IVF start januari 2015 / punctie februari 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Amy1987, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ben ik nou gek of hebben ze ons topic verplaatst?

2. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Lovelymommy je bent niet gek. Ons topic is idd verplaatst. Ik had al even schrik dat ze hem verwijderd hadden.

Net terug van UZA en vanavond pregnyl en maandag punctie. En ze zeiden dat ik blijkbaar toch veel eitjes ga hebben , ik ben eens benieuwd ;)

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Even aangepast

4. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Lovelymommy en Dansprinsesje, dankjewel voor jullie uitleg. Ik heb na twee weken Decapeptyl inderdaad de uitgangsecho gehad, daarna pas begonnen met Gonal-f. Het ziekenhuis gaf aan dat het minder follikels waren dan ze hadden verwacht, vroeg me eigenlijk af of dat er dan nog wel meer konden worden. Ze hebben niet verteld hoe dik mijn BMS was. Ik denk dat ik gewoon FM 1 moet afwachten :)

Dansprinsjes wat spannend dat je maandag mag!! En Arlet, hoe is het bij jou gegaan?

5. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Gelukkig ben ik dus niet gek ;)

Spannend meis! Ga duimen voor veel eitjes en mooie bevruchtingen. Op naar de pregnyl en de punctie!

6. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Tijdens het stimuleren kunnen de follikels idd meer worden, maar het hoeft niet.
    De dikte van t bms kijken ze over t algemeen pas naar als je zga punctie rijp bent. Dan is de dikte wel een soort van belang.
    Maar dat is verder gewoon een combi van diverse factoren.

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Dansprinsesje! Op naar maandag!

Lovelymommy, je bent niet gek hoor, ik heb een privé bericht gehad van de beheerder dat ons topic is verplaatst. We zijn nu een heuse club!! :)

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Oooh gelukkig maar :D

Hihihi we zijn een club :D dan hebben we goed ons best gedaan met berichten posten ;)

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Unicornbaby, hoe is het met jou meis?

10. Arlet

Arlet Lid

1 aug 2014
    26
    0
    0
    Snowworld
    Duitsland
    Hao dames!
    Ik ben weer veilig thuis.
    De pick up is me reuze meegvallen.
    Heerlijk geslapen ;) nu beetje last van een soort menstruatiepijn.

Ze hebben er 40 aangeprikt en er zijn 28 eitjes uitgekomen.
    Niet alle zijn volgroeid natuurlijk maar morgen rond 11uur hoor ik van het labo hoeveel er bevrucht zijn.
    Maandag terug voor een echo en bloedprikken om te kijken of het geen overstimulatie is geweest. Als dat allemaal goed is worst er donderdag 1 teruggeplaatst.

11. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wow wat een hoop zeg! Benieuwd naar het aantal bevruchtingen, hopelijk genoeg en ook genoeg voor cryo's, al hopen we natuurlijk dat die nog niet nodig zijn.

Wel enorm spannend hoor! Ga duimen voor n mooi aantal bevruchtingen!

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Allemaal druk valentijnsdag aan t vieren? ;) t is hier in ene zo rustig :D

13. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Arlet, wat een prachtig bericht!!! 28, waaauwww, echt bizar veel zeg!! Nu rustig aan en veel, heel veel drinken!!! Ik ga duimen op goed nieuws voor morgen :)

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Wat lief van je LM! Alles wel ok.. ik heb nog veel verdriet en heb heel veel moeite met dames die zwanger worden of positief testen. Terwijl ik het ze wel gun. Heel dubbel gevoel en daarom ook wat meer afwezig maar ik lees wel hoor ;)

Ik ga uit van een nieuwe ronde in april.

15. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Arlet wat een super resultaat. Nu duimen voor Veel bevruchtingen! Veel drinken en rustig aan doen.

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien sta je morgen wel vol ongeloof met een positieve test in je handen!! Er is nog geen bloed toch? Denk aan jou!! Liefs

17. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Unicornbaby vind het heel rot voor je dat je je zo voelt
    Hoop dat je morgen een knaller hebt dikke knuffel

Hier gister iets teveel gezegd over alleen een beetje hoofdpijn was gister gewoon dood ziek soort migraine.
    Had zoon koppijn dat ik er kotsmisselijk van was en ben naar bed gegaan tv kon ik niet verdragen uitgezet en proberen gaan slapen gelukkig gelukt
    Vanochtend boodschappen gedaan was overigens niet over het licht deed zon pijn in me oogkassen in de auto kwamen de tranen ben gauw naar huis gereden slaapkamer donkergemaakt en op bed gaan liggen 4 uur geslapen en voel me nu een stuk beter
    Heb nog net 2 paracetemolletjes op uit voorzorg dat het straks niet nog eens op komt zetten
    Voelde ik me ziek zeg nooit meegemaakt migraine dus heel leuk Valentijn is het niet hier 😌
    Nou doen we er ook niks aan al had ik het wel heel leuk gevonden als ie een bosje bloemen voor me had gekocht vind nl zelf wel dat ik dat verdien 😂
    Maat helaas zat er niet in
    Jullie verwend??

18. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Arlet wauuuuwww wat een hoop
    Hoop dat je een hoop bevruchtingen heb 😘

19. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik had je blog gelezen (ja ja die volg ik ;) )
    K kan je heel goed begrijpen hoor.
    Maar ook ik denk dat je nog niet geheel moet opgeven nu, al snap ik wel dat je dat doet hoor, al is het maar uit zelf bescherming.

Doe t rustig aan meis, en denk aan je zelf!

Liefs en een hele dikke knuffel!

20. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Jeetje Manuela, dat klinkt niet fijn zeg!
    Ik heb hier zelf paracetamol 1000mg zetpillen liggen van de kv. Die vind k beter en sneller werken dan de tabletten. Mss voor jou ook een optie, omdat ze sneller in werking gaan.

Wij doen ook niks aan Valentijn, als man lief met een bos bloemen aan zou komen zetten ga ik me afvragen wat hij heeft gedaan :D ;)
    Vroeger kocht zijn moeder vanalles voor me. Als hij dan uit zn werk kwam kreeg ik het en dan bedankte ik zijn moeder ;) :D

Deel Deze Pagina