Tja, dat kan inderdaad, omdat het gemaakt is uit de urine van zwangere vrouwen. Kun je je alvast voorbereiden op zwangerschaps kwaaltjes. 😉
Hoi lichtje, het zal erom hangen... eind februari, begin maart. Stimuleren met hormonen duurt meestal 10 tot 14 dagen volgens het AMC. Wanneer mag je beginnen met de hormonen?
Gelukkig hebben we in Düsseldorf het korte protocol. Umcg was ik soms erg lang bezig, 1x 148 Decapeptyl moeten spuiten .. 😑🙈
Woww respect imke, ik vond het rot spuiten! Ik zou graag mee willen kletsen maar heb op de valreep van januari mijn punctie gehad dus voldoe niet helemaal Veel succes met spuiten en de fm's dames!!
Ohh wat lief van jullie! Thnx Helaas horen we maandag pas of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Er is vandaag een morgen wel iemand van het lab bij aanwezig maar er wordt niet gebeld op zondag. Helaas dus geduld hebben tot maandag. Ze hebben er 6 kunnen oogsten (van de ruim 30 follikels!) dus ben wel een beetje teleurgesteld maar ik mag/moet blij zijn met het resultaat. Het is verder dan we ooit gekomen zijn... alleen ala je gyn steeds spreekt over meer dan 30 follikels en wellicht 15 eitjes dan is 6 vrij weinig. Hij was zelf ook teleurgesteld haha dat vond ik dan wel weer grappig...
Ja dat snap ik wel. Je gaat er dan vanuit op een mooie oogst, maar het valt toch weer "tegen". Ik duim voor mooie bevruchtingen. Succes !
Ik weet nog niet of ik er ben (hangt van de komende dagen af ) maar ik laat het je weten! Spannend voor je, nog maar een paar daagjes! Heb je een afspraak met dr. S? Ja de uitslag viel tegen maar ik probeer te denken dat het beter is dan niks.. daar helpt mijn lief mij ook bij.. die is vaak positiever ingesteld
Volgende week beginnen hier de prikjes, spannend! Prikken jullie zelf? Of laten jullie dat door iemand anders doen? Mijn eerste prikje ga ik op het werk laten zetten (wij hebben uitgebreide medische dienst, ik werk in groot chemisch bedrijf)
Lieve meiden, Mag ik ook met jullie mee schrijven? Deze maand staat ik weer met de deca. In maart zullen de punctie en tp plaats vinden mits alles goed verloopt natuurlijk
Dansprinsesje Ik prikte zelf. Ik wilde eerst dat mijn vriend het ging doen maar puntje bij paaltje deed ik het toch liever zelf. Gevoel van controle of zoiets