ook alleen, tis altijd zo moeilijk om elke keer met zijn tweeen vrij te nemen van je werk. Hopelijk krijg je goed nieuws!
Wat gebeurd hier veel! Veel succes aan alle meiden die morgen naar de fm moeten. @ arlet, ik heb ook geen last van bijwerkingen. Juist na het spuiten heb ik het idee dat ik mijn eierstokken een beetje voel. En ik snoep precies meer dan ik gewoon ben.
Amy wil je nogmaals bedanken voor de tip dat van de broekrand Ik voelde niets😄 Alleen erna beetje rotgevoel maar niet pijnlijk toppie👍 Wat een positieve verhalen meiden ik word er blij van!! Succes morgen
Sara fijn dat je nu ook kan beginnen lovely mommy nu jij nog dan zijn we allemaal bezig! Meiden op het wachtbankje denk dat dit het moeilijkste gedeelte is Veel succes en ik duim voor jullie Ik heb vandaag een filmpje gekeken over een punctie had ik dus niet moeten doen nu ben ik me daar weer druk over aan het maken Als ik hier teruglees denk ik wel weer oké het is te doen Best een tijdje niet zo mee bezig geweest maar nu Pff word beetje onrustig van mezelf!
Manuela, punctie ga je overleven, echt! Beloof ik je! Arlet, denk dat je erop moet rekenen dat je na de punctie een aantal dagen geen stallen mag mesten en mag rijden. Waar woon je? Kom ik je helpen! Hihi. Lovelymommy, mooi lijstje weer met kleurtjes!!! Franceina, volgens mij horen wij het over een week of twee. Ik ga het maar een soort vergeten, wil me eigenlijk niet daar ook nog zorgen om maken. Kan er toch niets aan doen nu!!